6 💜

705 39 2
                                    

S Marcusem jsme uklízeli kuchyň a povídali si.

,,A jak to máš vlastně s holkama ty?" Zeptám se zvědavě, protože mě to opravdu zajímá.

,,Nedávno jsem se rozešel s jednou, ale teď se mi zalíbila jiná, ale myslím, že u ní nemám šanci. Podle mě ani neví, že dýchám" smutně se na mě podívá.

,,Proč ne? Vždyť seš milý, hodný a krásný kluk" řekla jsem upřímně a musela se usmát.

,,Tak děkuju" usmál se a jeho líčka zčervenala.

,,Hotovo"

,,Mohu tě odvézt domů?" Natáhl ke mě ruku

,,Jistě" souhlasila jsem a ruku mu vložila do jeho. Oba jsme se zasmáli a šli k autu.

Sedla jsem si na místo spolujezdce a zapásovala se. V rádiu hrála písnička od Shawna Mendese, takže jsem to zesílila a oba jsme začali zpívat.

,,Děkuju za odvoz" zasmála jsem se a vlepila mu pusu na líčko.

,,Ahoj" řekli jsme oba naráz.

Šla jsem do domu, protože vypadalo, že bude pěkná bouřka. Vyzula jsem si boty a bundu dala na věšák.

,,Za hodinku bude večeře" zavolala na mě mamka, takže já jsem šla do pokoje. Otevřela jsem dveře a na posteli ležel Martinus.

,,Čau" řekla jsem a odhodila tašku na zem.

,,No nazdar" Martinus se snažil posadit, ale chytl se za svůj rozkrok a já se začala hrozně smát.

,,Ty vole čemu se kurva směješ?"

,,Promiň" smích jsem potlačila a omluvně se na něj koukla ,,To tě to vážně tak bolí?" Lehla jsem si k němu a hlavu si položila na jeho hruď

,,Trochu mě děsíš" zasmál se Martinus

,,Proč?" Zamumlala jsem do jeho hrudi

,,Nesnášela jsi mě. Potom jsem tě přemluvil, aby sis za mnou lehla, ale něco za něco a teď sis za mnou lehla dobrovolně"

,,To je omluva za to kopnutí" cítila jsem, jak se Martinus usmál.

,,Vůbec, co si dělala ve škole?" Uchechtl se

,,Uklízela celou školní kuchyň" protočila jsem očima

,,Tak to jseš tady nějak rychle ne?"

,,Jsem, protože jsme uklízeli ve dvou"

,,Neříkej, že s mým bratrem" cítila jsem, jak se napnul a to se mi nelíbilo, protože mi přišel sexy.

,,Já nechápu, co proti němu máš" vyhoupla jsem se do sedu a podívala se na něj.

,,Stydím se za něj! Chová se jak blbec"

,,Děláš si srandu?! Vždyť on se chová úplně normálně! Dá se s ním bavit, má vztahy déle než na noc a taky dává najevo city... radost, smutek-" chtěla jsem pokračovat, ale přerušil mě.

,,A já ne?!"

,,Ne" zakroutila jsem hlavou ,,Pořád máš ten svůj egoistický ušklebek!"

,,Vážně, tak proč, tady semnou teď jseš?! Proč se semnou bavíš?! Proč?!"

,,Protože tě mám ráda!" Vyštěkla jsem a pokojem se rozlehl klid. Koukali jsme si do očí.

,,Taky tě mám rád baby" usmál se na mě. Stála jsem tam jako opatřená a nemohla jsem uvěřit, co jsem to slyšela.

,,Co je?" Podíval se na mě zmateně.

,,Ty si mi řek, že me máš rád? Ty, který si to nikdy nikomu neřekl, až na Emmu."

,,Všechno je jednou poprvé" pokrčil rameny a já se k němu rozběhla. Objala jsem ho a nohy si obmotala okolo jeho pasu. On mě chytil pod zadkem, abych mu nespadla. Cítila jsem, jak se mi usmál do kůže...

Takže další část na světě 👌 Jaký je zatím váš názor? ❤

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat