,,Ještě chvíli" zamumlala jsem do polštáře, když mě Martinus šimral prstem na tváři.
,,Musíme do školy" uchechtl se
,,Sakra proč si mě nevzbudil dřív?! Vždyť si musím domů ještě pro věci!" Vyběhla jsem z postele a začala se oblékat, ale jak jsem spěchala, tak jsem zakopla o mé džíny, které jsem si soukala na sebe.
,,Klid" rozesmál se Martinus. ,,Volal jsem Corymu, aby ti všechno donesl" objasnil mi.
,,A to si mi nemohl říct dřív?" Udělala jsem ublížený pohled.
,,Promiň ale byla to zábava tě sledovat, jak běháš po pokoji" zasmál se.
,,Ohromná" rozesmála jsem se.
,,Tak jdem na snídani" usmál se na mě Martinus, když jsem se oblékla. Sešli jsme schody do kuchyně, kde seděla Emma s Corym a Codym.
,,Dobré ráno" pozdravila jsem je
,,Dobré" odpověděli s plnou pusou. Sedla jsem si vedle Codyho a pustila se s chutí do jídla.
Po jídle jsem si šla vyčistit zuby a mohli jsme vyrazit do školy.
,,Jdeme pěšky nebo jak?" Zeptala jsem se Tinuse, když jsme si nazouvali boty.
,,Prosím tě" uchechtl se ,,Já Martinus Gunnarsen pěšky? Blázen ne?" Oba dva jsme dostali záchvat smíchu.
,,Jděte ať stihnete školu" popohnala nás Anne.
,,Už jdeme" protočil Martinus očima.
,,Nemysli si, že když jseš plnoletý tak nemůžeš dostat po tlamě" Radši jsme oba dva nastoupili do auta, kde na nás už čekala Emma, Cody a Cory. Martinus vyjel ke škole zatím co já pozorovala ty vzadu ve zpětném zrcátku. Cody držel Emmu za stehno a Cory taky. Ti dva se vraždili pohledem a Emma se tvářila spokojeně. Chtěla jsem jim něco říct, ale Martinus mi položil ruku na stehno a tím upoutal moji pozornost. Zakroutil hlavou na náznak nesouhlasu, tak jsem to nechala být.
Martinus zaparkoval na parkovišti, které se nacházelo před školou. Všichni jsme vystoupili a šli do školy. Opět jsem na sobě cítila žarlivé pohledy ostatních holek, ale už jsem se to naučila ignorovat.
Ve skříňkách jsme si vzali věci a šli do hodiny, kterou byla norština. Když jsme vešli do třídy tak tam byl ředitel s nějakou mladou učitelkou nebo kdo to je.
,,Posaďte se" rozkázal ředitel.
,,Dobrý den. Já jsem Cassidy a jsem vaše nová profesorka na norštinu" představila se nám, ale mně nebyla nějak sympatická. Možná to bylo její osobností, možná jejím vystřihem a možná jejich pohledů, které házela na Martinuse.
,,Ale nebudu tady na stálo. Jsem tu jenom na praxi. Jinak dveře mého kabinetu jsou vám kdykoliv otevřené" při té poslední větě se podívala na Tinuse a mrkla na něj. Tinus ji pozoroval jak kus kebabu. Všechno se to ve mě sevřelo.
,,Co je?" položil mi ruku na stehno
,,Nelíbí se mi" proparovala jsem tu praktikantku očima.
,,Proč? Je celkem milá" pokrčil rameny. Teď jsem neprobodávala jenom tu fuchtlu před tabuli ale i jeho. ,,Jo takhle" uchechtl se ,,Tobě se nelíbí, protože na mě dělá flirtovný pohledy a ty žárlíš"
,,Nežarlím..."
,,Ale jojo"
,,Možná... trošku"
,,Honey není na co, takže buď v klidu. Miluju jenom tebe"
,,A já tebe" spojila jsem naše rty.
,,Neruším vás?!" Ozvala se ta... praktikantka, která mě propalovala pohledem.
,,Samozřejmě, že ne. A myslím, že ani mého přítele nerušíte" ušklíbla jsem se.
,,Okamžitě vypadni ze třídy" ukázala na dveře.
,,Jak si vaše veličenstvo přeje" vítězně jsem se na ni usmála a odešla ze třídy..
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌