•5•

38.5K 1K 61
                                    

Wesley: Tak po škole, zlato 🖤

Není cesty zpět

Nad zprávou se ušklíbnu a začnu dávat pozor v hodině. Mám z toho celého strach. Nevím jestli dokážu předstírat, že chodím s takovým blbcem. A pomůže mi to vůbec ? Vím, že neumím mluvit s kluky, ale přece to není tak hrozný ne ? A co Cara ? Přece je to moje sestra. Tohle ji nemůžu udělat.

Po škole jsem se rozhodla, že do toho nemůžu jít. Wesovi jsem napsala, že to ruším a konečně jsem mohla dýchat. Celý den jsem byla hrozně vyděšená a teď to mám konečně z krku. Daniel ještě zůstal ve škole a Tal jsem šla ven sama.

Když jsem vyšla ze školy všimla jsem si Wese jak sedí na lavičce. Sakra. Teď se s ním fakt vidět nechci. Seděl tam se svou partou kamarádů a když mě uviděl, Zamračil se na mě, rychle se zvedl a šel za mnou. No poteš koště. Otočila jsem se a vydala se na cestu domů. „Hej ! Hej Beth!" Křikne za mnou a chytne mě za ruku.

Přitáhne si mě k sobě a jednou rukou mě obejme kolem pasu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přitáhne si mě k sobě a jednou rukou mě obejme kolem pasu. „Ta dohoda se neruší." Pošeptá. Ostatní nás pozorně sledují. „Je to blbej nápad." Seknu a pokusím se dostat z jeho objetí. Bohužel marně.

„Ale nebuď tak vystrašená kočko. Bude to v pohodě. Oba dostaneme co chceme. A nebude to dlouho trvat." Uvědomila jsem tomu, že to nevydrží. Za 2 týdny si na to nikdo nevzpomene. A proto jsem řekla „Tak fajn." Kouknu mu do očí a on se usměje. Okamžitě naše rty spojí. Co to dělá?!  Nespolupracovala jsem s ním, protože jsem byla v šoku, a nebyla jsem jediná, zrovna šli kolem Cara a její kamarádky. Když se ode mně odtáhne pustí mě ze svého objetí „Skvělé načasování." Zasměje se. „Ještě ti napíšu." Dodá a pak odejde.

Cítila jsem jak mě Cara zabijí pohledem. Tak tohle bude ještě zajímavé. Celou cestu jsem přemýšlela co jí řeknu. „No víš Caro, on ten Wes je tak úžasnej a ty jsi hrozná potvora." Jo to by dopadlo.

Po jízdě autobusem jsem konečně došla domů. Naši rodiče přijedou až zítra, takže jsem byla doma první. Když jsem se převlékla, přišla mi zpráva od Wese.

Wesley: Ta pusa zabrala. Cara je naštvaná. Dobrá práce xD

Já: Nevím jestli od tebe chci další pusu

Wesley: Nikdo nám neuvěří, když se nebudeme dotýkat. Nebuď tak nevinná.

Já: Ty mě vůbec neznáš

Wesley: Ale znám.

Neměla jsem chuť mu odpovídat a tak jsem vypla telefon a pustila se do učení. U toho jsem si pustila písničky.

"Co to sakra bylo Beth !!" Došla do mého pokoje Cara. Naštvaně práskla dveřmi a šla ke mně. "Viděla jsem tě s Wesem. To jsi se opravdu líbala s mým klukem !!" Křikla naštvaně.

Nevěděla jsem co říct. "Nerozešli jste se náhodou ?" Zeptala jsem se a ona se zarazila."Ale my se dáme znova dohromady, takže se opovaž na něj něco zkusit" Co? Vždyť to on políbil mě. "Ale já na něj nezkouším nic." Bránila jsem se, ale ona se mi zasmála. " Takže to on něco zkusil na tebe jo ?" Znova se zasmála. "To určitě. Na tebe by nikdo jako Wes nic nezkusil." Štěkne na mě výsměšně a pak odejde.

Někdy mě už fakt sere. Ona nemůže být moje sestra. Najednou mi přišla zpráva od Wese.

Wesley: Dneska je u Denna malá sešlost. Přijedu pro tebe v osm.

Zrovna když jsem chtěla napsat, že nechci, volal mi Dan.

"Anooo." Řeknu do telefonu. "Můžeš mi vysvětlit to s tím Wesem !!" Křikne trochu vyděšeně. "Cože ?" Zeptám se nejistě. Jak to sakra ví. " Viděl jsem fotku na Barbaře. To jsi se s ním opravdu líbala ?!" Moje srdce začne rychle bít. Honem vytáhnu počítač  a zapnu ho. Barbara je taková školní super drbna. Píše se tam o novinkách naší školy a ty novinky jsou většinou drby, které vám zničí život. "Tak odpovíš mi !" ozve se Dan. Mám mu to říct ?

"Promiň, brzo ti to řeknu." Rychle to tipnu a telefon hodím do kouta. Pořádně se kouknu na tu fotku a zjistím, že jsem to fakt já a Wes. Kdo to sakra fotil?

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat