37 💜

441 12 13
                                    

,,Paní Gunnarsen musím Vám oznámit, že už se mě nezbavíte" usmál se Martinus

,,To jsem ráda Pane Gunnarsene" políbila jsem ho, ale museli jsme se odtrhnout kvůli skleničce, na kterou cinkal můj táta. 

,,Je pěkné, že jsme se tu všichni sešli, abychom oslavili svazek mé krásné dcery. Pamatuji si jak to byla malá holčička, kterou jsem učil jezdit na kole. Taky si pamatuju, že ji to vůbec nešlo. Nadávala na to kolo, že neumí držet rovnováhu, ale snažila se. Ovšem, až ji trpělivost došla, tak slezla z kola a kopla do něj se slovy, že je to blbý kolo a že chce nové. No a dnes už je vdaná. Myslím, že Martinus bude užasný manžel, lepšího by nenašla, takže na zdraví, štěstí a lásku novomanželům" nadzvedl skleničku. Všichni jsme si připili a táta si šel sednou zpátky ke stolu a šel tam Martinus. 

,,Chci poděkovat hlavně Lilian a Charliemu, že přivedli tak úžasnou osobu na svět. Taky bych Vám chtěl poděkovat za to, že jste mi dovolili si vzít vaši krásnou dceru, po které toužím už 5 let a dnes se mi konečně poštěstilo si ji vzít. Také bychom chtěli s Lis poděkovat, že jste přišli a za všechny dary, které jste přinesli. Děkuju také družičce za skvěle odvedenou práci. A teď si připijem na moji krásnou nevěstu" pozvedl Martinus skleničku a tak jsme si připili. 

 ,,Jaký jsem byl?" 

,,Výborný" políbila jsem ho. 

,,Chtěl bych poděkovat Martinusovi za to, že si mě vybral za svědka. Ze začátku to mezi nimi nebylo vůbec dobré, ale není se čemu divit, když je to můj bratr" obecenstvo se začalo smát. ,,Prošli si všemožnými překážkami.Několikrát se rozloučili a šel každý svojí cestou, ale stejně se k sobě vrátili, protože zjistili co jeden pro druhého znamenají. Oba udělali několik chyb, ale dokázali si odpustit, protože jejich láska je velká asi jako moje absence ve škole. Pro mého bratra si nedokážu nikoho lepšího představit. Lis je úžasná holka, která ze mě udělá strýčka a za to jsem ji nejvíc vděčný. Proto jim přeji hodně štěstí, zdraví a lásky

,,Mohu prosit?" Přišel ke mně Marcus, když už jsme nějakou chvíli tancovali.

,,Ale jistě" uchechtla jsem se a jeho nabízenou ruku přijala. Šli jsme na taneční parket.

,,Jsem rád, že si se stala součástí rodiny" usmál se na mě.

,,Taky jsem ráda a taky doufám, že s Holly jednou poneseme stejné přijmení" mrkla jsem na něj.

,,Si piš. Jednou se z ní stane Holly Gunnarsen a matka mých dětí" usmál se nad tou představou.

,,Zdovolením bych si ji na chvíli vypůjčil" přišel k nám Martinus

,,Ale jistě" 

,,Sluší ti to" usmál se na mě Martinus.

,,Ty taky nejsi k zahození" mrkla jsem na něj.

,,Co Beth? ozvala se?" zeptala jsem se, ale Martinus zakroutil záporně hlavou. Podívala jsem se na bar, kde seděl smutný Sebastian.

,,Lis pojď semnou" řekla Holly a táhla mě ven. Martinus na mě jen zamával a začal se bavit s Marcusem. 

,,Co je?" zeptala jsem se Holly, když jsme zastavili venku. Holly ukázala na místo, kde stála Beth. 

,,Panebože Beth" rozběhla jsem se k ní a objala ji. 

,,Ahoj. Promiň na obřad jsem to nestihla" omluvila se.

,,Hlavně, že si dojela, ale kde jsi byla?"

,,Byla jsem u tety ve Francii. Potřebovala jsem si všechno srovnat"

,,Sebastian je úplně zničený" 

,,Budu s ním" usmála se na mě ,,Už jsem se rozhodla" 

,,Konečně" tak jdeme. Chytla jsem obě za ruku a táhla je dovnitř. Holly se odpojila za Marcusem a Beth šla semnou. 

,,Obejdeš to a stoupneš si za Sebastiana" kývla na souhlas, a tak jsem se vydala za Sebastianem.

,,Nebuď smutný" píchla jsem do něj. 

,,To nejde... odjela, je pryč" slzy se mu nahrnuly do očí, a tak jsem ho objala. 

,,Mám pro tebe něco co ti zlepší náladu" ukázala jsem za něj, kde stála Beth.

,,Nechám vás" usmála jsem se na ně a šla za Martinusem...

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat