29 💜

539 19 2
                                    

,,O čem to Dylan mluvil?" Zeptala jsem se Martinuse, když jsme jeli domů.

,,O ničem důležitým" zalhal.

,,Vždycky když dojde na Dylana a věci okolo celá parta zvážní a já nechápu proč! Tak mi to vysvětli" naléhala jsem

,,Sakra copak nechápeš, že tě chci chránit!" Vyjel po mně.

,,Jestli mě chceš chránit tak mi to řekni!" Martinus si povzdechl a zaparkoval před domem.

,,Tak poslouchej... Dylan obchoduje s drogami. Převáží holky do zahraničí, takže jestli zjistí, že o tom víš odveze tě taky" nic jsem neříkala, protože jsem byla úplně zaskočená z toho co jsem se dozvěděla.

,,Tak jdeme?"

,,Jo musím promluvit s klukama" vystoupili jsme z auta a šli dovnitř.

,,Ahoj. Lis musím jet nakoupit, takže dohlídni na kluky, ať se zase neperou"

,,Dobře. Jo a mohla bych být u Martinuse přes víkend?"

,,Je ti 18 dělej si co chceš" zasmála se.

,,Tak zatím"

,,Nashledanou"

,,Tak pojď" chytla jsem Martinuse za ruku a táhla ho k Codymu do pokoje, protože ti dva byli už zase v sobě.

,,Kluci!" Křikla jsem po nich.

,,Ať ji už nechá být!"

,,Ne ty ji nech být!"

,,Kluci! Promluvíme si" řekl Tinus a oba dva si jako na povel sedli na postel.

,,Kluci měli by jste toho nechat. Je to jenom holka"

,,Co ty o tom víš?" Řekl nepříjemně Cody.

,,Vůbec nic" dodal Cory.

,,Vlastně vím o tom hodně, protože ve vašem věku se nám taky z bratrem líbila stejná holka" oba dva zpozorněli
,,Abych pravdu řekl, tak je to úplně to samé, protože vám se líbí moje ségra a nám se líbila vaše ségra" zasmál se.

,,Cože? Já se líbila obou? I Marcusovi?!" Zeptala jsem se trochu
nadšeně.

,,Jako že by sis ho vybrala?" Zeptal se uraženě.

,,V tu dobu jo" uchechtla jsem se.

,,Vždyť můžeš i teď"

,,Zlato teď mám tebe... to jediným co chci" sedla jsem mu na klín a políbila ho.

,,A jak to bylo dál?" Zeptal se Cody.

,,Bylo to, že jsme se předháněli, kdo získá její pozornost. Jenomže pak jsme se začali hádat, a pak jsme se už nebavili. Začali jsme si uvědomovat co je pro nás důležité. Nakonec jsme se domluvili, že ji necháme oba dva napokoji, protože jeden pro druhého jsme důležitější než holka, která se s vámi může kdykoliv rozejít a ztratíte nejen ji, ale i bratra" oba dva se na sebe podívali a začali se omlouvat. Hrozně pěkně se na to dívalo.

,,Tak a my pojedeme, protože máme ještě nějaké plány" řekla jsem a šla si do pokoje vzít tašku s věcmi, ale zaslechla jsem kluky.

,,Už jste spolu spali?" Zasmáli se kluci.

,,Jo" zasmál se Martinus.

,,A je dobrá v posteli?"

,,vážně se ptáš jestli je tvoje sestra dobrá v posteli?" Zasmál se Cory.

,,No a? Tak jestli nám nedělá ostudu"

,,Vy kreténi. Držte pusu" sladce jsem se usmála.

,,Jdeme"

,,Martinusi?" Zavolali kluci.

,,Výborná. Nejlepší" zasmál se a já se začala červenat.

,,Jsi roztomilá" políbil mě. Polibek jsem prohloubila, takže vznikla válka jazyků, kterou jsem prohrála.

,,Tak jedeme" nastoupili jsme do auta.

,,Takže teď mi řekni celý tvůj plán" požádal mě Martinus a rozjel se k nim.

,,Můj plán je takový, že..." Začala jsem mu tam vysvětlovat všechny detaily mého skvělého plánu.

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat