Ráno mě probudila hlasitá hádka. Předpokládám, že to je Martinus, ale s kým to opravdu nevím. Obmotala jsem kolem sebe peřinu a šla za Tinusem na chodbu.
,,Co se tady děje?" Podívala jsem se na Martinuse a Marcuse, se kterým se hádal, což je divné, protože ti dva se skoro vůbec nehadají, když nepočítám, kdo je nejlepší tým ve fotbale.
,,Ty se ještě ptáš?!" Vytočeně se mě zeptal. Podívala jsem se na Marcuse, který se na mě lítostivě podíval.
,,Já nevím, co se děje" podívala jsem se do těch jeho čokoládek, které byli plné bolesti, ale nechápu proč. Co jsem udělala, že tady na mě křičí?
,,Chrápala si s mým bratrem" v půlce se mu hlas zlomil a slzy mu zaplnily oči.
,,Ne vždyť ty a ne Marcus" byla jsem v šoku.
,,Ne já jsem spal dole v obýváku, zatím co ty jsi šukala s mým bratrem" zakroutil hlavou.
,,Tinusi... byli jsme opilý" Ozve se Marcus, který celou situaci doteď pozoroval, zatím co já byla v šoku
,,Ale pořád jste spolu spali!" Vykřikl a slzy mu vytýkali z očí, jak vodopády.
,,Baby... nechtěla jsem" chtěla jsem ho chytnout za ruku, ale uhl.
,,Nešahej na mě! Prostě si šukala s mým bratrem a to, že si byla opilá tě v žádným případě neomlouvá, takže teďka mě nech být!" Odešel pryč. Kopla jsem do zdi, jak jsem na sebe byla naštvaná.
,,Uklidní se" položil mi Marcus ruku na rameno. Usmála jsem se na něj a šla se obléct.
Šla jsem dolů, kde u stolu seděl Justin, Zach a Zayn.
,,Kde je Martinus?" Zeptal se Justin
,,Už odešel" řekla jsem tiše, že me skoro ani neslyšel.
,,A co tady dělá Zayn" odvedla jsem pozornost jinam, protože nemám na to se bavit o Martinusovi, když vím, jak jsem to mezi námi posrala.
,,Usnul tady" pokrčil Zach rameny.
,,Dobré ráno" přišel do kuchyně Sebastian s Beth.
,,Dobré" odpověděla jsem a nalila si džus. Sedla jsem si k ostatním a poslouchala o čem se baví. Stejně mi to dlouho nevydrželo a moje myšlenky směřovaly jenom k jedné osobě. Martinusovi. Jak jsem to sakra mohla udělat? Odpustí mi to vůbec? Nebo se semnou rozjede? Jak na tom asi je? Co právě dělá? V hlavě mi kolovalo snad milión otázek, ale na žádnou z nich jsem neznala odpověď.
,,Jseš v pohodě?" Vyrušil mě Sebastianuv hlas.
,,Jo jasně" napila jsem se džusu.
,,Nejsi" ozval se Justin.
,,Co ti Martinus udělal?" Zeptal se Sebastian.
,,Nic... on vůbec nic" zakroutila jsem hlavou.
,,Fajn, ale kdyby něco, tak jsem tady pro tebe" usmál se na mě. Kývla jsem, ale o úsměv jsem se ani nepokoušela, protože by se mi stejně nepovedl. Dám mu prostor třeba se to nějak urovná.
,,Kde vůbec je?" Podíval se na mě Sebastian
,,Někam odešel"
,,Co se mezi vámi stalo?" Všichni se na mě podívali.
,,Nic"
,,Je jasné, že se mezi vámi něco stalo, protože vždycky víš kam odešel. Navíc odešel bez rozloučení a to je taky divné. Hlavně neříkej, že musel jít domů, protože Marcus tady pořád je." Upozornil mě Zach.
,,Tak teď to nevím... Uvidíme se zítra ve škole, ahoj" mávla jsen na ně a šla domů...
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌