Dneska u nás spí celá naše parta, protože mamka s Cody a Corym odjela k babičce, takže barák je volný.
Sešla jsem schody a šla za nimi do obýváku. Když jsem tam přišla, tak všichni ztichli a upřeně si mě prohlíželi.
,,Není to ona" ozval se Martinus
,,Co nejsem já?"
,,Tak řekne mi někdo o co tady vlastně jde?!" Zvýšila jsem hlas, když mi nikdo neodpovídal.
,,Dylan se od někoho dozvěděl, co na něj chystáme" řekl Sebastian.
,,A jelikož to nikdo kromě nás nevědět, tak to znamená, že někdo z nás donáší" pokračoval Liam.
,,A věděl spoustu dalších věcí nejen tuhle" poznamenal Zach
,,A máte na někoho podezření?" Zeptala jsem se. Všichni se dívali na mě.
,,Ne... já to nejsem. Snad mi věříte ne?" Nikdo nic neříkal.
,,Sebastiane?" Podívala jsem se na něj a on uhl pohledem. Slzy se mi nahrnuly do očí. Bylo mi hrozně lito, že mi nevěří ani vlastní bratr.
,,Já ti věřím" ozval se Martinus.
,,Martinusi..." vklouzla jsem mu do obětí.
,,Baby... dobrý. Nejsi sama" zašeptal.
,,Není to ona"
,,Jak to víš tak jistě?" Zeptal se Liam
,,Nemá tetování" odpověděl Martinus
,,Může ho mít na místech, kde nejde vidět" řekl Sebastian
,,Nemá" zakroutil hlavou
,,Jak to víš?" Zeptal se Zach
,,Prostě ji věřím"
,,Jenomže nám tohle nestačí chápeš!"
,,Ale já vím, že žádné tetování nemá... nikde" řekl Martinus
,,Jak to víš tak jistě doprdele?!" Vyjel po něm Sebastian.
,,Protože jsme spolu spali, takže její tělo jsem dobře viděl!" Sebastian se na mě podíval a svalil se na gauč.
,,Lis... promiň, že jsem ti nevěřil. Jsi moje sestra, takže mě mohlo napadnout, že by si to nikdy neudělala"
,,To je dobrý" pousmála jsem se na něj
,,Moment" zarazil se Sebastian ,,Jak jako, že jste spolu spali?!"
,,Stalo se to u Justina na té párty, ale měli jsme v sobě oba alkohol"
,,Fajn... jdeme se na něco koukat" řekl Sebastian a zapl tam nějaký horor. Super no...
Nakonec to skončilo tak, že jsem byla nalepená na Martinusovi, jak papír na lepidle.
Když už to konečně skončilo, tak jsem uklidila nádobí z obýváku a donesla ho do kuchyně.
,,Změnila si ho" objevil se u mě Sebastian.
,,Co?"
,,V Martinusovi jsi probudila něco, co jsme mysleli, že se u něj už nikdy neobjeví. Probudila jsi v něm hluboký cit, ale musím se tě na něco zeptat" podíval se na mě a mě bylo jasné na co se chce zeptat.
,,Miluju ho" kývla jsem na jeho otázku.
,,Fajn... pojď jdeme spát" přehodil si ruku kolem mého krku a šli jsme nahoru. Kluci už šli nejspíš taky spát, protože v obýváku nikdo nebyl.
,,Dobrou" popřála jsme Sebastianovi než jsem vplula do svého pokoje.
,,Copak ti bratříček krásného řekl?" Podíval se na mě Martinus, který se zase rozvaloval u mě v posteli.
,,To nestojí za řeč" mávla jsem nad tím rukou a oblékla se do pyžama, které se skládalo z Tinusova trička.
Lehla jsem si do postele a lehla jsem si blíž k Martinusovi. Hlavu jsem si odložila na jeho hruď a on mě začal vískat ve vlasech.
,,Napadlo mě, že bychom mohli zajít na večeři" vysoukal ze sebe nervózně Martinus.
,,Jako rande?"
,,Jo"
,,Fajn" odsouhlasila jsem a mířila do říše snů.
Lidi omlouvám se, ale už nebudou vycházet části každý den. Budou vycházet tak jak budu mít čas, protože mi do toho zasahuje škola a navíc budu letos dělat přijmačky, takže doufám, že mě chápete 😔❤
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌