Už dva týdny mám s Martinusem kamarádství s jistými výhodami. Čím více spolu spíme, tak tím víc ho chci mít u sebe.
,,Zajezdíš si taky?" Zeptal se mě Marcus, když ke mě přijel na prkně.
,,Díky, ale ne" zakroutila jsem hlavou. Neumím jezdit na skateboardu a ještě hodím hubu.
,,Tak tady zůstanu s tebou a můžem si povídat" mrkl na mě a už seděl u mě. Povídali jsme si o všem možném a já si nemohla nevšimnout, jak se na nás Martinus poočku dívá.
,,Jak tě pozoruje" uchechtl se Marcus. Nechápavě jsem se na něj koukla.
,,Kdyby si nebyla Sebase sestra, tak se o tebe snaží, aby si byla jeho vysněná princezna" mrkne na mě.
,,Blbost jsme jen kamarádi" zakroutila jsem hlavou.
,,Vážně a řekl ti někdy, že by nechtěl něco víc než jen sex?" Povytáhl pobaveně obočí.
,,Jak o tom víš?" Zeptala jsem se šokovaně.
,,Děláte to moc nahlas a když odcházíš, tak se snaž být aspoň potichu" uchechtl se. Cítila jsem, jak se mi červeň žene do tváří.
,,Tinusi..." snažil se napodobit můj vzdych v podobě Tinusova jména.
,,Co děláš?" Přijel k nám Martinus.
,,Ale nic" mávl Marcus rukou.
,,Baby, proč jsi tak červená?" Usmál se Martinus a sedl si mezi nás. Hlavu jsem si položila do dulku mezi jeho krkem a bradou.
,,Ví to" pípla jsem.
,,Nikde to neříkej" podíval se na něj Martinus.
,,Copak máš strach ze Sebastiana?" Uchechtl se Marcus
,,Marcusi..." zavrčel Martinus.
,,Nikomu to neřeknu, ale musím vám něco říct" uchechtl se Marcus.
,,Moc by vám to slušelo" Marcus se zvedl a odjel na skateboardu.
,,Marcus je vážně pako" zasmála jsem se
,,Jo to je" souhlasil Martinus
,,Ale to se mi na něm líbí" zadívala jsem se na něj.
,,Tobě se líbí?" Zeptal se
,,Možná" pokrčila jsem rameny. On se na mě podívala a v jeho očích šla vidět lítost, smutek a žarlivost.
,,Takže pozastavíme naši dohodu" řekl smutně.
,,Ale baby, já jsem si dělala srandu" zasmála jsem se a šlo vidět, že si oddychl.
,,Ty jseš píča blbá" řekl, ale šlo vidět, že si oddychl.
,,Jo to jsem" pokrčila jsem rameny.
,,Ale moje" přitáhl si mě k sobě Tini.
,,Hele, co mezi vámi je?" Přijel k nám Sebas se zbytkem party.
,,Nic" pokrčila jsem rameny
,,Jsme kamarádi" řekl Martinus
,,Dobří kamarádi" uchechtl se Marcus. Martinus ho hnedka kopl, aby byl zticha.
,,Jde sem Dylanova parta" prohodil Liam než sem stihli dojít.
,,Baby... chtěl jsem se tě zeptat, co by si řekla na rande" podíval se na mě
,,Klidně" pokrčila jsem rameny ,,Ale přes mojí mrtvolu" nevinně jsem se usmála
,,Nezapomeň, že znám tvoji slabinu" podíval se na Martinuse
,,Tak buď na pozoru" zase si to odkráčeli pryč. Všimla jsem si tetování, které měli tři z té party. Všichni byli naprosto stejné.
,,Proč mají to tetování?" Podívala jsem se na kluky. Vyměnili si pohledy a slova se ujal Marcus.
,,Má to každý, kdo je v jejich partě, ale je to divná parta... mají hodně tajemství"
,,Jaká tajemství?" Podívala jsem se na ně
,,To nevíme" řekl Zach. Věděla jsem, že něco vědí, jen nechtějí abych to věděla...
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌