Kaşmir (Suikastçı): Dumanlı buz mavisi gözleri neredeyse beyaza yakındır. O kadar güzel bir buz mavisi ki çoğu zaman ışıklı gibi görünüyor. Omuzlarına gelen parlak düz saçları çok koyu bir kızıl ve çok sık lacivert tellerle parlıyor. Sürekli yüzüne düşen kısa perçemlerini saymazsak, genel de toplamak ona daha rahat hissettiriyor. Keskin çene hatları olsa da yüzü sert çizgilere sahip değil. En karakteristik özelliklerinden biri gülümsemesi. 1.87 boyunda.
Hırsız (Henüz ismi bilinmiyor): Çikolata rengi saçları genelde tepeden bağlanmış, dağınık, açtığında beline kadar geliyorlar. Düze yakınlar ama açıldıklarında kalın dalgaları oluyor. Oldukça minyon ama koyu gri mavi gözleri var. Çok yakından bakılmadıkça gözleri siyah gibi görünüyor. Yuvarlak hatlara sahip ve çok güzel bir yüzü var. Üstelik dolgun ve şekilli dudakları da cabası. En belirgin özelliklerinden biri çok fazla mimik kullanmasıdır. Genel de izlemekten büyük zevk alınır. 1.60 boylarında.
Alexander (Monk): Herkesi bir kaç kez kendine baktırabilecek kadar güzel, özenle çizilmiş bir yüze sahip. Kalın kaşları ve geniş çerçeveli gözleri sürmeli gibi görünürken, uzun kirpikleri, çikolata rengi gözlerinin daha da ışıldamasını sağlıyor. Kömür kadar siyah saç telleri kısa ancak dağınıklığı, uzamadan da kendini belli ediyor. En belirgin özelliklerinden biri çok muntazam dişleri. 1.90 boylarında.
Şafak (Efsuncu): Gözleri içinde yeşilliklerin olduğu toprak renginde. Genelde de çok keskin bakışlara sahip. Simsiyah dümdüz, beline kadar inen saçları var. Neredeyse 200 yaşında bir efsuncu olmasına rağmen onun bu kadar senedir yaşadığını anlamak imkansız, ancak zaman zaman ifadesindeki yaşlılığı yakalamak mümkün. En belirgin özelliği çok ağır başlı olmasıdır. Nadiren çok uzun cümleler kurmayı seviyor. 1.80 boylarında.
Tori (Şahinci-Durid): Bronz denebilecek koyu bir tene sahip. Simsiyah gözleri ise zeytin kadar parlak ve etkileyici. Çok nadiren kirli sakallarını kesmeyi tercih eder. Aynı zamanda bir asker kadar kısa saçları vardır. Oldukça muntazam bir kafa şekline sahip olduğu için de bu onda güzel duruyor. En belirgin özelliği çok sert ve ketum görünse de, yumuşak kalpli olmasıdır. Safir'in abisi. 1.85 boylarında.
Safir (Şahinci- Durid): O da abisi kadar olmasa da biraz daha buğday bir tene sahip. Koyu siyah saçları kıvırcık ve neredeyse beline uzanıyorlar. Abisiyle en net ayrıldıkları noktalardan biri koyu lacivert olan gözleri. Yüz hatları ince ve zarif. En belirgin özelliklerinden biri çok hareketli olması ve bolca gülümsemesi. Güneş gibi demek yeridir. Tori'nin kız kardeşi. 1.70 boylarında.
Salvator (Nişancı): Açık kumral saçları, kendiliğinden ışıl ışıl ve çok düzgün kalın taneli kıvırcık saçları da alnında uzunluğa sahip. Geniş omuzlu ve uzun yıllar orduda çalışmış olmasından kaynaklı yapılı bir fiziği var. Gözleri bebe mavisi tonunda, okyanus renginden çok daha açık bir renk. Kocaman kirpikleriyle genel de gözleri de gölgeleniyor. En önemli özelliği hem çok sıcak kanlı olması hem de çoğu zaman umursamaz omuz silkmeleri. 1.88 boyunda.
NOT: Tüm yan karakterler ve diğer karakterleri çok ihtiyaç olursa, talep etmeniz dahilinde ekleyeceğim. Ana ekibin yeteceğini düşündüm. Zaten genel de onların ayrıntılarını bölümlerde de bol bol söylüyorum. :)
İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöl Hırsızları (Kitap Oldu!)
Fantasíahttps://www.tilkikitap.com/kitaplar/?a=Çöl%20hırsızları https://www.dr.com.tr/kitap/col-hirsizlari/edebiyat/roman/turk-romani/urunno=0002115725001 https://www.tilkikitap.com/kitaplar/kitap-baski-zumrut-tanrioven-col-hirsizlari-3649.html https://www...