•28•

29.4K 856 49
                                    

Wesley ?! Jsi tam ??" Najednou někdo zaťuká na dvěre. A sakra. To je Cara.

„Kurva!" Šeptne naštvaně Wes. Vyděšeně se na něj kouknu. V panice vstanu a pokusím vymyslet kam se schovat. „Tam do skříně." Šeptne a já se ušklíbnu na malou dřevěnou skříň. To myslí vážně ?! "Jooo už jdu." zvedne se a jde ji otevřít. Já rychle vlezu do skříně a pokusím se být co nejvíce ticho. Cara naštvaně vlezla do pokoje. "Teď jsem se dozvěděla, že tě někdo zase viděl s Beth." Zrychlí se mi tep, když uslyším své jméno.

"Ty opravdu chceš, aby se všichni dozvěděli o drogách a o tom gangu co ?" Namyšleně a zároveň naštvaně na něj koukne. "Nevím kde jsi takovou blbost vzala, já byl celou dobu s Cameronem v klubu. Sama to víš." Řekne Wes klidným hlasem. Je fakt dobrej ve lhaní.To já už bych se začala koukat jinam a zrudla bych. "Nechce se mi to věřit, ale máš štěstí, že mám dobrou náladu." Řekne svůdným hlasem a přiblíží se k Wesovi. Nakloní se k němu a začne mu líbat krk. Bože na to se nemůžu koukat. Celou tu dobu jsem měla chuť vyjít ven a mrdnout ji něčím do hlavy. Myslíte, že jsem v pořádku ?


Já vím, je to sestra, ale v tenhle moment ji fakt nesnáším. Když se začnou líbat, už je to fakt k nevydržení. "Jsem unavenej." Odtáhne se od ní a ona se zamračí. "No fajn, uvidíme se zítra. Být tebou začnu se chovat normálně. Nedělám si srandu. " Řekne s vážným obličejem, ale pak mu pošle vzdušnou pusu a odejde. Ještě chilku čekám a pak vylezu ven. Kouknu na Wese, který jen protočí oči a lehne si na postel. " Už to dál nezvládám. Prostě ji řeknu pravdu." Zatáhá se za konečky vlasů a pak si schová obličej do dlaní. "Ještě to musíš vydržet. Zjistíme co na tebe má a vyřešíme to." Pokusím se ho povzbudit a jdu k němu blíž.

Wesley ležel jen na zádech a nohy měl pokrčené na zemi, o které jsem se opřela. "Beth, ty jsi to světlo v mým posraným životě." Řekne na vážno, ale pak se začneme oba smát. Vtáhne mě do své náruče a jen tak ležíme dalších deset minut dokud nepříjde Cam. "Sorry lidi." Zasměje se a zakryje si oči. "V pohodě. Stejně už musím jít." Řeknu a vstanu.

„Počekej." Vstane i Wes a vezme mě za ruku. Koukne se mi do očí a pak se na mě koukne s úsměvem. „Uvidíme se zítra?" Zeptá se a nakloní se ke mně. „No to asi Jo, ale tohle dělat nebudeme." Zasměju se a spojíme naše rty. „Tak to asi nevydržím." Řekne když odtáhneme. „Budeš muset." Mrknu na něj a odejdu z místnosti.

Cestu se snažím jít potichu aby si mě nikdo nevšiml. Otevřu dveře od pokoje a potichu vlezu dovnitř. „No kde si ??" Zeptají se mě holky, které už leží v posteli. „Zakecala jsem se." Odpovím a v duchu doufám, že mi uvěří.

Asi Jo, protože to už dál neřeší. Převlékla jsem se do pyžama a vlezu do postele. Celou dobu nemůžu usnout. Ne jen, že Alex šíleně chrápala, ale taky za to mohl Wes a Cara. Jak bych mu jen mohla pomoct ??

Nakonec jsem tak unavená, že usnu. Probudí mě pípnutí telefonu. Ospale se kouknu a zjistím, že mi Wes poslal Snap.

Moc se omlouvám lásky ♥️ Vůbec jsem neměla náladu. JINAK !! S kým se uvidím na koncertě Ari Grande !???!❤️☁️☁️

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat