21.

378 21 0
                                    

          Dojeli jsme před studio nějakého televizního kanálu a vystoupili. Calum už tam stál a nervózně poklepával nohou. Ignoroval, když na něj Luke mluvil a stoupl si přede mě. ,,omlouvám se. Nechtěl jsem tak vyjet" objal mě. Ash mi vzal z ruky sedačku s Lukem a já ho pořádně objala na důkaz, že se nic nestalo. Všichni, i s Mattem a Adamem, jsme vešli do dveří, kde se nás hned ujala pohledná bruneta v upnutých šatech. Všechny kluky si sjela pohledem a zastavila se na Ashovi. Hned ji padl zrak na malého Luka. Když si toho Ashton všiml, tak mě jednou rukou objal kolem ramen a políbil mě do vlasů. Tím ji ukázal, že někomu patří. Bruneta se na mě zamračila a já ji to oplatila sladkým úsměvem. Zavedla nás do nějaké místnosti, kde bylo plno kamer a dvě sedačky. Ash mi podal sedačku s Lukem, kterou jsem si od něj ochotně vzala a společně s klukama odešli na sedačky.

           Paní, co to uváděla, se kluků ptala na věci ohledně turné, písniček a podobně. Takže jsem jen seděla v zákulisí společně s Mattem a Adamem a hrála si s Lukem. ,,Ashtone. Na tebe je tu plno otázek. Abych to uvedla na pravou míru... Na tebe a tvého syna. Co je na tom pravdy?" zpozorněla jsem a podívala se na obrazovku, kde celý rozhovor promítali. Ash si sedl pohodlněji, jakoby mu tohle téma vadilo. Modlila jsem se, aby neřekl něco, co neměl. ,,je pravda, že mám malého syna" potvrdil ji a zářivě se usmál. Matt mě loktem dloubl do boku a já přikývla, i když jsem neměla tušení, co tím myslí. ,,tak nám o tom něco pověz. Nikdy jsi se neukázal na veřejnosti s žádnou slečnou, i když kolovaly fámy, že někoho máš a najednou přidáš fotku se svým synem. Jak je tohle možné?" zasmála se moderátorka. Ash si odkašlal. Šlo vidět, že je z toho nervózní. Ostatní kluci se opřeli o sedačku a sledovali ho. ,,přítelkyni mám už pár let" začal a já se začala červenat. I když to moc nebyla pravda, protože jsme se skoro rok nevídali, ale i tak mě to potěšilo. Adam mi vzal Luka z náručí a začal se věnovat jemu. ,,shodou okolností je to moje sestra" skočil mu do řeči Luke a narovnal se. Moderátorka se zarazila a přesunula podhled z Ashe na Luka. ,,prosím ať to neposerou" zašeptal Matt a napjatě sledoval obrazovku. ,,sestra, přítelkyně a matka. Tak to rozvijte" pobídla je zaraženě. Chudák to nechápala. ,,moje sestra, Kat, nějakou dobu bydlela s námi a dali se s Ashtonem dohromady" pokrčil rameny Luke a vypadal, že to dál rozebírat nebude. Opřel se o sedačku a odpověděl na něco, co mu Michael pošeptal. ,,tak jsme se dozvěděli, jak to bylo se sestrou. Ale jak to je s tvým synem, Ashi?" převedla řeč na něj. ,,jak dlouho ho máš, proč jsi nic neřekl o něm ani o tvé přítelkyni a hlavně jak se jmenuje?" rozzářily se jí oči. Asi měla děti ráda. Ashton si znovu odkašlal. Vypadal ztrápeně. Bylo mi ho líto. Vždycky tlak zvládal, ale teď vypadal, že se za chvíli zhroutí. Byl úplně bílý. ,,budou mu dva měsíce a jmenuje se Luke" kývl k Lukovi vedle něj. ,,kdo vybíral jméno?" vyptávala se dál. ,,Kat, jak jinak" pokrčil rameny Michael, aby se do konverzace aspoň trochu zapojil. ,,podle bráchy, jak roztomilé" podívala se dojatě do kamery, která přiblížila její výraz. ,,máte s Kat dobrý vztah?" podívala se na Luka. ,,dá se říct, že ten nejlepší. Už odmala jsme byli pořád spolu" protože se o nás rodiče nestarali. Doplnila jsem ho v duchu. ,,a co vy kluci, jaký s ní máte vztah?" podívala se na Caluma a Michaela. ,,je to naše nejlepší kamarádka" odpověděl za oba Calum a Michael přikývl. ,,oni tě úplně žerou" podal mi Adam Luka, kterého jsem následně dala zpátky do sedačky. ,,hezké. Proč jste o ní nikdy nemluvili?" založila si ruce na hrudi a víc se opřela o sedačku. ,,Nechtěli jsme o Kat mluvit, protože ji chceme zachovat soukromí. Nechceme, aby ji zastavovaly na ulici fanynky, jako nás" odpověděl Michael, načež všichni přikývli. ,,Ashi. Plánujete s Kat svatbu?" Ash ještě víc zbledl. Luke začal plakat, takže jsem si ho musela vzít do náručí. ,,on je tady malý Luke?" narovnala se moderátorka a rozhlédla se po obvodu místnosti. Zachránil ho. ,,to tam jde slyšet?" otočila jsem hlavu na Matta a Adama. Oba přikývli a dál sledovali obrazovku, jako bych tu nebyla. ,,jo" přikývli všichni kluci. ,,přineste ho" vypískla jako malé dítě a dala si ruce před pusu, když ji došlo, co udělala. ,,tak běž" pobídl mě Matt. Vykulila jsem na něj oči. ,,pojď" naznačil mi hlavou Adam a já se zvedla s Lukem v náručí. Následovala jsem Adamova záda a málem do něj narazila, když zastavil. Stoupla jsem si vedle něj, kde nedosahovaly kamery. Ash se pohotově zvedl a šel ke mně. ,,myslíš, že je to dobrý nápad?" zašeptala jsem. ,,neboj se" políbil mě na čelo, Luka si vzal a šel zpátky. Ta moderátorka se málem rozbrečela. Adam mě objal kolem ramen. Vždycky jsme spolu měli úžasný vztah. Byl pro mě jako táta.

          ,,zvládli jste to skvěle" pochválil kluky Matt, když jsme všichni vyšli ven. ,,byl jsi nervózní" opřela jsem si hlavu o Ashovu paži a podívala se mu do očí. ,,jo. Málem jsem dostal infarkt, když se začala ptát na Luka. Nečekal jsem, že to bude tak těžký" utřel si z čela pomyslný pot a objal mě kolem ramen. ,,Na chvíli si ho půjčím" vzal mi Luke z ruky sedačku a šel zpátky ke klukům. Já i Ash jsme ho nechápavě sledovali. Hned jsem pochopila, co chce dělat, když Michaelovi dal svůj mobil a Luka ze sedačky vyndal.

           ,,půjdu k sobě. Už nemám ani plínky pro Luka" oznámila jsem Ashovi, když jsme došli k nim. ,,hodím tě tam" políbil mě na čelo. Došla jsem do obýváku a vzala si Luka od Michaela z náručí. ,,ne! Co děláš?" začal šílet. ,,už půjdu k sobě. Nemám tu věci pro Luka" rozcuchala jsem mu vlasy. Zatvářil se smutně a objal mě. ,,přijď zase co nejdřív" odtáhl se a zpátky si sedl. Objal mě i Calum s Lukem a já šla do chodby za Ashem.

          ,,zítra mám jet k mámě. Pojedeš se mnou?" zeptal se mě Ash, když jsme leželi večer v posteli. ,,tvoje mamka mi nikdy neodpustí to, co se stalo s Corbynem" zašeptala jsem a víc se přitulila k jeho hrudi. ,,na to jsi přišla jak?" zasmál se a hrál si s mými vlasy. ,,sama mi to řekla" hned jak jsem to dopověděla, vystřelil do sedu, takže mě shodil z jeho hrudi. ,,kdy?" otočil se ke mně. ,,když jsme se pohádali" zašeptala jsem. ,,Kat. Mojí mámě do toho nic není. Je to mezi námi, takže se nemusíš bát. Ať bude mít jakýkoliv narážky, tak se tě zastanu, dobře?" dal si ruce na ty mé. ,,fajn" vydechla jsem poraženě.

Šťastný nový rok 2019❤️❤️

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat