28 💜

532 18 7
                                    

Sešla jsem schody do kuchyně, kde už byl i zbytek rodiny. Panovalo tam jisté napětí a to mezi Corym a Codym.

,,Dobré ráno"

,,Dobré" odpověděla jenom mamka a Sebastian.

,,Martinus tě čeká před domem" oznámil mi bratr.

,,Jo tak já jdu" vzala jsem si bundu, boty a batoh. Sedla jsem si do auta, kde na mě čekal Martinus. Dala jsem mu pusu, kterou on prohlobil. Kvůli nedostatku kyslíku jsem se musela po chvíli odtáhnout.

,,Děje se něco?" Zeptal se když mezi námi panovalo takové to tíživé ticho.

,,Já právě nevím... Codymu a Corymu se líbí Emma. Hádají se kvůli ní, dokonce se ani nebaví, ale přijde mi, že Emma si s nima jenom hraje. Promiň vím, že je to tvoje sestra a máš ji rád, ale říkám tak jak to je"

,,Mám s nima promluvit?" Zeptal se

,,Možná by to bylo dobrý... přece jenom máš taky dvojče a jsi kluk"

,,Fajn, takže dneska po škole jedeme k vám, což mi připomíná, že je pátek, takže co máš v plánu?" Uculil se

,,No zatím nic" mykla jsem rameny

,,Takže celý víkend jsi u mně, protože naši jedou do Osla za tetou a Emma bude u kamarádky z pátka na sobotu"

,,A co Marcus?"

,,Ten bude beztak u Holly" usmál se

,,Takže ti dva jsou spolu nebo?" Nechápala jsem

,,No ne" zastavil na obvyklém místě. Vystoupila jsem z auta a vyzvídala dál.

,,Jak jako ne?" Nechápala jsem

,,Prostě Marcus by ji chtěl, ale bojí se udělat takový ten první krok, že by ho odmítla... neví na čem je no. To není jak já" pronesl pyšně

,,No ty to sice víš, ale Marcus to bude vědět taky a my mu pomůžeme" mrkla jsem na něj

,,Hele co máš zase v plánu honey?"

,,Nech se překvapit. Se vším tě seznámím"

,,Ehm... co z toho budu mít?" Chytl mě za boky a přitáhl si mě blíž.

,,Šťastného bratra?"

,,A?"

,,Dobrý pocit?"

,,A?" Uchechtl se

,,Volný dům?" Uculila jsem se

,,No to už je lepší" usmál se a polibil mě, ale odtrhl se dřív než to má ve zvyku. Otevřela jsem oči a uviděla Martinuse vedle mně. Byl zády ke skříňce a Dylan ho držel pod krkem.

,,Přestaňte strkat nos do věcí, do kterých vám nic není"

,,Až to přestanete dělat!" Prskl po něm Martinus nepříjemně. Dylan stisk zesílil a Martinus už byl celý červený.

,,Sakra Dylane pusť ho! Vždyť ho uškrtíš" chytla jsem jeho ruku a chtěla ji dát pryč, ale druhou rukou, kterou měl volnou mě schodil na zem. Sklouzla jsem se po podlaze a hlavou jsem se bouchla do železné lavičky.

,,Lis!" Vykřikl Martinus z posledních sil.

,,Ty kreténe pusť ho!" Odstrčil Sebastian Dylana od Martinuse, který se za mnou hnedka rozběhl.

,,Honey jseš v pořádku?" Klekl si ke mně Martinus a vzal si mě do náruče.

,,Ano jsem" uchechtla jsem se

,,Jdeme ke zdravotnici"

,,Martinusi nic mi není" protestovala jsem.

,,Bez diskusí" umlčel mě a vedl mě ke zdravotnici.

,,Dobrý den tak co je to tentokrát?" Zeptala se zdravotnice, když nás tam viděla.

,,Lisa se uhodila do hlavy"

,,Tak to je dobře, že jste přišli. Nic se nemá podceňovat" Zdravotnice mě začala vyšetřovat a ptala se aji na nějaké otázky.

,,Vše vypadá v pořádku. Můžete jít do třídy" usmála se na nás. Poděkovali jsme ji a šli jsme směrem do třídy...

Další část možná si říkáte, že jsou nějak často, ale je to tím, že jsem nemocná, takže mám čas na psaní 😂😂❤

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat