Je po šesté hodině a já už stojím před domem rodiny Gunnarsen. Zmáčkla jsem gumové tlačítko a vyčkala než mi někdo otevře.
Když se dveře otevřely stál v nich Martinus.
,,Ahoj... jsem rád, že si přišla" usmál se na mě a poodstoupil od dveří, abych mohla vejít. Usmála jsem se na něj a šla dovnitř.
Vyzula jsem si boty a následovala jsem Martinuse do jeho pokoje.
,,Sedni si" ukázal Martinus na postel, když jsme přišli do jeho pokoje.
,,Díky" usmála jsem se na něj a sedla si.
,,Je mi líto, že jsem odjel bez rozloučení a ani ti nezvedal telefon, ale potřeboval jsem pauzu, abych si všechno urovnal v hlavě a mohl ti říct, jak to s náma bude dál-"
,,Já vím, že jsem to pokazila a všechno tohle chápu, ale řekni mi na čem jsme nebo se z toho zblázním" skočila jsem mu do řeči.
,,Prostě jsem se rozhodl, že ti odpustím" položil mi ruku na stehno.
,,Děkuju... slibuju, že už se nic takového opakovat nebude" objala jsem ho jak nejpevněji to šlo.
,,Chyběla si mi" zastrčil mi pramen vlasů za ucho.
,,Ty mě víc" konečně jsem spojila naše rty. Hnedka jsem ucítila tu báječnou chuť jeho rtů, která mi chyběla ze všeho nejvíc.
Sedla jsem si na něj obkročmo, ale naše rty jsem nechala spojené. Martinus si lehl na záda a já si lehla na něj. Naše líbání už nebylo tak nevinné jak na začátku. Možná by to došlo i dál, kdyby nám to nepřekazila malá Emma.
,,Je večeře" oznámila nám s úšklebkem na rtech.
,,Už jdeme" podíval se na ni Martinus. Emma se ale ani nepohla.
,,To známe" protočila očima. Martinus se nadechoval k odpovědi, ale já ho radši zastavila.
,,Tak jdeme" natáhla jsem k němu ruku, kterou přijal. Sešli jsme dolů, až do jídelny, kde už seděla celá Gunnarsenovic rodina.
,,Dobrý den" pozdravila jsem je
,,Ahoj" usmáli se na mě a já mezitím zaujala místo vedle Martinuse.
,,Co jste tam tak dlouho dělali?" Zeptal se Marcus s úšklebkem na tváři.
,,Dítě jsme dělali" protočil očima Martinus.
,,O tom nepochybuji" uculil se Marcus. Kjell aji Anne povytáhli obočí.
,,No snažíme se o miminko" pokrčil Martinus rameny.
,,Děláš si legraci vždyť vám je teprve 18" uchechtla se Emma, zatímco její rodiče na nás hloupě koukali.
,,Uklidněte se" usmála jsem se na ně ,,Martinus si dělá legraci" šlo vidět, jak si oba dva oddechli.
,,Ale sex spolu už mají" ozvala se malá Emma... no malá už ji je 14, takže zas tak malá není.
,,Emmo!" Napomenula ji Anne, když si všimla jak se červenám.
,,Jen ji nech však ji to za rok čeká taky" mrkl na Emmu, která se jen uchechtla.
,,Myslím, že necháme téma sex a půjdeme jíst" všichni jsme přikývli a s chutí se pustili do jídla...
,,Hele Mami Lisa tu bude spát nevadí?" Zeptal se Martinus, když pomáhal odnést nádobí ze stolu.
,,Jasně, že nevadí" usmála se
,,Děkuju" vlepil ji pusu na líčko a už mě tahl nahoru do pokoje.
,,Hele a že by si mi to příště řekl dřív?" Uchechtla jsem se
,,Promiň" nevině zamrkal a už napadl můj krk...
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfikceVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌