31 💜

535 19 5
                                    

Když jsme dojeli domů, tak zrovna poslíček předával Marcusovi krabici.

,,Dobrý večer" pozdravil nás Sebastian, když jsme kolem něj procházeli. Musím uznat, že v tom převleku bych ho nepoznala ani já.

,,Dobrý" odpověděli jsme s uchechtnutím.

,,Marcusi jsme doma!" Zakřičela jsem.

,,Tady v obýváku!" Ozval se a tak jsme se tam ruku v ruce vydali.

,,Co to je?" Zeptala jsem se 'nechápavě'

,,Nějaký balíček s věcmi a dopisem" mykl Marcus rameny.

,,A co se v tom dopise píše?" Zeptal se pro změnu Martinus.

,,Marcusi vem si tyto věci a jeď na místo, kde děti dávají dobrou noc, tam najdeš další nápovědu a osobu, se kterou ji rozluštíš. Buď tam ve 20:00" přečetl. Vole kdo to vymyšlel.

,,Kde děti dávají dobrou noc?" Uchechtla jsem se.

,,Dětské hřiště ne"

,,Jasně už chápu"

,,Půjdeš tam?" Zeptal se ho Martinus.

,,Nevím. Ani nevím kdo to psal a kdo tam na mě bude čekat"

,,Já bych tam šla. Mohla by to být sranda a navíc nikdy nevíš kdo tam na tebe bude čekat. Třeba nějaká kráska" pousmála jsem se.

,,Na mě jo?" Rozesmál se Marcus.

,,Nejsem můj bratr" dodal Marcus.

,,Ne to nejsi, ale jsi taky pěkný a najdeš si nějakou krásnou holku" usmála jsem se na něj.

,,Mám tě vážně rád" objal mě.

,,Já tebe" odtáhla jsem se od něj.

,,Teď si běž dát sprchu a obleč se, protože tam jdeš" usmála jsem se na něj.

,,Dobře" kývl na souhlas a šel do koupelny.

,,Myslím, že se nám to povedlo" kývla jsem Martinusovi na souhlas a napsala Holly, abych se ujistila, že tam dojde.

Me: Holly nechtěla by si do kina 😏

My babyy ❤: vlastě už něco mám 😕

Me: nějaký rande? 😏

My babyy ❤: To ne. Vysvětlím ti to jindy. Musím jít, tak se měj honey ❤

Me: paa ❤

,,Takže Holly tam jde taky"

,,Tak se jdem koukat na televizi" rozhodl Martinus, a tak jsme oba sedli k televizi a čekali, až Marcus odejde.

,,Tak já jdu"

,,Sluší ti to"

,,Díky ahoj" rozloučili jsme se.

,,Zaltoo... jdem do vyhřívky?" Udělala jsem na něj psí oči.

,,Dobře" souhlasil. Oba dva jsme si oblékli plavky a vlezli do vody.

,,Víš, že ti to strašně sluší" řekl Martinus.

,,Víš, že ty v těch plavkách taky nejsi k zahození?" Sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho líbat. Jeho ruce nahmatali tkaničku, za kterou zatáhl.

,,Tady ne" zamumlala jsem mu do rtu.

,,Fajn" zamumlal nazpátek. Martinus stoupl a já mu nohy obmotala pevně okolo pasu. Šel směrem do jeho pokoje.

Pomalu mě položil na postel a sundal mi vrchní část plavek. Vyhoupl se nademe. Začal mi krk obsypávat polibky. Nakonec začal sát kůži, takže mi vytvořil tři cucfleky. Od mého krku si vedl vlhkou cestičku k mým prsou. Martinus jedno ňadro nasál, zatím co si s tím druhým hrál v ruce, a pak je vyměnil.

Když mě to přestalo dole bavit, tak jsem nás přetočila. Udělala jsem mu taky cucfleky, a pak se přesouvala k jeho rozkroku, kde už měl pěkně těsno. Stáhla jsem mu plavky a sobě taky. Martinus mi pokynul, ať si lehnu tak jsem udělala, zatím co si Martinus nasazoval kondom....

Lidi poslední dobou jsem si všimla, že je hodně kníže o Marcusovi a Martinusovi INCEST. Jaký na to máte názor? Mně se to rozhodně nelíbí

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat