21.Bölüm

544 37 6
                                    


İyi okumalar♥


"Buğra abi?"

Buğra abi şu an hem bana hemde Toprağa kaşlarını kaldırmış oldukça sert bakışlar atıyordu.

"Siz ikiniz burda ne haltlar yiyorsunuz?"diye sordu Buğra abi. Heyecandan ve korkudan ne diyeceğimi şaşırmıştım.

"H-hiç, öyle geziyorduk. Ne haltlar yiyebiliriz ki?"dedim. Toprak hiç bir şey olmamış gibi soğukkanlı bir şekilde duruyordu. Benim ise g*tüm tutuşuyordu Buğra abi benden önce babama bir şey söyler diye.

"Bu seni öpen çocuk değil mi? Yine rahatsız mı ediyor seni?"dedi Toprağa dik dik bakarak.

"Yok abi rahatsız etmiyor merak etme. Biz arkadaşız."dedim. Buğra abi tek kaşını kaldırdı.

"Arkadaşların seni öpüp elini mi tutuyor?"dedi ciddiyetle.

İç ses: Hadi cevap ver! Versene, hadi kolaysa cevap ver. Hadi, hadi...

Sussana lan sen!

"Ben onu seviyorum."dedi Toprak birden. Senin yedi ceddine çorap öreyim. Allah belanı vermesin Toprak!

Buğra abi kaşlarını olabildiğince çatmıştı. Aman abi, öyle kalacan şimdi. Cin çarpmış zannedecekler. Yapma gözünü seveyim!

"Öyle mi? Peki bu durumdan dayımın haberi var mı?"diye sordu. Babamı kastediyordu. Dayısı olmuyor ama dayı diyordu. Değişik bir durum boş verin.

"Aslında var. Ama-"sözümü tamamlayamadan Buğra abi atladı.

"Sizin sevgili olmanıza izin mi verdi dayım?"diye sordu.

"Hayır tabi ki! Nerde gördün babamın benim sevgili yapmama izin verdiğini? Bu çocuğun beni sevdiğini biliyor babam. Toprak babamın patronunun oğlu. Ondan bir şey demiyor."dedim. Buğra abi dediklerimle gözlerini büyüttü. Şaşkın bakışlarla bakmaya başladı.

"Sen Hasan Korkmazın oğlu musun?"diye sordu.

Gelde sövme a*ına k*yim! Bu adamı tanımayan var mı lan?

"Sende mi biliyorsun adamın mafya olduğunu?"dedim. Buğra abi hala şaşkındı.

"Ha sende biliyorsun yani!"dedi ellerini kaldırarak. Sonra devam etti. "Buna rağmen bu çocukla arkadaşsın. Hatta belki de sevgili."dedi.

"Hayır abi, sevgili değiliz."dedim. Toprak hemen atladı.

"Ama yakında olacağız."dedi. Kafasına hafifçe vurdum. Muzipçe sırıttı.

"Sen bu kızı seviyor musun?"diye sordu Toprağa. Toprak büyükçe güldü.

"Evet, hemde çok seviyorum."dedi. Ardından elini ağzına siper edip fısıldadığını sanarak konuştu. "Bir 4-5 yıl kadar sonra evleneceğiz."dedi. Saçını çektim.

"Ah, napıyon kızım ya?"diye mızmızlandı. Allah'ım görüyorsun!

"Benden habersiz kimle evleniyon lan sen? Öldürrüm seni!"dedim.

"Senle evleniyom mal."dedi.

"Biliyom salak."dedim.

O sırada Buğra abi bir kahkaha patlattı. Şaşkın bir şekilde ona baktım. Kahkahası dindiğinde gözünden akan yaşı sildi. Kahkaha attığında gözü yaşarırdı.

"Siz tam olmuşsunuz. Hadi hayırlı olsun!"dedi. Kaşlarımı çattım.

"Ne tam olmuşuz abi ya! Ben evlenmek istemiyorum, biliyorsun."dedim. Toprak kaşlarını çattı.

KANKALARIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin