18 💜

699 36 2
                                    

Vstala jsem z postele a byla jsem ráda, že můžu chodit. Něco vám řeknu, když Martinus Gunnarsen něco řekne, tak to dodrží.

Oblékla jsem se, nalíčila a vydala se na snídani.

,,To tě tak tvrdě ojel?" Zasmál se Sebastian, když jsem si sedla na židli a sykla bolestí.

,,Ty jseš fakt debil" odfrkla jsem si.

,,Kdo ji tvrdě ojel?" Přiřítil se do kuchyně Cory.

,,Nikdo" spražila jsem ho pohledem.

,,Ježiš, kdo jiný než Martinus" přidal se Cody. Proč jsem jediná holka?

,,O čem se bavíte?" Přišla do kuchyně mamka.

,,Ale o ničem" mávla jsem nad tím rukou.

,,Tak o něčem asi jo" protočila mamka očima.

,,Sebastian se rozešel s Lily" vypadlo z Codyho. Sebastian se na něho naštvaně podíval, protože teďka bude mamka vyzvýdat a bude dávat rady. Radši jsem si šla vyčistit zuby, abych to nemusela poslouchat taky.

Před barákem zatroubilo auto, tak jsem si vzala tašku a šla se obout.

Otevřela jsem dveře od velkého auta, ve kterém byla naše parta. Sedla jsem si dozadu vedle Tinuse.

,,Kde je Sebastian?" Zeptal se Justin.

,,Za chvíli by měl přijít"

,,Ahoj ne?" Šťouchl do mě Martinus.

,,No nazdar"

,,Copak? Snad tě něco nebolí?" Uchechtl se. Jo tak on takhle...

,,Ani ne, ale víš, jak si říkal, že jsi lepší než Marcus? Tak jste tak nastejno" ušklíbla jsem se na něj. Mrkla jsem na Marcuse, který seděl po mé levici.

,,Takže mi chceš říct, že... jste spolu spali?!" Zvýšil hlas. Nasraně se koukl na Marcus a pak na mě. Snažila jsem se tvářit vážně, ale dlouho mi to nevydrželo a koutky úst mi začali cukat

,,Tobě to přijde jako vtipný?"

,,Jo, protože se nic nestalo" pokrčila jsem rameny. Martinus si oddechl, ale nic neřekl.

,,Baby... co je?" Obmotala jsem si ruce kolem jeho pasu.

,,Teď už nic" usmál se na mě Martinus. Naklonil se k mým rtům a já položila svoje suché rty na ty jeho.

,,Tohle mám u tebe" přišel do auta Sebastian a tím mě donutil se odtrhnout od Martinuse. Sebastian si sedl a jeli jsme konečně ke škole.

Vystoupila jsem z auta a propletla si prsty s Martinusem. Vyšli jsme do školy. Všichni se na nás dívali, protože Martinus Gunnarsen největší děvkař na škole si našel holku a taky to bylo tím, že do naší party patřili nejhezčí kluci ze školy, takže holky se na ně nemohly vynadívat. Holky, které spali s Martinusem si něco šuškali se svojí nejlepší kamarádkou nebo rovnou celou partou. Pro změnu kluci se usmívali, takže předpokládám, že jsou rádi.

Když jsme narazili na Dylana, tak Tinuse vraždil pohledem víc než obvykle. Rozešel se směrem k nám.

,,Kdy už přestanete strkat nos do věcí, do kterých vám nic není?!" Vychrlil ze sebe Dylan, když k nám došel. Nechápala jsem o čem to mluví, ale kluci moc dobře věděli, protože si vyměnili vyděšené pohledy.

,,Nech toho Dylane" ozval se vedle mě Tinus

,,Ty drž hubu debile"

,,Odejdi" řekl Justin. Dylan se otočil a chtěl jít, ale ještě se otočil na Tinuse.

,,Jaká byla ta bruneta včera? Že bych ji taky vyzkoušel" teďka už opravdu odešel. Odstoupila jsem od Tinuse a čekala, až mi to vysvětlí.

,,S nikým jsem nespal" vyhrkl okamžitě.

,,Věř mi prosím" musela jsem se začít smát, protože tohle byla opravdu vtipná situace.

,,Vždyť jsme včera byli spolu a navíc mi je jasný, že si to vymyslel" spojila jsem naše rty, a tak začala naše válka jazyků. Bylo nám jedno, že za náma stojí celá naše parta a kolem nás někdo prochází...

Další část na světě 👌 Jak si užíváte víkend? 😂

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat