3 💜

761 39 4
                                    

Když jsem se uklidnila, tak jsem si lehla k Martinusovi. Lehla jsem si od něj co nejdále to šlo.

,,Snad se mě neštítíš" uchechtl se Martinus

,,Jasně, že jo. Spal si s tolika holkama, že nemůžu vědět, jestli si od nich něco nechytil" zasmála jsem se.

,,Dávej si bacha co říkáš!" Zavrčel

,,Nebo co?"

,,Vlepíš mi?" Doplnila jsem se

,,Ne" zakroutil hlavou ,,Něco mnohem lepšího" svojí ruku přemístil na mé boky a jel níž. Okamžitě jsem si sedla a podívala se na něj.

,,Copak baby? Líbí?"

,,Takže dáme si nějaká pravidla po dobu co tady budeš. 1. Nebudeš mi říkat baby 2. Nebudeš na mě sahat a nic zkoušet 3. Nebudeš si sem vodit holky-" chtěla jsem pokračovat, ale přerušil mě.

,,Dobrý chápu" zvedl ruce do obranného gesta.

,,Fajn" lehla jsem si do postele a zakryla se.

,,Ty už jdeš spát?"

,,Ne ty vole" plácla jsem se do čela ,,Jdu se opalovat"

,,Vtipy si říkej jinde" odfrkl si

,,Říká děvkař, který chce vztah" zasmála jsem se.

,,Ale ticho už buď" Martinus zhasl lampičku a konečně se uvelebil.

Nevím proč, ale nemohla jsem vůbec usnout. Možná to bylo tím, že spím s největším děvkařem v posteli.

,,Proč nespíš?" Hrozně jsem se lekla, takže jsem naskočila.

,,Ležíš tady ty a já se bojím, co by se dělo kdybych usla" ušklíbla jsem se na něj a jsem si jistá, že to viděl, protože mi měsíc svítil do pokoje.

,,Ty by ses se mnou měla vyspat, aby si věděla jak jsem úžasný" pronesl egoisticky.

,,Vyspím se s tebou... budeme ležet hezky vedle sebe a ty se mě ani nedotkneš"

,,Sakra víš jak je to těžký? S tebou jsem ještě nespal a nikdy jsem neusínal bez holky, na kterou bych si nemohl ani sáhnout" zakňučel

,,No všechno je jednou poprvé" pokrčila jsem rameny.

,,Prosím aspoň na chvíli" zakňučel. Byl celkem roztomilý.

,,Co za to?" Ušklíbla jsem se.

,,Co by si chtěla?"

,,Odpověď" pokrčila jsem rameny.

,,Na co?"

,,Proč si nenajdeš holku, kterou by jsi miloval, pro kterou by si dělal všechno" podívala jsem se na něj.

,,Měl jsem ji, ale podvedla mě. Opravdu hodně mě to bolelo a teď chci vztah čistě o sexu" pokrčil rameny

,,Dobře to chápu, ale proč nemáš jednu holku čistě na sex?"

,,Protože žádná mi dostatečně nevyhovovala"

,,Ale kdyby ti vyhovovala, tak budeš mít jen ji?" Přikývl.

,,A teď má odměna" lehla jsem si vedle něj a hlavu si položila na jeho hruď. Obkreslovala jsem mu svaly, protože neměl tričko.

,,Baby..." Vydechl.

,,Líbí se ti to?" Zasmála jsem se, když jsem si všimla jeho pohledu.

MARTINUS:

,,Sakra a moc" přikývl jsem na její otázku.

,,Ale být tebou tak toho nechám, protože by mohlo dojít k něčemu co nechceš" ona se zasmála a nechala toho. Když se mě dotýkala cítil jsem, jak se mi kůže rozpálila. Nechápu proč a docela mě to i vyděsilo, protože jsem tohle nikdy necítil. Je pravda, že se ji snažím dostat do postele už delší dobu, ale vždycky, když uvidím tu její andělskou tvář a krásný úsměv, tak je mi to líto a hnedka si to rozmyslím...

Omlouvám se, že kapitola vyšla, až teď, ale byla jsem za kamarádem, který je vážně nemocný, takže snad chápete ❤

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat