•2•

48.4K 1.1K 188
                                    

Party

Zasměju se jeho poznámce a když autobus prudce zabrzdím neudržím rovnováhu a do někoho vrazím.

Když znovu dostanu rovnováhu, kouknu se do koho jsem to vrazila a mé srdce se najednou zastaví. Ross. Sakra
Kluk s hnědými vlasy a modrými oči ? Tak to je Ross. Můj bývalý  spolužák, do kterého jsem byla zamilovaná. Ehm teda chci říct pořád jsem. Nikdy jsem mu to neřekla. Vlastně, skoro nikdy jsem mu nic neřekla, protože kdykoli jsem měla možnost, můj jazyk mě přestal poslouchat.

 Vlastně, skoro nikdy jsem mu nic neřekla, protože kdykoli jsem měla možnost, můj jazyk mě přestal poslouchat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Promiň." Šeptla jsem a vrátila se blíž k Danielovi. Ross se na mě podíval a nejdřív mě nejspíš nepoznal, ale pak se usmál. „V pohodě. Málem jsem tě nepoznal Beth." Chytne se pevněji tyče a ještě víc se usměje. Jediné co dokážu, je pousmátí.
Ach Bože. Tohle je vážně těžký. „Víš, že budeme chodit na stejnou střední ?" Začal Dan a já na něj Vykulila oči. Co to dělá.?
„Vážně ? Tak to je skvělý." Zase se usměje a já se rychle otočím na Dana. „Co to děláš ?!" Šeptnu. Moc dobře ví, že se mi líbí.

Než mi stihl něco říct, autobus se zastavil. Všichni jsme začali vystupovat a Ross se mi ztratil z dohledu.
„Ty jsi vážně marná." Zasměje se mi Daniel a já ho bouchnu do ramene.

Spolu poprvé vejdeme do budovy školy. Ohromí nás počet lidí, počet neznámých tváří.
„Tak tohle bude těžší než jsem si myslel." Řekne Dan, když se snažíme dostat do naší třídy.

První hodinu jsme se všichni tak nějak seznamovali. Samozřejmě ve třídě byl i Ross, vlastně seděl hned za mnou, což jsem taky musela nějakou dobu rozdýchávat.

Rozdal se nám rozvrh hodin a taky klíče od skříněk. Po první hodině, jsme šli každý ke své skříňce. Já a Daniel jsme od sebe nebyli moc daleko. Když jsem si schovala všechny učebnice, uviděla jsem Caru a její kamarádky. Za nimi šel samozřejmě hned Wes a jeho kamarádi. Achh.

„Bože není to tvoje sestra ?" Řekne jedna a ukázka na mě. Cara její větu ignoruje stejně jako mě. To vážně ? Ani se na mě nepodívá ,až tak špatný to je?

„Ale holčička je smutná ?" Fňukne Wes a pak se Zasměje. „Budeš si muset zvykat. Nebo vlastně ty už sis na svou sexy sestru zvykla co ?" Všichni blbečci odejdou se smíchem.

„Debil...Jak je možný, že ty jsi normální a ona."  ,,ona je prostě..." dokončím to za něj „..mrcha ?" Zeptám se a trochu se zasměju.
Ani mi nepřijde, že jsme sestry. Přestala se se mnou bavit když přešla na střední. A taky se mi začala víc a víc smát.
Zavřu skříňku a jdu přežít zbytek dne.

První den byl dost v pohodě. Rychle to uteklo. Když jsem přijela domů, převlékla jsem se do domácího a uklidnila si v pokoji. Za hodinu se u mě objevil Dan. Máme se koukat na Avengers. Dan je úplně miluje, takže zapnu počítač, donesu nějaké jídlo a spolu se koukáme a u toho popisujeme postavy a celý film. Vždy se u toho hrozně smějeme.

Najednou někdo zaťuká na dveře. Je to Cara. „Dneska jedou rodiče pryč, vrátí se za dva dny a já pořádán párty. Takže nezvi žádný paka." Štěkne nepříjemně a odejde z pokoje. „Žádný paka..." Dan napodobí její hlas, a že je v tom fakt dobrej.

„Přidáme se k nim ?" Zeptá se. „A ty snad chceš ?" Kouknu má něj zvědavě. „Co já vím. Jsme prváci, nemáme žádné kamarády s ty máš tu příležitost být na párty tvé sestry, která je populární. Navíc, třeba najdu nějakou holku." Mrkne na mě a já se zasměju a vstanu z postele. „A třeba příjde i Ross." Dodá a já se na něj otočím. „Proč by chodil ?" Dan nevinně pokrčí rameny a vypne noťas. „Za chvilku příjdu a pak půjdeme na tu párty." Rozkáže a já protočím oči.

Upřímně trávit čas s lidmi, kteří se baví s mou sestrou pro mě není žádná zábava. A dělala bych cokoli jiného, ale Dan má pravdu, musíme se začít seznamovat.
Když jsem za sebou měla sprchu, oblékla jsem si mikinu a místo tepláků jsem na sebe hodila rifle. Přece jen je to párty.

Za hodinku už uslyším ze zdola hudbu a hluk lidí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za hodinku už uslyším ze zdola hudbu a hluk lidí. Zároveň s tím uslyším ťukání na okno. Jdu k němu a uvidím Dana, který je jako vyměněný. Otevřu mu a on vklouzne dovnitř. „Páni." Koukne na mě. „Nápodobně" ukážu na něj.

„Jsi připravená to rozjet?!"Zavtipkuje když otevřu dvěre.

Seběhneme schody dolů. I když párty teprve začala, lidí všude bylo dost. Někteří se na nás udiveně podívali a začali si šeptat.

Některé tváře jsem trochu poznávala, ale zbytek ? Ty jsem vůbec neznala. „Ty jsi Beth, že ?" Ozve se někdo za mnou.

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat