32.

312 15 1
                                    

,,kdo mi snědl moje čokoládové dortíky?" sebral ze země krabici. Všem bylo špatně, že nemohli jídlo ani vidět, ale Niall byl vždy výjimka. Neměli tolik pít. ,,Luke" zamručel do stolu Ash. Měl na něm položenou hlavu a vypadal, že si přeje umřít. ,,Luku!" zakřičel na celý dům Ní. ,,neřvi blbečku. To, že není blbě tobě neznamená, že není špatně ostatním. Myslel jsem malého Luka, ne toho dospělého" zvedl hlavu, za kterou se chytl a zavraždil Nialla pohledem. Hrklo ve mně. ,,jak jako malý? Kde k tomu přišel?" postavila jsem před něj hrneček s kávou. ,,díky... Já nevím. Když jsem přišel sem, už seděl na zemi s prázdnou krabicí v ruce" pokrčil rameny a zpátky si položil hlavu na stůl. ,,to ne. To bude zase zvracet" dala jsem si obličej do dlaní. ,,sakra Ní. Jídlo dávej tam, kam nedosáhne Luke, prosím" odešla jsem z kuchyně. ,,myslím, že na to docela spěchal" ozval se Harry, který stál před kuchyní. Podívala jsem se na zem. Byly tam zvratky plné kousků čehosi a bylo to hnědé. Fuj. Vypadalo to jako kdyby to vyšlo z druhé strany, ale ještě měl plenky, takže ten návrh jsem rovnou zamítla. Nejhorší bylo, že si do toho asi namočil nohy a od zvratek se táhla stopa do obýváku. ,,Nialle já tě zabiju" zašeptala jsem a šla po stopě. Luka jsem našla sedět na zemi u sedačky, kde si hrál s krabičkou od cigaret. Vzala jsem mu to z ruky, vysvlékla ho a v plínce ho přenesla do kuchyně. ,,zlato máš tu ještě nějaké dupačky?" pohladila jsem Ashe po vlasech. Bylo mu vážně hrozně a vypadal, že taky bude každou chvíli zvracet. ,,dej mi chvilku" zvedl hlavu, napil se kávy a zvedl se. Uslyšela jsem ránu. ,,kurva co to je?" ozval se Liam. Vyšla jsem z kuchyně a viděla Liama, jak se válí po zemi ve zvratkách Luka. Niall s Harrym se málem udusili smíchy, když to viděli. ,,zlato nechoď sem" řekla směrem do kuchyně. ,,proč?" stoupl si vedle mě a když viděl to nadělení na zemi, tak to nevydržel a taky to z něj šlo ven. Nechutné, vážně. Luke mi v náručí začal plakat a než jsem se nadála, tak jsem měla pozvracené tričko. Jak se pozvracel Ash, tak ohodil Harryho s Niallem, takže místo smíchu se z nich ozýval jekot. Liam se taky zvedl a když se dozvěděl, co to bylo, tak běžel na záchod. ,,sakra ještě někdo se míní pozvracet?" povzdechla jsem si a šla s Lukem nahoru, kde jsem ho dala na postel, přebalila ho a nechala ho jen v plínce. Tušila jsem, že to nebylo naposledy. Převlékla jsem se do Ashova trička, protože své jsem tu už neměla a s Lukem zamířila dolů. Ash seděl zpátky u stolu a vypadal ještě hůř než předtím. ,,pohlídej prosím Luka. Jdu to vytřít" dala jsem mu ho na klín. ,,vy jste teda dvojka" políbila jsem oba do vlasů a šla to nadělení uklidit.

,,fuj to smrdí. To se tady někdo posral?" přišel dolů Louis. Ještě jsem neměla úplně všechno vytřené. ,,ne. Malý Luke se pozvracel, Liam na tom uklouzl, Ash, když to viděl, tak se pozvracel, po něm zase Luke a aby toho nebylo málo, tak i Liam, ale ten jediný to stihl na záchod" objasnila jsem mu situaci. ,,fuj. Chceš pomoct?" zakroutila jsem hlavou. ,,radši si vem prosím Luka. Má ho Ash a ten nevypadá zrovna nejlíp" kývla jsem ke kuchyni. On přikývl a šel tam. ,,když byla řeč o mně a záchodu, tak to taky nedopadlo nejlíp" vyšel z koupelny Liam jen v ručníku okolo pasu. ,,já to pak uklidím. Běž si lehnout" poslala jsem ho pryč. Sice jsem takové práce nesnášela a hnusily se mi, ale věděla jsem, že by to nikdo jiný neudělal.

,,zlato pojď si lehnout" políbila jsem Ashe do vlasů a vzala si od Louise Luka. Přikývl, zvedl se od stolu a bez protestu odešel. Tohle dělá alkohol. ,,za všechno můžeš ty Ní" řekla jsem se smíchem. ,,já vím" přikývl a poraženě vydechl. ,,mrzí mě to" mávla jsem nad tím rukou a odešla nahoru za Ashem. ,,nechám ti tu Luka" položila jsem ho vedle něj. Pohled na ně byl vážně vtipný. Chtěla jsem vědět, jak dopadli ostatní, co se neobjevili dole. Tohle dokáže jedno zapití dětí. Otec dopadne nejhůř. Sešla jsem zpátky dolů, kde nikdo nebyl.

Ashovi jsem dala jeho prášek a Lukovi zase vlažný čaj, ve kterém měl ten svůj. Šla jsem se podívat na ostatní. Harry, Liam, Louis a Niall byli v obýváku a hráli nějakou hru na televizi. Zayn spal v jednom z pokojů a Luke u sebe. Michael byl u Crystal, jak jsem se dozvěděla, jen Caluma jsem nemohla najít. Jestli ho ztratili někde cestou, tak je vážně po nich.

Calum se nakonec našel. Spal u záchodové mísy v horní koupelně. Asi věděl proč. Hned, jak jsem ho vzbudila se potvrdilo, proč si tam ustlal. Všichni měli kocovinu a někomu bylo pořádně špatně, takže když někdo zazvonil, musela jsem tam jít já. Když jsem otevřela, tak jsem toho litovala. Za dveřmi stál Ashův otec s pěkně naštvaným výrazem. Bez pozvání vešel dovnitř a rozhlédl se. ,,kde je?" zařval, až jsem sebou cukla. ,,prosím odejděte" řekla jsem klidně a držela na uzdě emoce. Nechtěla jsem na něj křičet. Myslela jsem, že pochopí, že s ním nechce Ash nic mít, když nepřišel na tu oslavu. ,,ptám se kde je" zavrčel a stoupl si těsně přede mě. ,,nechce s vámi nic mít. Jste mu ukradený stejně jako vám byli ukradení oni před deseti lety" vmetla jsem mu pravdu do očí. ,,ty se do toho nemáš co motat. Řekl jsem svým dětem, že přijde i on a on se nedostavil. Ty jejich zklamané obličeje zavinil on!" zakřičel. ,,I on je vaše dítě!" opáčila jsem. ,,ne, po tomhle už ne" založil si ruce na hrudi. ,,tak to tu nemáte co dělat. On o vás jako o otce nestojí, stejně jako vy o syna. Ihned odejděte" ukázala jsem na dveře. Ucítila jsem štiplavou bolest na tváři a hlava se mi zvrátila do strany. ,,ty mě nebudeš vyhazovat holčičko" zavrčel. Chytla jsem se za tvář a snažila se zadržet slzy. Myslela jsem si, že nějakou naději má. Myslela jsem si, že si promluvím s Ashem, aby mu dal ještě šanci, ale ne. Tímhle to na celé čáře projel. ,,hej podejte od ní" ozval se Zayn a za chvíli stál přede mnou. ,,a ty jsi kdo? Ten, se kterým Ashtona podvedla?" povrchně se usmál. ,,vypadněte. Hned" zaťal pěsti. ,,vyřiď Ashtonovi, že pro mě není syn" odstrčil Zayna a přešel ke mně. ,,nejste otec, jste zrůda" chtěl mě znovu uhodit, ale Zayn ho odvedl ven. ,,to ti udělal?" natočil mou tvář zasaženým místem k němu. ,,nic to není. Děkuju, že jsi přišel" sklonila jsem hlavu. ,,kdykoliv" zašeptal a objal mě.

,,odneslo to jen povlečení" mávl nad tím rukou Ash. Malý Luke pořád zvracel ty pitomé čokoládové věci. ,,půjdu do sprchy" odešel i s povlečením v ruce. Všichni, co říkají, že s dětmi nemáte čas na svoji drahou polovičku, mají pravdu. A ještě k tomu, když jsou ty děti nemocné. ,,Ashi?" zaklepala jsem na dveře koupelny. Otevřel mi jen v trenkách. Cítila jsem, jak rudnu. ,,umyješ i Luka prosím? Jdu se podívat na ostatní" jen přikývl, vzal si ho ode mě a já odešla. Calum už vypadal lépe než ráno, takže šel dolů ke klukům. Jen Luke pořád spal. Sedla jsem si vedle něj a odhrnula mu vlasy z obličeje. ,,Luku vstávej. Pojď se aspoň najíst" pohladila jsem ho po tváři. Připadala jsem si jako nějaká maminka, co budí své děti do školy. ,,já nespím, já odpočívám" otevřel oči. ,,to říkáš vždycky, když spíš" zasmála jsem se a zvedla se z postele. ,,přijď dolů na jídlo" odešla jsem z jeho pokoje.

Dolů přiběhl Ashton jen v ručníku okolo pasu a Lukem v náručí. Měl na sobě svůj ručník a měl i kapuci, co připomínala tučňáka. Luke ho někde objevil, tak ho dal malému Lukovi. ,,pojedu si něco zařídit. Vykoupaný je" předal mi ho, políbil mě a zase běžel nahoru. Muselo být velmi pohodlné běhat v ručníku. Zvedla jsem se ze sedačky a šla nahoru, abych ho mohla obléct. Z pokoje Luka jsem slyšela, jak se s někým hádá. Zaklepala jsem a vešla. Luke hodil mobil na posteli a praštil do zdi. ,,Luku" chytla jsem ho za ruku. ,,ručník ode mě" pousmál se, když uviděl Luka a vzal si ho ode mě. ,,co se stalo?" kývla jsem k mobilu a upravila malému kapuci. ,,volal mi otec. Nic vážného" zakroutil nad tím hlavou. ,,dal mu ho Ash" chytla jsem malého za ruku, kterou mi nastavoval.

Ahoj❤️
Zase taková nechutná část no😂 ale patří to k tomu🤷🏻‍♀️
Teď určitě nebudou části tak často, protože jsem se už začala učit na přijímací zkoušky na střední školu, takže do toho chci dát maximum, abych se na svoji vysněnou střední dostala... Snad mě chápete❤️
Doufám, že se příběh líbí❤️
*já vím, píšu to pořád😂*

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat