•46•

24.7K 813 83
                                    

Pak jsme čekali na jidlo. Sedli jsme si na židle a Brandon mi říkal jeho trapasy co se mu staly na rande.

Soud

Když naše jídlo bylo hotové, vyšli jsme ven a nastoupili do auta. Cestou jsme opět zpívali a já zjistila, že máme stejný styl, co se hudby týče.
„Je hezké vidět, že se smeješ, ale i tak mi příjdeš smutná." Začne a já se na něj kouknu. „Je to teď pěkně na nic." Odpovím. „Úplně tě chápu, ale neboj, nakonec to dobře dopadne. Věřím tomu." Usměje se na mě a já mu úsměv vrátím. „Yesss tuhle miluju !" Začala hrát Selena Gomez a to mě ještě víc překvapilo. Opět jsem se musela zasmát a zpívat s ním.

Když jsme dojeli před budovu. Vystoupili jsme a já mu pomohla s taškama. Vešli jsme dovnitř a já začala slyšet hlasy ostatních. Když vejdeme do hlavní místnosti, všichni se zaradují „JÍDLO !! Haleluja !!" Křikne Denn a vrhne se na tašku. „Čau Beth." Pozdraví mě a sedne si s jídlem na sedačku. I ostatní mě pozdraví.
„Tohle je tvoje." Podá mi mé jídlo Brandon s já se na něj děkovně usměju.

Pak přijde Cameron, sedne si na sedačku a když mě uvidí mírně se usměje. „Ahoj Beth. Pojď si sednout." Nabídne a já si sednu vedle něj. Všichni jíme a bavíme se o různých věcech. Byla s něma sranda.

Pak většina odešla a já tam zůstala sama s Camem. Začal se mě ptát jak mi je a co přesně se stalo u nás doma. „Jak to té Caře může jen tak procházet. Kdyby byla moje sestra, už dávno bych jí něco udělal." Ukáže svou pěst a já se pousměju.

„Jestli ji to projde a Wes půjde do vězení, tak ti to dovolím." Odpovím a dám si poslední hranolku. „Vážně ?!! Tak dohodnuto." Podali jsme si ruce a já začala přemýšlet nad Wesem. Pravděpodobně kvůli tomu ani neusnu. „Chceš si jít lehnout ??" Zeptá se mě Cam. „Asi neusnu. Mohla bych ležet tady ??" Zeptám se. „Jako klidně, ale nezaručuju, že tu bude ticho." Zasměje se. „To nevadí." Pousměju se a opřu se o gauč. Nohy si přitáhnu k sobě a vytáhnu telefon. Projedu siciální sítě a najednou mi někdo pošle zprávu na instagram. Je to nějaký kluk ze školy. Rozkliknu zprávu a zjistím, že mi poslala video se zprávou „To je tvoje sestra ?"

Okamžitě si video pustím, má jen 40 sekund, ale i tak je toho dost. Tak se mi zdá, že mám něco co na Caru použít,ale zatím to nebudu řešit.

Nakonec jsem opravdu usla. Probudil mě něčí hlas. Otevřu oči a uvidím Brandona. „Dobré ráno." Usměje se. Sedí naproti mě a pije kafe. „Dobré."Sednu si a protáhnu se. Kouknu se na telefon a zjistím, že je 10 hodin. „Nevíš v kolik je ten soud ?" Zeptám se. „Už začal." Ozve se za mnou Cameron. „Cože ?? A proč tam nejsme ! Musím tam jít." Zvednu se. „Nepusití tě tam Beth." Odpoví. „Ale co když ho zavřou ! Co když je to poslední možnost vidět ho."

Začne mi strašně bušet srdce a měla jsem pocit, že nemůžu dýchat. „Beth. Určitě se s ní ještě uvidíš. Buď v klidu." Snaží se mě uklidnit Cam. Přijde ke mně a vezme mě za ruku. „Já nevím co mám dělat." Vydechnu a rukou si začnu masírovat spánky. Cameron začne přemýšlet. „Dej mi deset minut. Zajedeme tam." Odpoví a já kývnu na souhlas.

Mezitím něco udělám se sebou. V koupelně si opláchnu obličej. Vlasy si stáhnu do culíku a převleču se. Pak se vrátím do hlavní místosti. Cameron už byl taky ready a spolu jsme šli ven k autu.
Celou cestu jsem byla hrozně nervózní. Opravdu. Tahle nervózní jsem nikdy nebyla. Když jsme byli na místě. Rychle jsme vystoupili ven a vešli dovnitř. Soud Ještě nebyl u konce a tak jsme si sedli na židle a čekali. Hrozně se mi třepaly ruce a Cam byl taky docela mimo.

Po 20 minutách se otevřou dveře. Oba vstaneme a díváme se kdo půjde ven. Ve dveřích se objeví policajt, který drží Wese. Jeho pohled se střetne s tím mým a já se rozhodnu jít blíž k němu „Je mi to líto Beth." Řekne smutně Wes a zmizí pryč. Okamžitě si zakryju pusu a z očí se mi spustí slzy. Otočím se na Cama a ten mě obejme.

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat