11.

503 32 0
                                    

          ,,za jak dlouho přijdou výsledky?" podal mi Ash jeho bundu, kterou jsem si hodila přes ruku. Byli jsme v nemocnici a jemu měli brát krev aby se zjistilo, kdo je otcem. Doma už jsem s malým Lukem byla týden a do nemocnice jsem šla kvůli testu otcovství. ,,přesně vám to říct nemůžu. Někdy to trvá týden, někdy měsíc a někdy až půl roku" pokynul doktor Ashovi, aby si sedl na židli před něj. Učinil tak a já si dala ruce na jeho ramena. Doktor si vzal injekci a vyndal ji z obalu. ,,a nešlo by to nějak urychlit?" protočil očima Ash. Doktor se usmál a začal mu brát krev. Ashton zaklonil hlavu a zašklebil se. Luke začal plakat, takže jsem musela jít k jeho kočárku. Dala jsem mu dudlík a začala ho hladit po tváři, aby se uklidnil. Po chvilce vážně přestal plakat a usnul. Ash si stoupl vedle mě a vzal si ode mě jeho bundu, kterou si následně oblékl. ,,až budou výsledky, dám vám vědět" potřásl si s námi rukou doktor. Poděkovali jsme a odešli. ,,bojíš se?" zeptal se mě před nemocnicí Ash. ,,jasně že jo... Nechci, aby to bylo Corbyna" přiznala jsem se mu a šla směrem k mému bytu. ,,a když bude Luke můj?" podíval se na mě a zastrčil si ruce do zadních kapes kalhot. ,,to už je jenom na tobě" pokrčila jsem rameny. ,,Kat stůj" vzal mě za zápěstí a tím mě zastavil. ,,já ti nebudu lhát... Pořád tě miluju. A jestli vážně bude můj, tak se k tomu postavím" pohladil mě palcem po tváři. ,,taky tě miluju" zašeptala jsem, zvedla se na špičky a políbila ho. Ash mi dal ruce na krk a pousmál se. ,,neměl by nás nikdo vidět" odtáhla jsem se od něj a nemohla vymazat úsměv a červeň, která se mi nahrnula do tváří. On protočil očima a znovu jsme se rozešli k mému bytu.

          ,,Kat konečně" objal mě Michael, když ke mně s klukama přišli. ,,tak rád tě vidím" mačkal mě v objetí. ,,Mikey neviděli jsme se jen měsíc" zasmála jsem se, ale taky ho objala. ,,to je jedno" odtáhl se ode mě. Calum mě taky objal, ale Luke šel hned k malému. ,,kde máte Ashe?" zavřela jsem dveře a šla za nimi do obýváku. Všichni pokrčili rameny a byli rozestoupení kolem malého Luka. Usmála jsem se a vzala si ho do náruče. ,,Kat, Kat, Kat. Dej mi ho" otravoval mě Michael. Opatrně jsem mu ho dala do náruče a podívala se na ostatní. Nespustili z malého oči. ,,proč má modrý oči, když ty ani Ash je modrý nemáte?" zasmál se Calum. Corbyn má modré oči. Prolétlo mi hlavou. ,,Calume" sykl na něj Michael. Calumovi to hned došlo a omluvně se na mě podíval. ,,má oči po mně" pokoušel se to zachránit Luke. ,,s Ashem jsme dneska byli na testu otcovství" prohodila jsem. Kluci se na mě podívali. ,,vy se s Ashem normálně bavíte?" podivil se Calum. ,,jo... Chodili jsme spolu tři roky. Ani jeden z nás to nechce hodit za hlavu jen tak" uvedla jsem věci na pravou míru. Michael předal malého Luka Calumovi, sedl si ke mně blíž a objal mě kolem ramen. ,,a jak to dopadlo?" zeptal se Luke. ,,výsledky nejsou hned. Může trvat i měsíce, než přijdou" povzdechla jsem si a položila si hlavu na Michaelovo rameno. ,,a to se do té doby s Ashtonem neuvidíte?" nakrčil obočí Calum. ,,nevím. Je to jenom na něm" samozřejmě, že jsem si přála, aby jsme se i nadále stýkali. Pořád jsem k němu chovala city. Jako už několik let.

            ,,mrzí mě to, ale budu muset jít. Crystal mě čeká" zvedl se ze sedačky Michael. Zamračila jsem se na něj a založila si ruce na hrudi. ,,kdo je Crystal?" přimouřila jsem oči a podívala se na něj. Michael se pousmál a poškrábal se na zátylku. ,,nová známost" pokrčil nakonec rameny. ,,a kdy jsi mi to sakra chtěl říct?" usmála jsem se, zvedla se a objala ho. ,,teď" zazubil se. Byla jsem ráda, že si konečně někoho našel. Už dlouho neměl nikoho vážněji, než na noc. A tohle vypadá slibně. ,,tak se měj a někdy mi ji musíš představit" lehce jsem mu dala pěstí do ramene. ,,to je jasný" políbil mě na čelo. Následně se rozloučil i s klukama, malým Lukem a odešel. ,,co máš dneska v plánu?" sedl si Luke blíž ke Calumovi, aby měl výhled na Luka a podíval se na mě. ,,chtěla jsem se podívat za dětma do školky a pak se mám sejít s Alicí" dala jsem si bradu na jeho rameno a podívala se na malého. Pomalu, ale jistě usínal.

         Ve školce jsem se stavila jen na chvilku. Děti byly z malého nadšené a rádi mě viděly. Před školkou jsem potkala Jacka. Chtěla jsem se mu vyhnout, ale viděl mě. ,,Kat? Co ty tady?" lehce mě objal. Zarazilo mě to, ale opětovala jsem mu ho. Byla jsem ráda, že ho vidím. Po necelém roce. I když jsem ho moc neznala, tak mi chyběl. ,,byla jsem se podívat za dětmi" kývla jsem ke školce. Jack se mi podíval do očí a pak jeho zrak padl na kočárek. ,,hele já... Rád bych si s tebou promluvil. Myslíš, že by to bylo možný?" skousl si spodní ret a dal si ruce do kapes džín. ,,jasně. Jen... Teď už něco mám. Ale mohl bys přijít ke mně" pousmála jsem se a dala Lukovi dudlík, protože začal plakat. ,,fajn... Dáš mi adresu?" rozzářily se mu oči. Věděla jsem, že to není nejlepší nápad, ale nechtěla jsem se tahat někde po kavárnách, nebo něčem podobném, protože když by nás někdo vyfotil, tak by si mohli myslet, že je Jack otec a já vážně nestojím o to, aby Luke měl tři údajné otce, když už má dva. A když bych šla k němu, tak je velká pravděpodobnost, že potkám Corbyna. Jackovi jsem dala lísteček s adresou a domluvili jsme se na čase, kdy má přijít. Pak jsem zamířila k Alici.

           S Alicí jsme probraly snad všechno, co se dalo. Pak jsem ale musela jít, abych stihla Jacka. Luka jsem uložila do postýlky a sedla si s knihou do obýváku, čekajíc na Jacka. Přišel na minutu přesně. Sedli jsme si do obýváku s kávou, kterou jsem uvařila. ,,já... Vím, že jste spolu s Corbynem spali. Řekl mi to a zarazilo mě, když jsem tě viděl s dítětem. Řekni mi pravdu... Je to jeho?" naléhal na mě. Skousla jsem si spodní ret a sklonila hlavu. ,,já nevím" zašeptala jsem. ,,jak jako nevíš?" poposedl si. ,,v tu dobu, kdy jsem otěhotněla, jsem přítele měla. Když jsem se to dozvěděla, tak to bylo přesně měsíc od toho, co jsem spala s Corbynem. Ale Ashton taky nebyl pozadu, takže vážně nevím, čí to je. Ash si už nechal vzít krev a nechali jsme udělat testy. Jenomže výsledky můžou přijít až po pár měsících... Jacku, nech si to prosím pro sebe. Nechci, aby Corbyn věděl, že vůbec nějaké dítě mám" prosebně jsem se na něj podívala. ,,a když... Když to bude jeho. Řekneš mu to?" opřel se o sedačku. Byl celý bílý. Nedivím se mu. Dozvědět se, že váš nejlepší kamarád má možná dítě o kterém neví? Byla bych na tom stejně. ,,nechci, aby to věděl, Jacku. Byla to chyba se s ním vyspat. Kvůli tomu jsem ztratila přítele a musela jsem se přestěhovat. Neber to zle, ale nechci ho vidět. I když o tom neví, tak mi to ublížilo. Hrozně moc. Když to bude jeho, tak mu to neřeknu. Prostě nemůžu" dala jsem si ruce na obličej. ,,já to chápu, ale nemůžeš po mně chtít, abych mu nic neříkal. Je to můj nejlepší kamarád už od mala. Nemůžu mu lhát. Já to ani neumím" uchechtl se. ,,já vím, ale prosím, vážně si to nech pro sebe" podívala jsem se mu do očí. ,,pod podmínkou, že s ním promluvíš. Po tom, co jste spolu spali tě hledal. Má tě rád Kat" políbil mě na čelo a já, neschopna slova, ho nechala odejít.

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat