Navrhl a když jsem chtěla kývnou na souhlas, někdo mě obejmul zezadu a políbil mě na tvář.
Už zase další párty"Ahoj zlato. " Otočím se a zjistím, že je to Wesley. Co to dělá ? '"Promiň, dneska beru Beth ven. Možná někdy jindy." Usměje se na něj. Je mi jasný, že je to falešný úsměv. Začnu se soustředit na Rosse. Vypadá překvapeně. Asi to o nás nezjistil. "Ehm jo v pohodě. Ještě ti napíšu..." Zmateně řekne a pak odejde pryč. odtáhnu se od Wese. "Co to děláš ?" Zeptám se naštvaně. "Snad sis nemyslela, že to nechám jen tak být. Máme dohodu." Začne a já pokrčím obočí. "Jo máš mi pomoct s Rossem. Tohle mi rozhodně nepomohlo. Vždyť jsem s ním mohla mluvit."
"Ale pomohlo. Když uvidí, že o tebe má někdo zájem, bude tě chtít ještě víc. Jen jsem ti pomohl."Stoupne si přede mně. "To je blbost.." Odpovím a dám se na odchod. "Hej." Zatáhne mě za ruku. "Zkus to. Jen na pár týdnů. Potřebuji Caru zpátky do školního plesu. Budeme král a královna." Řekne trochu egoisticky. "Týdny ?!!" Vykulím oči. "Prostě jak to půjde. Zatím mě Cara nechce, ale věřím, že se to brzo změní. Stačí mi jeden den a když ti to nebude vyhovovat, tak už tě nebudu otravovat."
"Fajn." Po dlouhém přemýšlení mu odpovím, ale tentokrát si podáme ruce. "Jinak dneska tě opravdu beru ven. Je další párty, ale tentokrát tam bude celá škola. Pravděpodobně tam bude i Cara a její kamarádky, takže tě vyzvednu v sedm" Řekne a pak odejde. SUPER.
Škole bez Daniela utíkala hrozně pomalu. Poslední hodinu jsem dostala zprávu od Rosse.
Ross: Takže ty a Wes ?
Ross: Promiň nic mi do toho není, jen jsem to už chtěl mít domluvené. :DDD
Já: To je pohodě. Taky jsem se chtěla domluvit. Co zítra ?
Ross: Dobře
Docela by mě zajímalo kde vzal moje číslo. Myslím, že měl Wes pravdu. Asi mu pomůžu získat moji sestru, protože čím dřív budou spolu, tím dřív budu moc být s Rossem.
Cestou ze školy jsem se stavila za Danem. "Nemůžu uvěřit, že jsi zase v tom. Jsi borec Beth." Řekne když dojdeme do jeho pokoje. "Myslím, že to není tak špatný nápad. Dneska mi dokonce napsal Ross." Dan se mi zasměje a pak jdu domů.
Když přijdu do kuchyně potkám se s mamkou."Ahoj mami !" Obejmu se s ní. "Ahoj beruško. Jak jste se měli ?" Zeptá se a odtáhne se ode mně. Ví jak to mezi mnou a Carou je a tak odpovím "jako vždy." Po cestě do pokoje potkám tátu. "Čau Beth.." Usměje se a poplácá mě po hlavě jako malé dítě. "Tati." zasměju se. Moc dobře ví jak to nesnáším.
V pokoji si pustím film. U toho přemýšlím co si obleču. I když je párty až za 4 hodiny, jdu se vykoupat a umýt vlasy. Přestože jsem si myslela jak hodně mám času. Stejně tak jsem nestíhala. Co si jen obleču? Tentokrát nemám Wese, který mi to řekne. Nejraději bychsi vzala mikinu, ale myslím, že bych se v ní upekla.
Přesně v sedm se po domě rozezněl zvonek. "To je pro mě!" Zařvu a rychle otevřu dveře. "Ahoj." Pozdravím Wese a ten se usměje "Ahoj. A to jsem myslel, že nosíš jen tepláky." Zasmál se, když jsme nastoupili do auta. "Haha." Ironicky se zasměju. Mám pocit, jako by byl nějaký modní guru. Neříkám, že se neumí oblékat.
Auto zastavilo u staré tělocvičny. "Copak tam se může?" Zeptám se nejistě. "No ehm vlastně ani ne, ale neboj, nikdo to neřeší." Řekne v klidu a vystoupí z auta. Z budovy se ozývala hudba a smích lidí.
Když vejdeme dovniř, lidé už tancují. Nebo sedí a pijí alkohol. Wes mě chytne za ruku a vede mě ke klukům. Uvidím známé tváře jako je Camerona a Denna. "Čus.." Pozdraví se a já je taky pozdravím. "Zrovna jdeme tančit." Řekne Cameron, kterému na klíně sedí holka.
Kouknu na Wese otočí se ke mě a šeptne. "Za chvilku dojdu. Jdi s nimi dobře ?" Kývnu na souhlas a jdu na parket. Zrovna hrálo I like it,dobře se na to tancovalo. Když jsem stála v kruhu s ostatními kluky, všimla jsem si Rosse. Zrovna když jsem se na něj koukala se jeho pohled setkal s ním. Jejda.
Šel mým směrem a já bych nejraději utekla, ale už byl moc blízko. "Dlouho jsme se neviděli. Zasměje se a já kývnu na souhlas. Tancovali jsme naproti sobě a zrovna když chtěl něco říct, mě někdo chytl za ruku a vtáhl mě na svou hruď. Wesley.Chytne mě kolem pasu a začne se mnou tancovat. Ruce si položím na jeho ramena a kouknu mu do očí. Nedokážu z nich vyčíst, co si právě teď myslí a to mě štve.
Kolem nás se začne pohybovat Cara. Wesley i toho nevšiml, ale já musela zasáhnout. Chytal jsem ho za vlasy a stáhla jsem si ho k sobě. Když jsme se dotýkali nosy, spojila jsem naše rty. Myslím, že byl docela zaražený, ale pak začal spolupracovat
Když nám došel dech odtáhla jsem se od něj a kývla hlavou směrem ke Caře. Hned pochopil o co mi šlo. Najednou své ruce posunul níž až na můj zadek, který mírně zmáčknul. Nejistě jsem se na něj koukla. "Je vtipný jak jsi nevinná." Šeptne do mi do ucha a já se celá osypu zimou.
Celou dobu nás Cara pozorovala a myslím, že už konečně uvěřila. Když odešla pryč odtáhla jsem se od Wese. „Dobrá práce." Řekl a jsme spolu odešli ke stolu.
U našeho stolu se objevila Cara. „Můžu s tebou mluvit Wesley ?"
Tak co si o tom zatím myslíte??? Má cenu pokračovat ?? -B 🎀
ČTEŠ
FAKE? NO !CZ)
Romance„Co tahle udělat dohodu ?" Naklonil se k mému uchu a já ucítila jeho teplý dech na své kůži. • Beth (16) nastoupila do prváku na střední školu. Není to pro ní lehké, protože musí žít ve stínu své starší sestry Cary(17) , která je populární a oblíbe...