„No, tím pádem může začít párty !!"
V hotelovém pokoji
Řekne nadšeně Alex a zapne hlasitou hudbu. Všichni začnou tancovat a zpívat. Já se mezitím převleču do tepláků a tílka.
Dojdu do místnosti kde jsou ostatní a taky si začnu zpívat. Dojde za mnou Dan, vezme mě za ruku a otočí se mnou.
Takhle tancujeme asi hodinu. Opravdu se divím, že nás ještě učitelky neseřvaly. .Když už jsme všichni unavení, utlumime hudbu a všichni si sedneme na postele. „Těšíte se na zítra ?? Máme jít do nějakého známého parku. Budou tam i medvědi." Řekne Alex. „Medvědi ?!" Zeptám se nadšeně a ona kývne. Achh miluju medvědy.
Najednou mi cinkne telefon. Kouknu na něj a uvidím zprávu od Wese.
Wesley: Potřebuju tě vidět
Nevím co mu na to odepsat, ale nemusím nad tím dlouho přemýšet, protože napíše další.
Wesley: Cameron s Dennem šli někam pryč. Nechceš přijít???
Já: Co když na to někdo příjde
Wesley: Snad se nebojíš XD pokoj 16
Koukám na jeho zprávu a přemýšlím. Je to dobrý nápad? Co když nás načapají ???
Nakonec přece jen jdu. „Musím si zavolat." Řeknu když odejdu pryč. Jdu potichu projdu dlouhou chodbou a hledám dvěre s číslem 16. Nakonec je najdu. Jsou úplně na konci chodby. Zaklepu a vejdu dovnitř.
Wesley ležel na posteli. Na sobě měl jen černé tepláky. „Já věděl, že příjdeš." Usměje se na mě a když zavřu dveře.
„To víš, když mě tak potřebuješ." Zasměju se a jdu blíž k němu. „Joo to jsem jenom lhal víš." Zahraje to na mě a já s úsměvem Zvednu obočí. „Ne ?" Když stojím u něj, narovná se do mé úrovně očí. „Ne. Chtěl jsem ti jen říct, že mám hodně rád jednu holku." Řekne a vezme mě kolem pasu. „Jo ? A znám ji ?" Hraju s ním tu jeho hru. „Myslím, že ne." Snaží se tvářit vážně, ale vůbec mu to nešlo. „No tak to by jsem měla zase jít ne ?" Zeptám se a trochu se odtáhnu.
Wes se na mě vážně podívá. „V žádném případě." Řekne, chytne mě a hodí na postel. Najednou jsem se objevila pod ním. Wes se nahl ke mně a políbil mě jemně na rty. Rukou mu zajedu do vlasů a přitáhnu si ho více k sobě. Spojíme naše rty a začneme s nimy pohybovat.
„Nejsi tak nevinná, jak se zdá co ?" Zeptá se Wes a laškovně se usměje. „A ty možná nebudeš takový blbec, jak se zdá." Oplatím mu to a odstrčím ho od sebe. „Jak to chceš udělat s Carou ?" Zvážním téma. „Ještě nevím. Má v telefonu video, jak mluvím s šéfém jednoho gangu a taky má mou fotku jak hulím. Možná toho má víc." Šeptne a smutně si sedne. „No určitě to nějak uděláme. Můžu jí v noci vzít telefon nebo tak." Začnu a sednu si na něj obkročmo.
„To bys udělala ? Pro takového blbce ?" Zeptá se s úsměvem na tváři a obejme mě kolem pasu. „Není to fér." Odpovím a pohladím ho po tváři.
„Do té doby budu muset být s ní. Asi to už nezvládnu." Řekne. „Ale budeš muset. Nemůžeš riskovat."
„Jestli sis nevšimla, tak já riskuju skoro pořád. Vždyť i teď riskujeme."„Asi bych měla jít." Řeknu tiše a Wes se zamračí. „Na to zapomeň." Odpoví a obejme mě. Přitáhne si mě víc k sobě a já ho taky obejmu. „Ach Jo Beth. Ani nevíš jak dlouho jsem po tomhle toužil. Už když jsem ti nabídl tu dohodu..." kouknu se mu překvapeně do očí. „Cože ?" Zvednu obočí. „Tobě to vážně pořád nedochází." Zasměje se.
„Prostě jsi mě z nějakého důvodu přitahovala. Ta tvoje paličatost." Začne a já ucitím jak se červenám.„Wesley ?! Jsi tam ??" Najednou někdo zaťuká na dvěre. A sakra. To je Cara.
Snad se díl líbil. Jinak chtěla jsem se zeptat, jaká je právě teď vaše oblíbená písnička 💕-Love Beth
ČTEŠ
FAKE? NO !CZ)
Romance„Co tahle udělat dohodu ?" Naklonil se k mému uchu a já ucítila jeho teplý dech na své kůži. • Beth (16) nastoupila do prváku na střední školu. Není to pro ní lehké, protože musí žít ve stínu své starší sestry Cary(17) , která je populární a oblíbe...