•51•

24.1K 788 83
                                    

Najednou mě ze zadu objeme Wes a svou hlavu položí na mé rameno.

Hawaii #2

„Musím si jít něco s Dylanem zařídit. Nevadí když tu budeš chvilku sama ??" Zeptá se Wes a já se na něj otočím. „V pohodě. Projdu se k vodě." Usměju se a Wes se ke mně nakloní a políbí mě.
„Ale buďte opatrní." Kouknu na něj vážně. „Ale neboj Beth." Usměje se a pak odejde pryč.

Bylo mi jasné, že ten výlet smrdí mafii. Vybalila jsem si věci a převlékla se do šatů. Když kluci odjeli, seběhla jsem po schodech dolů a šla na zahradu. Prošla jsem kolem plotu a pak jsem došla na pláž. Nikdo na ní nebyl a já si to vážně užívala. Sedla jsem si do horkého písku a koukala se na vodu. Koukala jsem se na dům a došlo mi, že z pláže je krásný výhled na zahradu a terasu. Sedím na stejném místě tak hodinu když zvničeho nic uslyším kašlání. Rychle jsem se otočila a uviděla jsem kluka v plavkách.

„Co tu děláš ?" Zeptá se docela drze

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Co tu děláš ?" Zeptá se docela drze. „Ehm já...jsem tu na návštěvě. Bydlím tam." Ukázala jsem na dům a ten kluk se trochu uklidnil. „Aha..ty jsi přijela s Wesem a spol ?" Zvedne obočí a já kývnu na souhlas. „Tak to promiň." Protočí oči, podívá se na zem a usměje se. „V pohodě." Odpovím a taky se usměju.

„Já jsem Jason...těší mě." Řekne a já vstanu. „Taky mě těší. Já jsem Beth." Jeho ruku příjmu.
Najednou se na terase objeví holka v plavkách. Zrovna když příjde ona dojde i Wes a ostatní. „Ty jsi Wesova holka že ?" Zeptá se Jason. „Jo...proč ??" Zeptám se a on se nevině usměje. „To bude ještě zajímavý." Řekne a já se na něj kouknu. „Co tím myslíš ??"

„Tam ta holka...to je Bella. Wes na ni měl vždy slabost. A měli pár aférek, ale neboj." Řekne a jde k domu. Já se okamžitě dám za ním. Zrovna když k nim dojdeme, Wes se objimal s Bellou. „Ach ehm Bell tohle je Beth. Beth...Bella." Představí nás a já se falešně usměju.
„Za chvilku jsou tu naši hosti." Řekne Dylan a všichni t'začnou chystat na párty.
Pak se začne dům plnit lidma, které jsem vůbec neznala. Wes mě sice se všemi seznámil, ale u poloviny jsem si nezapamatovala jména.

Ovšem všichni vypadali mile a byla i sranda. Bella se líbala s nějakým klukem, takže myslím, že mě Jason jen strašil. Můžu být v klidu. Sedím na klíně Wese a poslouchám ostatní. „Nechceš si jít zaplavat ??" Šeptne mi Wes do ucha. Otočím se na něj. „Teď ?" Udiveně se Usměju. „Teď." Potvrdí. „Ale musím si jít pro plavky." Řeknu.

„Já myslím, že plavky nepotřebuješ." Usměje se a já začnu cítit vzrušení. „Fajn." Uculím se a vstanu. Vezmu Wese za ruku a vedu ho přes dav lidí ven. Projdeme zahradou až k pláži.

Zastavím se a sleduju jak si Wes svlíkne tričko. „Budeš tam jen tak stát ?" Zeptá se a odhodí tričko do písku. „Asi Jo. Moc si ten pohled užívám." Kousnu se do rtu. Wes se koukne na vteřinu na zem a usměje se.

„Tak já ti pomůžu Jo ?" Dojde ke mě a vezme lem mých šatů. Když mi je svlékne, koukne na mě a rukou mě začne hladit. Nejdřív začne u hlavy pak přejde na krk až dojde k mé podprsence. Když sundá jedno i druhé ramínko, pomůžu, rozepnu si ji a spadne na zem. „Jsi vážně nádherná víš to ?"
Zčervenám jako rajče.

Když jsme oba nazí, chytneme se za ruku a spolu jdeme do vody. Ze začátku byla studená, ale když jsem měla vodu po pás, byla teplá. Najednou mě Wes žduchne a já se ponořím celá. „To jsi neudělal!" Řeknu když se vynořím. Vrhnu se na něj a když na něj skočím pokusím se ho ponořit, ale nic je jako skála. „Hej to není fér !" Řeknu a obmotám si nohy kolem jeho pasu.

Kratší část, ale lepší než žádná ne ? 😂❤️ Moc vem děkuju za ochotu skrz ty chyby. Jste moc úžasní a já so toho vážím 💗💗💗💗💗 - Beth

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat