22 💜

586 25 3
                                    

Jsou čtyři hodiny a já právě vyražím za Martinusem. Mám z toho smíšené pocity, a hlavně strach. Vůbec nevím, co od toho mám očekávat, aby semnou vůbec mluvil.

Zazvonila jsem a čekala než mi někdo otevře. Když se dveře otevřely, tak se mi pohled naskytl na blonďáka, který se na mě lítostivě koukal. Co se zase děje?

,,Kde je?" Vyhrkla jsem okamžitě. Bála jsem se, že se mu něco stalo nebo si něco udělal

,,Odjel"

,,Kam?" Vydechla jsem.

,,Jel za tetou do LA, ale říkal, že máš jít k němu do pokoje" pokrčil rameny a ustoupil, abych mohla vejít.

Vyzula jsem se a vyšla schody k němu do pokoje. Měl to tady uklizené, jako vždy. Na stole ležel nějaký papír. Vzdala jsem si ho do ruky a začala číst.

Mrzí mě, že ti to nedokážu říct do očí, ale tak moc si mi ublížila... Nejvíc mě štve, že se pořád motáš kolem mého bratra. Vždycky když vás vidím, tak se objimáte a to bolí nejvíc. Pojedu na pár dní k tetě do LA. Musím si promyslet, co bude dál...

Po tomhle mi slzy začaly stékat po tvářích. Nemohla jsem tomu pořád uvěřit... je pryč. Nechal mě tady ani si semnou nepromluvil. Chápu, že jsem mu ublížila, ale ani za jedno debilní rozloučení mu nestojím.

,,Nebreč... vrátí se" ucítila jsem tlak na pravém rameni. Otočila jsem se a objala ho.

,,Já vím... ale já ho potřebuju teď a tady" zamumlala jsem mu do hrudi.

,,Můžu tě o něco poprosit?" Podívala jsem se na něj a počkala, co odpoví.

,,Můžeš" usmál se na mě

,,Vím, že vaši nejsou doma... tak mě napadlo jestli bych tu nemohla přespat. U Tinuse. Potřebuju cítit jeho vůni, když už ne jeho doteky" Marcus se na mě usmál a přikývl.

,,Děkuju moc" usmála jsem se na něj

,,Nechám tě tady a já jdu udělat večeři" oznámil mi a odešel. Hnedka jsem vzala telefon a zavolala Martinusovi.

Vytočila jsem jeho číslo a vyčkala, co se bude dít. Bohužel po chvíli mi to típl. Povzdechla jsem si a lehla si do postele, kde jsme dřív leželi ve dvou a jen tak se k sobě tiskli. No dnes to bude jinak.

Ležela jsem v posteli a vzpomínala na naše společné chvíle, dokud mě nevyrušil Marcus s tím, že je večeře. Vstala jsem z postele a šla do kuchyně. Sedla jsem si ke stolu a pustila se do jídla.

,,Nepřehrabuj se v tom a jes" napomenul mě Marcus, když jsem se už nějakou chvíli přehrabovala v jídle.

,,Jasně mami" protočila jsem očima, ale špagety jsem snědla.

Když jsem dojedla, tak jsem talíř dala do myčky a šla nahoru.

U Tinuse ve skříni jsem si našla čistě černé tričko a šla do koupelny. Osprchovala jsem se a oblékla se do pyžama, které se skládalo ze spodního prádla a černého trička, které jsem si vypůjčila.

Vyčistila jsem si zuby - ano mám tady i svůj kartáček - a šla jsem spát. 

Ještě jsem zkontrolovala telefon, ale nikdo mi nepsal, takže jsem se zavrtala do peřin a šla opravdu už spát...

Je tady další kapitola. Nudná vím, ale už delší dobu přemýšlím, že si dám pauzu, takže vás varuji dopředu, aby jste nebyli pak tak překvapení...

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat