34 💜

494 18 2
                                    

,,Ahoj" pozdravila jsem Martinuse, který ležel na posteli.

,,Ahoj" vstal a políbil mě.

,,Máme menší problém" vypadlo ze mě.

,,Jakej?" Trochu se zděsil.

,,Sednem si na to" chytla jsem ho za ruku a stáhla ho na postel.

,,Co se děje?"

,,Martinusi... jenom mi slib, že mě neopustíš" když mi to slíbil tak jsem pokračovala.

,,Jsem těhotná" řekla jsem rychle

,,Cože?" Zeptal se znovu.

,,Těhotná" zopakovala jsem.

,,Jakože si naprclá?" Přikývla jsem a on na mě hleděl s otevřenou pusou.

,,Panebože! Lis to je úžasný!" Vykřikl a zatočil semnou ve vzduchu. Oddychla jsem si, že je všechno v pohodě a on už to ví.

,,Martinusi co tady tak křičíš?" Přiběhla nahoru Anne.

,,Mami nevadilo by ti kdyby přišla Lis mamka na večeři?"

,,Ne nevadí. Je jedno jestli budu dělat o pár porcí víc, ale o kolik?"

,,No tak její mamka, Sebastian, Cory a Cody"

,,Takže jenom Cody, protože Cory u nás dnes spí, takže s tím jsem počítala. Tak to abych udělala nějaký zákusek" přemýšlela nahlas Anne, když scházela schody.

,,Napiš mamce, ale asi tady bude i spát, protože to se bude zapíjet" uchechtl se Martinus.

Me: Mami přijeď s Cody a Sebastianem ke Gunnaresovím na večeři 😘 Máme pro vás nějakou novinku s Martinusem. A budete tady i spát, takže věci maminkoo 😂😘

Mum ❤: Vy jste něco provedli žejo? Ale tak dobře. Ráda zase Anne uvidím

Me: Neboj vše se dozvíš 😘

,,Jdeme" chytla jsem ho za ruku a táhla do kuchyně.

,,Jdeme ti pomoct" usmála jsem se na ni.

,,Děkuju" Anne nám začala zadávat úkoly, které máme splnit. Já měla za úkol prostřít stůl, což není tak těžké, i když pro jedenáct lidí.

,,Nachystala si to krásně" objal mě zezadu Martinus a bradu si položil na mé rameno.

,,Můžete se jít obléct" řekla Anne, která přišla v černých šatech, které ji končily nad kolenami. Kývli jsme na souhlas a šli se obléct. Já si vzala vínové šaty, které mi Martinus koupil někdy na začátku našeho vztahu.

Když se domem rozlehl zvonek, tak jsme se vydali pomalu dolů, ale Martinus se ještě pro něco vracel, takže jsem šla sama

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když se domem rozlehl zvonek, tak jsme se vydali pomalu dolů, ale Martinus se ještě pro něco vracel, takže jsem šla sama.

,,Pojďte rovnou ke stolu" popohnala nás Anne. U stolu už seděla Emma, Cory, Cody, Sebastian, Marcus, Holly i Kjell.

Všichni jsme jedli a bavili se, teda oni. Já byla potichu a představovala si jejich reakce.

,,Jen seď Anne já to odnosím"

,,pomůžu ti" nabídl se Martinus. Společnými silami jsme sklidili nádobí ze stolu.

,,Tak co jste nám chtěli říct?" Optala se Anne.

,,My... teda ja..." plácala jsem páté přes deváté.

,,Liso jsi ta nejdokonalejší holka, kterou jsem mohl kdy potkat" začal Martinus a já vůbec netušila co dělá. ,,Choval jsem se jako hovado, a pak si přišla ty. Změnila si mě k lepšímu. Naučila si mě milovat, a proto se tě ptám" sáhl do kapse a vytáhl z ní krabičku ,,Vezmeš si mě?" Asi jsem zapomněla jak se dýchá.

,,Ano" řekla jsem a vrhla se mu kolem krku. Slzy štěstí už mi dávno stékaly po líčkách. Ostatní začali tleskat.

,,Ale to není to co jsme vám chtěli říct" řekla jsem a podívala se na Martinuse.

,,Čekáme spolu dítě" Po tomhle nastalo ticho, které trvalo asi 20 sekund.

,,Panebože já budu babička" řekla mamka a už mě objímala. Každý nám pogratuloval a šlo se pít...

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat