Celý den se na mě všichni dívali a pořád si něco šeptali. Věděla jsem proč, ale nechápu proč to řeší. Kdybych přijela do školy s popovou hvězdou, tak to nikoho nezajímá, ale jak jde o Martinuse Gunnarsena nejoblíbenějšího kluka na škole, tak to je téma celého týdne nejméně.
,,Hej Mantler!" Volal na mě někdo, tak jsem se otočila. Stála tam Miriam.
,,Co máš s Gunnarsenem?"
,,S Marcusem jsme kamarádi a s Martinusem vůbec nic"
,,Nekecej! Vezl tě do školy, takže mi neříkej, že si s ním nespala" odfrkla si
,,Nespala" zakroutila jsem hlavou
,,Nevěřím, protože já jsem s ním spala a do školy mě neodvezl"
,,Možná si v posteli nebyla dost dobrá" uchechtla jsem se
,,Co? Určitě jsem lepší jak ty" pronesla egoisticky.
,,Neznamená, že v tom máš větší praxi, že jseš lepší jak já" ušklíbla jsem se. Napřahla se, aby mi mohla jednu vrazit, ale já uhla.
,,Co kdyby sis zlomila nehtík?" Posměšně jsem se zasmála.
,,Ty píčo blbá" Opět napřahla ruku, ale teď jsem nestihla uhnout, takže mi opravdu jednu vrazila.
,,Ty děvko!" Skočila jsem po ní a začali jsme se rvát. Všimla jsem si, že se kolem nás schromažďují lidi.
,,Liso nech ji" přišel mezi nás Martinus a za pas mě tahl pryč. Mrskala jsem sebou a chtěla aby mě pustil. Moje noha ho kopla omylem do rozkroku, takže mě pustil a chytl se za postižené místo. Já se rozběhla zpátky na tu krávu, ale tentokrát mě chytl Sebastian a hodil si mě přes rameno.
,,Pink a Mantler okamžitě, ale okamžitě do ředitelny!" Přišela mezi nás ředitelka
,,A máš to" řekl Sebastian a pustil mě na zem. Šla jsem s tou barbi do ředitelny, zatím co Sebas šel za Tinusem.
,,Takže jak mi to vysvětlíte?" Podívala se na nás ředitelka.
,,Ta kráva spala s mým klukem a ještě mě napadla! Kvůli ní se mi rozmazala řesenka" nad tím jsem se uchechtla a ani ředitelce nezůstala vážná tvář.
,,Ty píčo blbá, Martinus není tvůj kluk a ani nebude, protože s takovou zmalovanou opicí by nechodil a v posteli seš taky prý nemožná! Ani se nedivím ty seš píchatelná, jak plast" zasmála jsem se.
,,Mantler jste po škole! Za sprosté vyjádřování, také za napadení spolužáčky a žáka Martinuse Gunnarsena"
,,A ta barbie z toho vyvázne jen tak?!"
,,Ven!" Ukázala na dveře. Odfrkla jsem si a šla ven. Super, takže budu po škole, jak největší idiot.
Šla jsem do třídy, kde se schází ti, co jsou po škole. Když jsem vešla byl tam Marcus a ještě jedna holka, kterou neznám.
,,Hele, kdo přišel" usmál se na mě Marcus
,,No nazdar" odfrkla jsem si ,,Ty taky spíš u nějakého kamaráda, když vaši jsou pryč?"
,,Jo, protože mít tak krasnou společnost chce každý" usmál se na mě
,,Super, takže jeden Gunnarsen mě prudí doma a druhy ve škole. Bezva"
,,Ale baby já vím, že jseš ráda, že mě vidíš" Trochu jsem se pusmála nad jeho egem.
,,Jasně, když tomu věříš" pokrčila jsem rameny a uchechtla se.
,,Takže Gunnarsen a Mantler půjdou do jídelny uklízet!" Potom tam něco říkala té holce, ale to jsme si to už mířili do kuchyně...
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌