İyi okumalar ♥️
Annemle birbirimize bağıra çağıra yemek yapmaya çalışmıştık. Annemin dediklerini anlıyor ve yapıyordum. Ama yaptıklarımı beğenmiyordu. Yok 'yanlış karıştırıyorsun' yok 'az kat tuzlu olmasın' felan da filan. Vallahi yaşlandım ya!
Berat ve Elif Sude de mutfak masasında oturmuş benim beceriksizliğime gülmüşlerdi. Çok komikti çünkü ya! Kolaysa siz yapın, Allallah.
Yemekten sonra odama çekildim. Berat ile Sude oyun oynuyorlardı. Bende yatağıma uzanıp telefonumu elime aldım. Rüzgardan mesaj vardı.
Rüzgar: Kanka seni Efe aramıştı okulda. Söylemeyi unuttum.
Siz: Tamam knk, dönerim ona şimdi.
Rehbere girip Efenin numarasının üstüne tıkladım. Çaldı... Çaldı... Açtı.
+Alo!
-Efendim fındık.
+Beni aramışsın, Rüzgar dedi.
-Ha evet, şey dicektim. Biz arkadaşlarla yazın toplanıp tatile çıkmayı düşünüyoruz. Sizin tayfa da gelir mi?
+Bilmem, ben bir sorarım onlara. Sizde kim kim var?
-Semih, Nisa, Müge ve ben. Semihi biliyorsun zaten. Nisa ve Müge de sınıftan arkadaşımız.
+Valla dostum benim bizimkilerden izin almam zor ama eğer çocuklar giderse onları bahane edip izin verebilirler. Sen Melek abladan izin aldın mı?
-Aslında daha almadım. Bende senin durumundayım şu an, eğer sizinkiler gelirse bende gelicem. Annem yaklaşık bir ay önce arkadaşlarıma olan güvenini kesti. O yüzden izin vermesi zor olacak.
+Noldu ki?
-Müsait olduğun bir gün anlatırım, baya uzun bir hikaye.
+Tamam bakalım. Ben bir grup açim olmazsa, nasıl fikir? Sende Nisa ile Mügeyi alırsın, olur mu?
-Nisayla Mügeyi almasak, dicem ama almazsak da olmaz. Hep beraber gidecez sonuçta. Neyse tamam, kur grubu.
+Sende var bi haller. Bir ara ağaca gidip sohbet edelim, dertleşelim tamam mı?
-İyi tamam.
+Hadi kapat, grup oluşturcam daha!
-Tamam kapattım.
Dedi ve kapattı. Kapatmasa ben kapatacaktım zaten.
WhatsApp'a girip grubu oluşturmaya başladım. Adını ne koysam ki? İsmi sonra düşünürüm ya.
"Tatile çıkıyoruz!" adlı grubu oluşturdunuz.
Eylül kişisini eklediniz.
Kuzey kişisini eklediniz.
Rüzgar kişisini eklediniz.
Yağmur kişisini eklediniz.
Gerzeğim kişisini eklediniz.
Efe kişisini eklediniz.
Semih kişisini eklediniz.
Siz: Gençler tatile çıkıyoruz!
Eylül: Bizim niye haberimiz yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKALARIM
Teen FictionSadece bir yıllık arkadaş olabiliriz. Ama biz birbirimize güvendikten sonra bizim için hiç bir sorun yoktur. Niye bu kadar alışmıştım ki ona? Niye sürekli yanımda istiyordum onu? Daha bir ay öncesine kadar aşka inanmayan ben aşık mı olmuştum? Peki b...