Vzbudila jsem se v noci, když se mi zdál špatný sen. Zvedla jsem se do sedu a podívala se vedle sebe. Ash se na mě díval, v ruce měl mobil a Luke spokojeně spinkal. Byl otočený na bříško, jak nám řekla Lili. ,,stalo se něco?" zašeptal Ash a vyhledal moji ruku. Propletla jsem si s ním prsty. ,,zdál se mi špatný sen. Co Luke?" zašeptala jsem zpátky a pohladila ho po zádíčkách. ,,ani jednou se nevzbudil" zhasl mobil, položil ho na zem vedle postele a sedl si blíž ke mně, ale tak, aby neublížil Lukovi. ,,měl by ses vyspat" políbila jsem ho na hřbet ruky a pak si jeho ruku přiložila ke tváři. Nevěděla jsem proč, ale uklidňovalo mě to. ,,jsem v pohodě, vážně. To ty běž spát" políbil mě na spánek. Dala jsem naše ruce dolů a pustila tu jeho. Zvedla jsem se z postele a pořádně se nadechla. ,,dojdu se napít, chceš něco donést?" zamířila jsem ke dveřím. Ash pokroutil hlavou, takže jsem odešla. Dole v kuchyni se svítilo. Ty paka zapomněli zhasnout. Protočila jsem očima a zamířila tam. Málem jsem dostala infarkt, když jsem zahlédla Zayna bez trička, jak sedí u stolu s mobilem v ruce. Jeho tetování mu zdobily celé paže. Ash měl jen tři tetování- oproti Zaynovi úplné nic. ,,proč nespíš?" promluvila jsem na něj. Škubl sebou a podíval se na mě. ,,nemůžu. Proč nespíš ty?" opáčil mi otázku a sjel mě pohledem. Ashovo tričko mi sahalo do půlky stehen, takže nešlo nic vidět. ,,špatný sny" přešla jsem k lince. Z jedné skříňky jsem si vzala skleničku, do které jsem si napustila vodu a sedla si vedle Zayna. Napila jsem se a dala si hlavu na jeho rameno. Projížděl instagram. Skoro všude byly fotky jeho samostatně, nebo s klukama. Jen jeden příspěvek vyčníval. Vzala jsem mu mobil z ruky. Byla to fotka, kde jsem byla já, držící kočárek s Lukem a Ash, který v ruce držel bílé botičky. Byla to fotka z té oslavy s popiskem family. Přidal ji Ash. Ten kdo to fotil to vystihl dobře, protože jsem zrovna Ashe políbila. ,,nemáte zač" zašklebil se Zayn a mobil si zase vzal. ,,to jsi fotil ty?" zvedla jsem obočí, načež Zayn přikývl. Sjela jsem pohledem na jeho paže a přejela prstem po dvou datumech, které vypadaly, že byly vytetované teprve nedávno. Zayn cukl, ,,co to znamená?" ruku jsem stáhla zpátky. Zayn odložil mobil a sám přejel prsty po onech datumech. ,,den narození a umrtí mamky" přikryl si je dlaní a zavřel oči. ,,vždyť to je... Před týdnem" zamyslela jsem se. Zayn přikývl, ruku sundal a dal si ji na stůl. ,,mrzí mě to" zašeptala jsem a dala si ruku na jeho rameno. ,,víš to jako jediná, tak si to prosím nech pro sebe" zašeptal, zvedl se a odešel. Tohle téma ho bolelo. Poznala jsem to na jeho očích. Takhle tmavé a smutné jsem je ještě nikdy neviděla. Dopila jsem vodu, zhasla v kuchyni a šla zpátky k Ashovi. ,,co jsi tam dělala tak dlouho?" zašeptal, když jsem si lehla. Ash ležel na boku, hlavu měl podepřenou rukou a hladil Luka po zádech. ,,dole byl Zayn" zavřela jsem oči. Ashton mě klouby pohladil po tváři, pak mě vzal za ruku a propletl si se mnou prsty.
Ráno mě vzbudil pocit na zvracení. Rychle jsem vyletěla z postele a běžela na záchod. Bylo mi jedno, že u zrcadla stojí Harry jen v ručníku kolem pasu. Kdybych měla čekat, než se pán uráčí odejít, vyhodila bych ze sebe všechno na chodbě. ,,fuj Kat" uslyšela jsem jeho hlas, když jsem se vyzvracela. ,,drž hubu" zasýpala jsem do záchoda a čekala, jestli přijde něco dalšího. A taky že ano, ale než jsem to ze sebe stihla dostat, tak mi Harry chytl vlasy. ,,jsi v pohodě?" pustil mi vlasy, když jsem se zvedla. ,,jo" vymyla jsem si pusu. ,,to jsi chytla od Luka nebo co?" zasmál se a opřel se zády o zeď vedle záchoda. Bylo těžké držet oči jen na jeho obličeji, když se tak vystavoval. ,,ne. Já to nemám z nemoci. Já jsem těhotná" sklonila jsem se nad umyvadlo a rozdýchávala to, co se stalo před chvílí. ,,zase?" střelila jsem po něm pohledem. On zvedl ruce nad hlavu s pobaveným výrazem. ,,jsi v pohodě Kat?" přišel do koupelny i Ash s Lukem v náručí. ,,jo, už jo. Ahoj zlatíčko" vzala jsem si od něj Luka. ,,úžasný. Dítě mi zvrací, holka mi zvrací" zakroutil hlavou Ash. ,,moc si nestěžuj. Za moji nevolnost můžeš ty" uvolnila jsem Harrymu cestu, aby se smíchem mohl odejít. ,,vždyť já vím" chtěl mě políbit, ale já uhnula. Před chvílí jsem zvracela, Ashtone. Řekla jsem si v duchu, pousmála se a odešla do Ashova pokoje, kde jsem se oblékla a začala hledat Lukův dudlík, protože vypadal, že za chvíli začne zase plakat. ,,nehledáš tohle?" s trhnutím jsem se otočila a uviděla vysmátého Louise s dudlíkem v ruce. ,,jo" vydechla jsem. ,,je ti dobře? Jsi úplně bílá" přešel ke mně, dal mi do ruky dudlík a sáhl mi na čelo. ,,jsem v pohodě" cukla jsem, odstoupila od něj a dala Lukovi dudlík. ,,vezmi ho prosím dolů a dej ho Ashovi" podala jsem Louimu Luka. On přikývl a odešel. Já si učesala vlasy, stáhla si je to culíku a zase zavítala do koupelny, abych si mohla vyčistit zuby a tím vyhnat ten zápach z úst.
,,vážně jsi úplně bílá" zvedl se od stolu Ash, když jsem přišla do kuchyně. ,,já vím, není mi dobře, ale to je jenom kvůli tomu, že jsem ráno zvracela" objala jsem ho kolem pasu. ,,v kolik máš být na té kontrole?" zeptal se, když jsem od něj odstoupila. ,,ve tři" podívala jsem se na hodiny. Bylo teprve dvanáct, takže jsem měla čas. ,,půjdeš tam se mnou?" vrátila jsem zrak zpátky na Ashe a dala mu pramínek vlasů za ucho, protože mu padal do obličeje. ,,to je jasný" usmál se. Vůbec nevypadal unaveně na to, že celou noc nespal. ,,o můj bože to ne" vykřikl Niall. Podívala jsem se za něj. Držel v rukou Luka a měl pozvracené tričko. Vzala jsem si ho od něj. Schytalo to jen Niallovo tričko. ,,Ní promiň" soucitně jsem se na něj podívala, zatímco ostatní se pomale váleli smíchy po zemi. ,,to za to nemůžeš Kat" sundal si tričko a odešel. Ve dveřích se prohodil s překvapeným a unaveným Zaynem. Věnovala jsem mu lehký úsměv, který mi oplatil a sedl si ke stolu.
Do nemocnice jsme jeli dřív, abysme šli prvně s Lukem na vyšetření. Doktor nám předepsal nějaký přípravek, co se rozmíchá v pití. Pak taky aby byl pořád v teple, ale na noc abysme mu dali dudlík, který byl předtím minimálně tři hodiny v lednici. Následně jsme šli na kontrolu na gynekologii. Ash položil sedačku s Lukem na jednu ze židlí a přitáhl si mě do objetí. ,,už je ti líp?" políbil mě na temeno hlavy. ,,jo, je. Vždycky je to jen chvilkové. Co ty?" zvedla jsem hlavu a bradu si opřela o jeho hruď. ,,jsem zvyklí nespat celou noc" pokrčil nesměle rameny a podíval se na slečnu, která si se svým přítelem sedla na židli kousek od nás. Vypadala tak v sedmém měsíci těhotenství. Ash se zašklebil a podíval se zpátky na mě. ,,doma si půjdeš lehnout. Nemůžeš být nevyspalý na koncert" odtáhla jsem se od něj a sedla si vedle Luka. ,,vlastně on se žádný nekoná" poškrábal se na zátylku. Zamračila jsem se a podíval se na něj. Že by se jen tak ze dne na den zrušil koncert? To mi nesedělo. ,,s Adamem jsem se domluvil, že ho přesuneme na jindy. Až bude Luke úplně v pořádku. Ty, co tam měli jít byli sice smutní a naštvaní, ale když jsem řekl důvod, tak to pochopili" vrátil Lukovi dudlík, když mu vypadl. ,,a s tím Adam souhlasil?" zvedla jsem obočí. Tohle mi už vůbec nesedělo. ,,jo. Slíbil mi, že když budu potřebovat, kvůli vám, tak koncert přesune, nebo zruší úplně. Řekl jsem mu, že když by mi nevyhověl, tak seknu se zpíváním a hraním" chtěla jsem mu něco říct, ale nestihla jsem to, protože nás volala sestřička, abysme šli dovnitř.
,,vidíte tohle?" ukázala na obrazovku ultrazvuku doktorka. Nakrčila jsem obočí a snažila se v tom něco poznat. Ležela jsem na lehátku, které bylo dost nepohodlné a vedle na židli seděl Ashton s Lukem na klíně. Ani on v tom nic neviděl, což jsem poznala podle jeho výrazu.
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
Fiksi PenggemarŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}