İyi okumalar ♥️
"Efendim merhabalar. Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Toprak! Toprak Korkmaz."dedi Toprak.
Babamın suratı bir anda değişti. Endişeli ve şaşkın bir hal aldı. Noluyo lan dedim. Kesin bir bokluk var.
"Babanın adı ne?"dedi babam.
"Hasan Korkmaz."diye cevap verdi Toprak.
Babam daha bir endişelenirken ayağa kalkıp Toprağın yanına gelmeye başladı.
"Bildiğimiz Hasan Korkmaz di mi?"diye sordu babam. Babam ilk defa 'di mi' dedi. Hiç söylemezdi öyle. Hatta ben söylediğimde düzgün konuş derdi. Şüpheleniyom haa! Noluyo lan?
"Evet Hasan Korkmaz. Neden bu kadar telaş ve endişe yaptınız anlamadım. Aslında Sılanuru da babam kaçırtmıştı. Onun adına özür dile-" diyemeden babam sözünü kesti.
"Ne özrü oğlum. Olur mu öyle şey. Önemli değil. Hasan Beyin vardır bir bildiği. Gel otur oğlum bir çay ikram edelim sana."dedi babam. Birden ruh hali nasıl değişti anlamadım. Ulan daha demin kızgındı bu adam. Burnundan soluyordu. Noldu şimdi? Ne üdü belirsiz bir adamın ismini duyduğunda mı bu kadar değişti? Hayırdır mafya mı bu adam?
"Aa yok ben gideyim, geç kaldım da. Babam beni bekliyor."dedi gitmek için ayaklanırken. "Ben seni geçireyim gerz- aa yani Toprak."dedim.
Babam da ayaklandı. "Yine bekleriz oğlum." dedi. "Babana selam söyle" diye de ekledi.
Rabbim sabır! Sabrım Allah! Tövbesteyşın! Ne oldu bu adama yahu?
Toprağı çıkış kapısına kadar geçirdim. Arabasına binmeden önce bana döndü. "Baban herhalde babam için çalışıyor."dedi. Ne?
"Nasıl yani babam baban için çalışıyor? O ne demek şimdi?"dedim.
"Şu demek, baban babamın ofisinde çalışıyor. Babam hem şirketi çalıştırır hem de mafya olarak işleri yürütür. Seni nasıl kaçırttığını sanıyordun?"dedi.
Neey? Bir daha şom ağzımı açarsam uyarın beni. Mafya dedi ya mafya dedi. Bir de babam babasının adamımıymış neymiş? Şaka mı bu ya? Rüya da felan mıyım ben? Uyanıcak mıyım birazdan?
"Bu, bu çok saçma. Baban nasıl mafya ola biliyor ki? Hangi devirde yaşıyoruz? Bir dakika yoksa sen de mi mafyasın?"dedim. Cevap vermedi. Niye vermiyon?
"Gerçekten mi Toprak? Cidden mafyasın öyle mi?"diye sordum. Kafasını belli belirsiz salladı.
"S*ktir git burdan."dedim.
"Sılanur yapma böyle. Babam için sadece işlerine bakıyorum."
"Ne var biliyor musun? Tam da demiştim ki 'belki arkadaş ola biliriz' diye. Ama görüyorum ki sen babanın kuklasıymışsın. Şimdi burdan siktir git. Bir daha beni takip etme. Gelipte beni dikizleme. Beni bir daha sevme!" dedim. Yine gözleri dolmuştu. Sinirim daha çok artarken bir damla gözünden akmıştı. Benim de gözlerim yanmaya başladı.
"Ha bir de benim huyumu öğrenmişin. Gelmiş karşımda göz yaşı döküyorsun. Git başka yerde ağla."dedim.
"Duygusal olmam senin huyunla alakalı değil. Her insan gibi biriyim bende. Neden böyle davranıyorsun anlamıyorum. Seni seviyorum Sıla! Bunu değiştiremezsin. Yeni maçlar istemiyorum ben. Sadece beni sevmeni istiyorum. Bu kadar zor mu?"dedi. Sesi sonlara doğru çatallaşmıştı.
"Toprak gider misin?"dedim.
"Bir şey şöylemeyecek misin?"
"Git!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKALARIM
Novela JuvenilSadece bir yıllık arkadaş olabiliriz. Ama biz birbirimize güvendikten sonra bizim için hiç bir sorun yoktur. Niye bu kadar alışmıştım ki ona? Niye sürekli yanımda istiyordum onu? Daha bir ay öncesine kadar aşka inanmayan ben aşık mı olmuştum? Peki b...