,,Tak co broučku? půjdeš už zítra do školy?" Zeptala se mě mamka.
,,Mami asi ne. Není mi ještě dobře" mamka přikývla a odešla. Už pár dní mi je pěkně blbě. Myslím, že mám chřipku, protože mě bolí klouby a navíc je chřipková epidemie, takže bych se ani nedivila, leda že... ne to není možný vždyť... kurva! Vytočila jsem číslo Emmy.
,,Emmy? Až sem půjdeš mohla by ses stavit v lékárně?"
,,jo jasně. Co potřebuješ?"
,,No právě... těhotenský test" řekla jsem nejistě.
,,Cože?! Děláš si srandu?!" Byla nadšená.
,,Možná, ale potřebuju ten test"
,,Donesu ho"
,,A nikomu to neříkej prosím"
,,Neboj, tak zatím" položila telefon. Panebože jestli se to potvrdí, tak mě asi jebne. A jak bych to řekla Martinusovi.
Během 20 minut někdo zazvonil. Slyšela jsem Emmu jak mluví s mojí mamkou a pak jsem slyšela schody, takže šla za mnou.
,,Ahoj, tady to máš" usmála se na mě.
,,Díky" hnedka jsem si vzala test a šla nazáchod. Vyčůrala jsem se na tyčinku, a pak ji položila na krabičku. Umyla jsem si ruce a šla i s testem za Emmou.
,,Tak co?"
,,Ještě chvíli" byla jsem nervózní.
,,Kdyby to bylo pozitivní, tak on tě kvůli tomu neopustí" řekla Emma, když si všimla mých pochybností.
,,Určitě?"
,,Jsem si jistá" chytla mě za ruku ,,Připravená?" Zeptala se mě, a když jsem přikývla, tak jsme se koukli na test, kde byly dvě čárky.
,,To je úžasný!" Vypískla Emma a objala mě. Já však měla jen pusu do kořán a stále byla v šoku.
,,Jsi ráda ne?"
,,Jo ale ne, teda jo" uchechtla jsem se.
,,Jdu za Corym, tak zatím" mávla na mě.
,,Emmo nikomu to neříkej... zatím" chápavě přikývla a odešla.
Když jsem se konečně vzpamatovala, tak jsem se oblékla a běžela za Holly. Zvonila jsem jako kdyby šlo o život. Otevřela mi Holly, která byla celá rozcuchaná.
,,Co je?" Zeptala se
,,Je to v prdeli. Jsem v tom"
,,Jakože jsi..."
,,Těhotná! Jo těhotná!" Začala jsem to křičet přes celý dům.
,,Cože si?" Objevil se na schodech Marcus. Kurva!
,,Těhotná" zopakovala jsem. Marcus se tvářil asi jako já, když jsem se to dozvěděla.
,,Panebože já budu strejda" začal se radovat.
,,ale co tady děláš?" Povytáhla jsem obočí.
,,Ale... chodíme spolu" řekl pyšně Mac a přitáhl si Holly k sobě.
,,Takže můj geniální plán zabral" oba přikývli.
,,A co budeš teď dělat?"
,,Musím za doktorem, aby mi to potvrdil a ultrazvuk jestli je ten drobeček v pořádku" pohladila jsem se po břichu.
,,Chceš odvést?" Nabídl se Marcus.
,,Ne dobrý... máš jinou zábavu" uchechtla jsem se.
,,Nemel pojedeme s tebou" rozhodla Holly, tak jsme jeli všichni.
,,Slečna Mantler" doktor mě vzal do ordinace, kde mě začal vyšetřovat, a tak.
,,Děkuju nashledanou"
,,Tak co?" Ptala se nedočkavě Holly, která čekala i s Marcusem na chodbě.
,,Jsem ve třetím týdnu"
,,Panebože to je super" objala mě Holly a hned po ní Marcus.
,,Aby to tak dobře vzal i Martinus" povzdechla jsem si. ,,Jako přeci jen mít dítě v 19 chce málo který kluk. Je to velký závazek"
,,No Martinus by rád jeden závazek" prohodil Marcus a já vůbec nechápala. Holly mávla rukou, že to nemám řešit, a tak jsme jeli domů, teda lépe řečeno ke Gunnarsenům...
Další část na světě! Upřímně tahle kapitola mě hrozně bavila psát, protože jsem se dozvěděla, že bratranec čeká se svoji girl dítě ❤
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌