Zbýval poslední pokoj, kde jsme nebyli. A to Ashtonův. Vešla jsem a spadl mi obrovský kámen ze srdce. Ashton bez trička seděl na posteli a v sedačce před ním byl Luke. ,,díky bohu" zašeptala jsem si pro sebe. ,,stalo se něco?" nevěnoval mi ani jeden pohled. ,,teď už je to jedno" přešla jsem k němu a sedla jsem si naproti němu. ,,Ashtone mě to hrozně moc mrzí... To celé s Corbynem. Nechci, aby to skončilo takhle" sklonila jsem hlavu a hrála si se svými prsty. V tu chvíli mi přišly velmi zajímavé. ,,cítíš k němu něco?" zašeptal. ,,ne" vyhrkla jsem bez přemýšlení Ash se na mě pochybovačně podíval. ,,nikdy jsem k němu nic necítila. Ani předtím, ani teď" zahleděla jsem se mu do očí. ,,slib mi, že se s ním nebudeš vídat... Nechci, aby se to všechno opakovalo" vrátil zrak zpátky na Luka. Nemusíš se bát, Ashtone. Tohle už nikdy neudělám. ,,slibuju" vzala jsem ho za ruku a stiskla mu ji. Nevěděla jsem, jestli to můžu splnit, protože jsem věděla, že Corbyn se jen tak odehnat nedá, ale musela jsem to risknout. ,,tady jste!" vykřikl Luke. ,,sakra to mi nedělej. Myslel jsem, že zmizel" chytl se za srdce Luke. Ash nakrčil nechápavě obočí. Mávla jsem nad tím rukou. ,,tak jak vidím, nechám vám soukromí" zabloudil pohledem k našim spojeným rukám a odešel. ,,pako" pustil mi ruku a vzal si Luka do náruče. Dala jsem sedačku na zem a sedla si těsně k němu. Opřela jsem si hlavu o jeho hruď a dívala se na Luka. Byla to chvilka, u které jsem si přála, aby nikdy neskončila, ale to se stejně musela překazit. Do pokoje vtrhl Michael. ,,sorry, ale nevíte kde je Calum? Právě mi volal Matt, že něco má nebo co a rád by viděl všechny. Takže Ashi, do obýváku" vychrlil ze sebe a kývl ke schodům. Oba jsme se zvedli. Nechala jsem Ashe, aby šel dolů dřív. ,,jste v pohodě?" zašeptal směrem ke mně Michael. ,,jo... Calum odešel z domu" rychle jsem šla za Ashem, aby neměl čas na to se ptát, co se stalo. Sedla jsem si na sedačku a vzala si Luka.
,,Ashtone" zahřměl ode dveří Matt, jejich manažer na mezinárodní koncerty. Ještě že malý Luke spal nahoře, jinak by ho vzbudil. ,,proč?" strčil mu před obličej mobil. Koukla jsem se mu přes rameno. Byla tam fotka jeho a Luka, kterou jsem fotila na té svatbě. Nevím kde k ní přišel, ale přidal ji na instagram s popiskem dad&son. Bylo to roztomilé, ale Mattovi se to očividně nelíbilo. ,,co je na tom špatného?" vrátil mu mobil. Opřela jsem se lokty o sedačku vedle jeho hlavy a čekala, co z Matta vypadne. ,,co je na tom špatného? Děláš si srandu? Tu fotku ihned smažeš a řekneš, že to byl vtip. To si chceš zkazit kariéru?" Ashton vyletěl ze sedačky na nohy tak rychle, až jsem málem leknutím spadla i já. ,,nebudu nic mazat. Žádný vtip to není, tak nechápu, proč bych to měl popírat" zavrčel na něj. Matt úplně zblednul. ,,t-ty máš dítě?" vykulil oči. Asi o tom vážně nevěděl. ,,to není možný. K tomu potřebuješ ženu" založil si ruce na hrudi a zatvářil se, že přišel na něco, na co ještě nikdo. Ashton se na mě ironicky podíval. Matt nechal volně spadnout ruce podél těla a otočil se na Luka s Michaelem. Oba to sledovali s úšklebkem na tváři ve dveřím do kuchyně. Hned, jak se na ně otočil, zmizeli do kuchyně a šel z ní slyšet smích. Přešla jsem k Ashovi, vzala ho za ruku a propletla si s ním prsty. Matt znovu vykulil oči a pohledem sklouzl k našim spojeným rukám. ,,takže... To je pravda? Vy spolu máte dítě?" podíval se na mě. Celá tahle situace mi přišla strašně trapná. Stáli jsme před překvapeným Mattem, který vypadal, že za chvíli omdlí a ptal se nás, jestli je pravda, že máme dítě. Ne máme kouzelného dinosaura, Matte. ,,je to pravda. Spí nahoře v Ashově pokoji" potvrdila jsem mu a nakrčila nos, když se rozběhl po schodech nahoru. ,,proč jsi mu to neřekl?" sedla jsem si na sedačku a tázavě se podívala na Ashe. On si sedl na můj klín. Sakra co to žere, že je tak těžký? ,,nemám důvod říkat to manažerovi" zašklebil se a sedl si vedle mě, protože si asi všiml mého výrazu alá přidušený rak. ,,tak fajn. Tohle se musí vysvětlit. Volám Adamovi" vrátil se do obýváku Matt, ale pak hned zmizel na zahradě s mobilem u ucha. Adam je jejich manažer se zaměřením jen na Austrálii.
,,tak fajn. Zařídil jsem rozhovor. Začíná za hodinu, takže by bylo dobré sehnat Caluma. Michaele, Luku, vy obvolejte všechny, u kterých by mohl být. Já a Matt se pojedeme podívat po místech, kde by mohl být, kdyby to zvedl a řekl vám, kde je, volejte nám. Ashtone ty si připrav, jak to všechno vysvětlíš a ty Kat... Hlídej to mrně" rozdělil nám úkoly Adam a s Mattem odešel. Michael s Lukem se odebrali do kuchyně a začali volat. Jen Ashton v klidu seděl vedle mě s Lukem v náručí. ,,nemáš si něco připravit?" rýpla jsem si. ,,budu odpovídat na otázky, který mi dají. Na to se připravit nemůžu" pokrčil rameny a dál si hrál s Lukem. S úsměvem jsem zavrtěla hlavou a ač nerada se zvedla, abych Lukovi nachystala mléko. Michael seděl u stolu a zrovna volal s Calumovou mamkou.
,,máte číslo na Carlu? Je to naše poslední možnost" přiletěl do obýváku Luke. Za chvíli by měli odjíždět na rozhovor, ale Calum nebyl k nalezení. ,,ne" odpověděl Ashton krmící malého. ,,zkuste se zeptat Crystal. S tou se hodně bavila, tak by mohla mít její číslo" odpověděla jsem mu po chvíli zamyšlení. ,,dík" políbil mě na tvář a zase odběhl do kuchyně, div se nezabil. Byl by vtipný pohled na trojici kluků, z čehož jeden je čerstvý otec, druhý pomlácený kvůli jeho blbosti a třetí rozcuchaný, protože se nestihl učesat kvůli tomu, že hledal čtvrtého člena, kterého nemohli nikde najít. Bůh ví, jak vypadá teď. Jestli šel do nějakého baru, tak se ani nebude moct ukázat.
,,tak jo. Calum bude čekat před studiem, tak se zvedejte. Musíme jet" popohnal nás Michael. ,,musím jet s Lukem taky?" kývla jsem ke spícímu Lukovi v sedačce. ,,jasně že jo! Budou ho chtít ukázat" políbil mě na spánek Ashton. Tak tohle bude ještě zajímavý den.
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
FanfictionŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}