•45•

24.7K 732 73
                                    

Tohle napraví jedině Daniel.

Mami ?

Došla jsem k jeho domu a po žebříku vyšplhala k oknu. Koukla jsem se dovnitř a uviděla jsem ho, jak sedí na posteli. Zaťukala jsem a on zvedl zrak ke mně a usmál se. „Ahooj." Řekl když mi otevřel. „Ahoj." Pozdravím trochu suše.

„Stalo se něco ??" Zeptá se a já mu opět všechno řeknu. Je fajn mít někdoho komu se můžu tahle svěřit. Dan byl dost naštvaný na Caru. Kdo by nebyl že ??

„Takže zítra se rozhodne jestli půjde do vězení ?" Zeptá se a já jen kývnu na souhlas. Nemohla jsem tomu uvěřit. Tohle přece nemůže Caře projít !

Pak jsem se vrátila domů. Osprchovala jsem se. Oblékla jsem si Wesovo tričko, které tu nechal a lehla jsem si do postele. Zachumlala jsem se do deky a pustila jsem si nějaká videa. Pak mi pipl telefon. Byla to zpráva do Cama.

Cameron: Nemáš chuť na pomstu za Wese ?
Já: Ani nevíš jak moc, ale myslím, že se nebudu snižovat na Cařinu úroveň.
Cameron: No já klidně budu
Já: A co by jsi chtěl udělat ??
Cameron: To ještě nevím, ale fakt mě už sere
Já: 😂😂

Nemám za potřebu Caře něco udělat, ale myslím, že karma si ji najde. Proto jsem se snažila Cama přesvědčit, ať nic nedělá. Je dost možné, že mě neposlechne, ale snaha byla ne ?

Najednou mi na dveře zaťuká mamka. Než stihnu něco říct, je dávno v mém pokoji. „Co jsi dělala na policii ?! Ty jsi byla za ním že ?" Začne a já nechápavě pokrčím obočí. „Takže byla...můj kamarád mi volal, že tě tam viděl."

„To mě teď budete špehovat ?" Zeptám se. „No asi budeme muset. Nechci aby jsi se stýkala s tím kriminálníkem." Protočí oči s já se naštvu. „On ale není kriminálník mami !!"
„A ještě k tomu jsi přebrala kluka své sestry. Ach Bože..tohle jsem si o tobě nemyslela Beth." Řekne a já už nemůžu. „Ale já ji ho nepřebrala. Ona se s ním rozešla ! Vždyť ho podváděla!" Křiknu a ona se zamračí „To jsi vzala kde !! To přece nemůžeš vědět ! Tvoje sestra taková není !" Ano mami je přesně taková. „A jak ty můžeš vědět, že to byl Wes ?!" Zeptám se. „Protože mi to tvoje sestra řekla."

„Takže ji věříš, ale mě ne ??? No to vlastně není žádná změna." Mávnu rukama. „Nebuď drzá !" Křikne. „Ale vždyť je to pravda. Víš co mami, neřeš to." Řeknu a rozhodnu se odejít pryč. „A kam jako jdeš ? Já ještě nedomluvila." Řekne a já se na ni otočím. „Co ještě ?" Zeptám se.

„Máš domácí věžení !" Řekne, ale já jsem tam tak moc naštvaná, že jsem ji řekla. „To si nemyslím, raději se jdi věnovat chudince Caře." Odpovím a ona se naštve a odejde. Vážně jsem nečekala, že odejde. Myslela jsem, že bude dál nadávat.
Opravdu jsem to v tom domě nezvládla. Všichni se na mě nemůžou ani podívat a proto jsem si vzala batoh, naházela tam pár věci, převlékla jsem se a odešla z domu pryč. Nikdo mě naštěstí neviděl. Sedla jsem si na kraj cesty a přemýšlela.
Wes je ve vězení, Cara má to co chtěla a rodiče mě nejspíš nenávidí. Nikdy jsem se tak s mamkou nepohádala. U přemýšlení jsem poslouchala písničky a jedna z nich mě dohnala k pláči. K Danovi jít nemůžu. Jeho rodiče by to hned řekli. S holkama jsem se dlouho neviděla no a o Rossovi ani nemluvím. Proto mě napadl člověk, se kterým se teď nejvíce bavím.

Vzala jsem telefon a zavolala Camovi. „Děje se něco Beth ?" Zeptá se. „Asi toho po tobě žádám moc, ale naši rodiče mě teď seřvali, za to jak hrozná jsem, že jsem Caře sebrala Wese." Začnu a já uslyším jak Cam vzdychl. „Už to tam nemůžu vydržet...." ani mu to nedořeknu a on mi nabídne „Jsme s klukama v Téčku. Můžeš spát tady jestli chceš." Téčko byla ta jejich základna, úplně jsem nepochopila proč tomu tak říkají, ale to nevadí.
„Já zrovna nemůžu. Pošlu pro tebe Brandona Okey ??" Zeptá se. Brandona jsem taky dlouho neviděla a taky jsem se s ním nebavila, ale cokoli je lepší než tohle.

Takže jsem ještě 10 minut čekala než Brandon přijel. „Ahoj." Pozdravila jsem ho když jsem nastoupila.„Čus Čus." Odpoví a rozjede se pryč. „Ještě musím zajet pro jídlo..." řekne a já kývnu na souhlas. „Si připadám jako služka." Zasměje se. „Vždy chodím pro jídlo jenom já." Proročí oči a zapne rádio. Zrovna tam hrál Justin Bieber- Let me love you a jelikož Justina miluju. Začala jsem si potichu zpívat. Nechtěla jsem aby mě slyšel a říkal jsi, že jsem jedna z jeho velkých fanynek, ale myslím, že větší fanoušek byl on.

Zesílil písničku na max a začal to zpívat a prožívat to. Přidala jsem se k němu a tak jsme jak dva blázni jeli a zpívali. Musela jsem se hrozně smát, protože dělal fakt vtipný obličeje a pozy. Na chvíli jsem přestala myslet na mé problémy.

„Máš rád Biebera ?" Zeptám se s úsměvem. „ vždyť je to Bůh." Zasměje se a já s ním. Nevěděla jsem, jestli to mám brát vážně, ale už jsem to dál neřešila, protože jsme byli dávno na místě.

Nevím přesně co to bylo za bistro, ale podobalo se to Mc'donaldu. Vejdeme dovnitř a když příjdeme na řadu,Brandon začne objednávat. „Dáš si taky něco ?" Zeptá se a já chvilku přemýšlím. Nakonec jsem si vzala hranolky a kuřecí tortilu.
Pak jsme čekali na jidlo. Sedli jsme si na židle a Brandon mi říkal jeho trapasy co se mu stali má rande. Bylo to fakt vtipný a já se celou dobu smála. A to jsem myslela, že já mám na vztahy smůlu.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat