9 💜

707 32 4
                                    

S Beth jsme stáli na chodbě a já ji vyprávěla, co všechno se stalo za dobu, co byla nemocná.

,,Slyšela jsem, že ta Dylanova parta dělá nějaké objednávky či co"

,,Slyšel jsem svoje jméno" přišel k nám Dylan i se svojí partou a ruku si přehodil přes má ramena.

,,Super, ale můžeš zase vypadnout?" Řekla jsem nepříjemně, protože jsem po jeho přítomnosti opravdu netoužila.

,,Ale baby-"

,,Dylane dej tu pracku z ní okamžitě pryč" přišel k nám Sebastian a později i zbytek party.

,,Klid bro" zvedl ruce do obranného gesta.

,,Ale pokud vím, tak oni k vám do party nepatří ne?" Sebastian se otočil na ostatní a ti přikývli.

,,Patří" otočil se zpátky na Dylana a ušklíbl se.

,,Aji Beth?" Podíval se na Sebastiana

,,Aji ta" ozval se Marcus.

,,Obě" promluvil Justin a zbytek přikývl. Dylan si odfrkl a odešel i ze zbytkem.

,,Takže od teď patříte k nám" otočil se na nás Sebas.

,,Nikdy si mě ve své partě nechtěl" zkřížila jsem si ruce na prsou

,,Nenechám tě bez dozoru, aby tě ten debil mohl osahávat"

,,Fajn" pokrčila jsem rameny.

,,Tak jdeme do třídy?" Zeptal se Tinus

,,Moment vy jste spojeni s námi?" Vykulila jsem oči.

,,Jo vždyť odjížděli do toho Holandska" protočil Sebastian očima.

Posedali jsme si blízko sebe, abychom si mohli povídat.

,,Co kdybychom nachystali na ty blbce nějakou pomstu?" Navrhl Sebastian.

,,Proč ne" pokrčila jsem rameny

,,A jakou?" Zajímala se Beth.

,,Napadlo mě...." Začal tam Sebastian vysvětlovat jeho plán, ale já jsem neposlouchala, protože jsem cítila Martinusovou osobitou vůní, která se míchala s kolínskou. Miluju tu vůni a i když vedle mě spí pořád se ji nemůžu nabažit.

,,Souhlasíte?" Vyrušil mě bratruv hlas.

,,Jo" všichni přikývli a já byla potichu, protože jsem nevěděla, co vlastně celou dobu říkal. Marcus se začal smát, tak jsme se na něj koukli, co mu zase hrabe v tý jeho hlavě.

,,Ty seš idiot" poplácal ho Justin po zádech a šel si sednout, jako zbytek party.

,,Kdyby si se soustředila na věci, na které máš a ne na mého bratra" rozesmál se znovu Marcus. Zčervenala jsem.

,,Ale noták... vždyť jsem si toho všiml jenom já" nechala jsem si spadnout prameny vlasů do obličeje, aby ostatní neviděli červeň, která se mi drala do tváři.

,,Ale-"

,,Gunnarsen na místo" ukázala učitelka na lavici, kde sedí s Tinusem.

Vůbec jsem ji neposlouchala a čmarala jsem si do sešitu nějaké čmáranice nebo když se mi vybavil nějaký kus textu, tak jsem si ho napsala.

Když konečně zazvonilo na poslední hodinu, tak jsme šli na oběd. Vzala jsem si tác, na který jsem si položila vodu a k tomu salát. S tácem v ruce jsem se vydala k mé nové partě. Sedla jsem si naproti Marcuse a pustila se do jídla.

,,Lidi mám chuť na párty" ozval se vedle mě Martinus.

,,Máš chuť se ožrat a zase někoho ojet Co?" Podíval se na něj Marcus.

,,Ne" zakroutil hlavou ,,Jenom se ožrat" schytal pár překvapených pohledů, ale já jsem na něj byla hrdá.

,,Naši jedou na víkend do lázní, takže by jsme to mohli udělat u nás" ozval se Justin.

,,Fajn" odsouhlasili jsme.

,,Takže v osm u mě" řekl Justin a odešel z jídelny...

Tak co se asi stane na té párty? 😏

❤ LINUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat