Probudila jsem se vedle Martinuse, který ještě spal. Chvíli jsem ho pozorovala, ale pak jsem se šla radši obléct než sem někdo přijde.
,,Kam mi utíkáš?" Přitáhl si mě za pas k sobě. Uchechtla jsem se a přitiskla jsem se k němu.
,,Jak to mezi námi je?" Zeptala jsem se, protože tahle otázka mi vrtala v hlavě.
,,Kamarádi, ale mám pro tebe nabídku"
,,Poslouchám" dala jsem mu znamení, že může dál mluvit
,,Víš byla jsi dobrá" nervózně si mnul prsty ,,Tak mě napadlo, že by jsme mohli být kamarádi, ale s výjimkou" podíval se na mě. Nemusela jsem ani přemýšlet, protože jsem odpověď znala.
,,Beru, ale nikdo se o tom nedozví" zvedla jsem varovně ukazováček. Přikývl a začala jsem se pomalu oblékat. Nemohla jsem si nevšimnout, že na mě kouká.
,,Já vím, že jsem zajímavá, ale nemusíš na mě tak koukat" ušklíbla jsem se na něj. Jeho tváře nabraly červeného odstínu. Hodila jsem na sebe tričko a šla dolů. U stolu už seděl zbytek party, až na Martinuse.
,,Dobré ráno" usmála jsem se na ně.
,,Dobré" odpověděli naráz. Všichni si mě prohlíželi od hlavy k patě a já netušila proč.
,,Děje se něco"
,,Ne" řekli nesouhlasně a obrátili svůj pohled zpět do talířů, které měli před sebou. Zakroutila jsem nad tím hlavou a šla si nalít džus.
,,Dneska by jsme mohli jít do skateparku" navrhl Marcus.
,,Já nikam nejdu, protože mám pěknou kocovinu" zakroutil hlavou Justin společně s Liamem.
,,Já půjdu" souhlasila jsem
,,Jo já taky" ozval se Tinus, který stál mezi dveřmi.
,,Tak asi jdeme všichni, až na Justina s Liamem" Ozval se Zach.
,,Kde je vlastně Beth?" Na moji otázku všichni pokrčili rameny a dál se věnovali svému jídlu.
✈✈✈✈
Šla jsem ke skateparku, kde se nacházel zbytek party. Přišla jsem k nim a sedla si na lavičku, na které seděl Marcus.
,,Ahoj"
,,Nazdar kočko" přitáhl si mě do objetí, které jsem mu opětovala. Povídali jsme si o všem možném a smáli se přes celý skatepark.
,,Jak tě pozoruje" nechápavě jsem se na něj koukala a vůbec netušila o čem mluví.
,,Kdo?"
,,Přece tvůj bratr" uchechtl se ,,Od doby, co sis za mnou sedla z nás nespustil oči. Asi abych na tebe nic nezkusil" znovu se uchechtne.
,,Od doby, co jsem chodila s Todem a trpěla, tak mě hlídá. Jsem mu za to vděčná, ale někdy to vážně přehání"
,,Všiml jsme si"
,,Toho si nejde nevšimnout" poznamenala jsem
,,Možná proto se můj bratr od tebe drží dál"
,,Co?" Nechápala jsem o čem mluví.
,,Kdyby si nebyla Sebase sestra, tak už by tě pozval třeba i na rande" usmál se Marcus.
,,Blbost nic ke mě necítí... jen kamarádství"
,,Mysli si, co chceš" pokrčil rameny.
,,Ale co ty a nějaká holka?"
,,Jedna se mi líbí, ale bojím se ji pozvat na rande"
,,Prostě to zkus, ale nejdřív mi řekni o koho jde"
,,O Holly" zadíval se před sebe.
,,Holly? Tak to se nemusíš bát, že by tě odmítla. Znám ji chvíli, ale určitě se ji líbíš" usmála jsem se na něj.
,,Díky baby" objal mě a já si nemohla všimnout pohledu od Sebase a Martinuse...
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌