,,Fajn rozumím" kývl Martinus na souhlas
,,Takže za hodinu rozjedeme náš plán, ale teď jdeme nakupovat" zasmála jsem se.
,,Doufám, že ten tvůj plán zafunguje, když jsem musel změnit cestu" řekl Martinus a já se zasmála.
,,Já jdu koupit Holly nějaké šaty a ty se postarej o Marcuse" vlepila jsem mu pusu na líčko a šla do obchodu. Prohrabovala jsem se spousty šatama, ale nakonec jsem našla ty pravé.
Zaplatila jsem a šla za Martinusem, který na mě čekal před obchodem.
,,Myslím, že se Holly budou líbit" nadšeně jsem povyskočila.
,,Fajn jedeme domů"
,,Ale, ale, ale můj oblíbený zamilovaný pár na nákupech" zasmál se Dylan.
,,Co chceš?!" Vyjel po něm Martinus
,,Klid jdu se rozloučit s Lis" zasmál se
,,Ty někam jedeš?" Nechápala jsem
,,Jo stěhujem se do Dánska... je to tady moc nebezpečný" podíval se na Martinuse.
,,Tak se tam měj dobře" rozešla jsem se směrem k němu, ale Martinus mě nechtěl pustit.
,,Nic ji neudělám" uchechtl se Dylan. Martinus mě pustil a já ho objala.
,,Mám tě rád" usmál se a vlepil mi pusu na čelo
,,Měj se tam dobře" mávla jsem na něj a šla s Tinusem k autu.
,,Teď se budeš muset vydezinfikovat"
,,Ale prosím tě" zasmála jsem se a nasedla do auta.
Přijeli jsme ke Gunnarsenům a byl tam Marcus, který se díval na fotbal.
,,Běž nahoru" pošeptala jsem mu do ucha a dala mu tašky.
,,Ahoj" pozdravila jsem ho a sedla si vedle něj.
,,Ahoj... hele co máte dneska v plánu?"
,,No dneska jdeme do kina proč?"
,,Ale jen tak nevím co budu dělat, ale do večera času dost. Třeba se něco objeví" teď jsem si oddychla, že nemá plány.
,,Určitě se něco objeví" poplácala jsem ho po stehnu a šla nahoru.
,,Už je to zabalený. Stačí to jen dodat"
,,Zavoláme poslíčkovi, ať to dodá"
,,Víš co? Já mu zavolám a ty běž vzít krabice s těmi věcmi" kývla jsem na souhlas a šla dolů pro krabice s různými blbostmi.
,,Někam se chystáte?" Zeptal se Marcus
,,Jo, ale tak za dvě hodinky jsme zpět" usmála jsem se. ,,Jo jinak Dylan se stěhuje do Dánska, takže už nemusíš žárlit na to, že flirtuje s Holly" zasmála jsem se
,,Co já? Ale kdyby Martinus věděl, že tě Dylan chtěl políbit, tak by ho asi zabil"
,,Kdo tě chtěl políbit?" Přišel za námi Tinus.
,,Ale nikdo pojď jedem" mávla jsem na Marcuse a táhla Tinuse do chodby. Obuli jsme si boty a jeli sme k nám, aby jsme Sebastianovi předali obě krabice a jeli na místo, kde se potkají.
Byla to louka, na které byly jenom dva stromy. Bylo to sice zarostlé, ale posekali jsme 6x6, takže vznikl krásný čtverec.
Mezi ty dva stromy jsme rozložili deku. Martinus vylezl na jeden strom a dal do něho světýlka, stejně tak do druhého, ale mně to přišlo málo takže jsme propojili ty dva stormy lampiónkama. (Snad chápete že to jsou světýlka na baterky 😂) Na deku jsme rozložili nějaké to jídlo a taky šampaňské se dvěma skleničkama.
,,Vypadá to dokonale" objala jsem Martinuse kolem pasu.
,,Jo, až je toho pro Marcuse škoda" zasmál se a já s ním.
,,A jinak nápovědy a tak jsou zařízený?" Zeptala jsem se.
,,Všechno je zařízené"
,,Skvělý, tak můžeme jet" polibila jsem ho a ruku v ruce jsme šli domů.
Vím že jsem otravná s těma novýma kapitolama, ale... Lidi taky milujete tenhle den? (21.02.) Já úplně nejvíc 🔥 Happy birthday boys 🎉🎂🎁 I love Marcus and Martinus 🍍🍌❤
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌