Probudily mně kapky, které bubnovaly do okna. Protáhla jsem se a rozhlédla se po pokoji. Martinus tady nebyl, takže předpokládám, že už snídá, což mi připomíná, že bych taky něco zakousla. Oblékla jsem si spodní prádlo a hodila si na to tričko od Martinuse. Seběhla jsem schody a šla do kuchyně, ze které se linula krásná vůně.
,,Zasunul si?" Zeptal se Martinus.
,,Ty seš debil" zasmál se Marcus.
,,No co musím se zeptat" zasmál se pro změnu Martinus.
,,A neměl bych se ptát já tebe, když jseš mladší bratr"
,,Jsi starší jenom o 15 minut tak se tady nevytahuj" ach bože ty jejích hádky.
,,Ale prej je Holly v posteli dobrá, říkal Sebastian" uchechtl se Marcus.
,,Tak to si s ní užiješ" zasmál se Martinus
,,A co Lisa?"
,,Co s ní?"
,,No máš v plánu s ní zůstat nebo si najdeš někoho jiného? Přeci jen na začátku to byla sázka, že ji dostaneš do postele"
,,To sice byla, ale pro mě to sázka nikdy nebyla. Vždycky jsem věděl, že ji miluju. Nevyměnil bych ji a doufám, že ona mě taky ne, a proto jsem se rozhodl, že to udělám" tak to bylo pěkný.
,,Takže ty-"
,,Dobré ráno" pozdravil mě Marcus, když si mě konečně všiml.
,,No dobré" zasmála jsem se
,,Jak dlouho tu stojíš?" Zeptal se nervózně Martinus.
Zamyslela jsem se ,,Zasunul si?" Uchechtla jsem se.
,,Takže si slyšela i o té sázce. Já ti to vysvě-" umlčela jsem ho pusou.
,,Není třeba slyšela jsem i to co si říkal potom tak buď v klidu" objala jsem ho kolem pasu.
,,Co děláte vy dva kuchaři?" Zasmála jsem se.
,,Palačinky" usmál se Marcus.
,,Po snídani musím jet pro Emmu"
,,Můžu tu zůstat s Marcusem?" Udělala jsem psí oči.
,,Můžeš... když si vezmeš tepláky"
,,Dobře" zasmála jsem se.
Po snídani Martinus odjel pro Emmu a já s Marcusem jsme se dívali na film, ale vyrušil nás zvonek.
,,Jdeš tam ty" řekli jsme oba dva naráz
,,Kámen, nůžky, papír, teď" dala jsem papír a Marcus kámen, takže prohrál. Marcus odešel ke dveřím a mně psala Holly.
My babyy ❤: Děkuju za ten včerejšek. Bylo to úžasný. 🌌🎉
Me: Nemáš vůbec zač ❤ doufám, že se ti líbily šaty 😂
My babyy ❤: Jsou krásný ❤
Me: A byla pusa? 😏
My babyy ❤: Byla noo 😍
,,Je tady Cody" oznámil mi Marcus, když se vratil do obýváku.
,,Zdar"
,,Čau co potřebuješ?"
,,Vlastně pomoc. Nevím jak mám Corymu pomoc... Vlastně vím, ale nevím jestli by chtěla Emma, a pak-" zarazila jsem ho protože mlel páté přes deváté.
,,Takže pokdu tomu dobře rozumím, tak chceš aby Emma byla s Corym, ale nevíš jestli by Emma chtěla. Rozumím tomu?" Cody kývl na souhlas
,,A po mně chceš abych se Emmy zeptala rozumím tomu správně" opět kývl na souhlas.
,,Nějak to zjistím, ale co tak najednou?"
,,Víš díky Martinusovi jsem zjistil, že bratr je přednější a nechci aby se trápil. Navíc myslím, že on si Emmu zaslouží víc. Já si můžu najít někoho jiného"
,,Počkej, počkej chtěl si vůbec Emmu?"
Zeptala jsem se,,Jako líbí se mi, ale ne natolik abych o ni bojoval s bratrem, takže asi půjdu spíš do Belly" usmál se
,,Fajn já se ji zeptám" usmála jsem se
,,Děkuju, ahoj" mávl mi narozloučenou.
,,Ahoj"
Musím Vám oznámit, že pomalu, ale jistě se blížíme ke konci. Byla bych ráda, kdyby jste se koukli na mojí novou knížku LECUS.
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌