19 💜

729 30 4
                                    

Dneska jdeme na párty, která se pořádá u Zacha. Celkem se těším, protože u Zacha bývají nejlepší párty. Najdete tam hodně drahý, takže i kvalitní alkohol.

Vysprchovala jsem se, nalíčila se, oblékal se do černých riflí a modrého topu. Vzala jsem tašku, do které jsem dala oblečení na zítra, protože tam budu spát.

Seběhla jsem schody, obula se a šla před barák, kde na mě čekala velká černá dodávka.

,,Ahoj" pozdravila jsem všechny a sedla si na svoje místo.

,,Ahoj" odpověděli mi a auto se rozjelo.

,,Přijde i Zayn" oznámil nám Justin, a při tom sledoval silnici.

,,Takže to znamená, že i Holly" povzdechl si Marcus. Chytla jsem ho za ruku a propletla si s ním prsty. Děkovně se na mě usmál, ale musel se hodně přemáhat.

,,Ona pochopí, co je to za hajzla" Prohodil Martinus k Marcusovi. Od Tinuse vím, že Marcus ji chce už vážně dlouho, a proto je mi ho tak líto a pomůžu mu ji získat.

Dojeli jsme na místo a já pustila Marcusovu ruku. Vystoupili jsme a šli dovnitř.

,,Ahoj" pozdravil nás Zach, když nám otevřel.

,,Ahoj" oplatili jsme mu a šli dovnitř.

,,Nahoře máte pokoje, ale musel jsem vás nějak skombinovat, protože tady není tolik pokojů" kývli jsme na souhlas a šli nahoru.

Otevřela jsem dveře a proklouzla dovnitř i s Tinusem za zadkem.

,,Konečně sami" usmál se na mě Tinus. Objala jsem ho kolem pasu a políbila ho.

,,Nelíbilo se mi to s tím Marcusem" odtáhl se odemne, ale já ho pořád držela.

,,Já vím... taky by se mi to nelíbilo, ale-"

,,Potřebuje podporu, já vím" objala jsem ho.

,,Jdeme dolů?" Zeptala jsem se

,,Mám lepší nápad" začal mě líbat na krku a jel níž. Uchechtla jsem se, ale spolupracovala jsem. Strčila jsem ho na postel a sedla si na něj obkročmo.

Udělala jsem mu tři fialové cucfleky, když nás někdo přerušil.

,,Máte jít dolů... přicházejí lidi" přišel za námi Justin s úšklebkem na tváři. Martinus si něco zamumlal, ale šel.

Dole bylo už narváno. Uviděla jsem skupinu lidí, které bych tady nečekala. Šla jsem za nimi a hnedka jsme šli na panáka, protože jsme se neviděli opravdu dlouho.

Pořád tady potkávám lidi, se kterými chodím na seznámení na panáka. Mám v sobě tolik alkoholu, že už nevím, co dělám.

Uviděla jsem Tinuse, a tak jsem šla za ním.

,,Baby" políbila jsem ho

,,Honey jdeme nahoru?" Zeptal se, ale to já jsem ho už táhla nahoru po schodech.

Zamkla jsem dveře a otočila se zpátky na něho. Přišpendlil mě na dveře a začal mě líbat. Když už mě to přestalo bavit tak jsem nás přetočila a on byl na dveřích. Začala jsem mu dělat malé flíčky, ale to se mu moc nelíbilo, takže si mě vyhodil do náruče. Obmotala jsem mu nohy kolem pasu a jeho ruce byli na mém zadku.

Přešel semnou k posteli, na kterou mě opatrně položil. Zatím co, jeho rty hýčkali ty moje, tak jeho ruka byla u zapínaní mých kalhot.

Moje kalhoty skončili na zemi i s mými kalhotkami. Strčil do mě jeden prst, a pak přidal druhý. Začal s prstami pohybovat.

Když prsty ze mě vyndal, tak byla řada na mě...

Pomalu se blížíme k další zápletce... 😏❤ Jaká to asi bude? 😇

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat