•39•

25.8K 826 103
                                    

Dnes ještě další část❤️❤️❤️ Love u ❤️

Jen pár. Neboj." Zasměje se, ale já mu nevěřím.

Párty

Když vejdeme dovnitř, pohltí nás hlasitá hudba. Vejdeme do hlavní místosti kde bylo dost lidí.
Na sedačce seděl Denn s ostatními, ale nikde jsem neviděla Wese.

„Čau Beth, tak jsi došla. Super." Řekne Denn a plácne si semnou. „Kde je Wes ?" Zeptám se. „Někde tady se potuluje." Odpoví a napije se piva. Jdu se kouknout do kuchyně, ale není tam. Není ani na zahradě, ani v jídelně. Proto zkusím jít po schodech nahoru. Z jednoho pokoje uslyším vzdychaní. Mé srdce začne rychle tlouct. Je to Wes ? Mohl mi to zase udělat ? Mírně pootevřu dveře a uvidím holku jak sedí na...ještě že, byl to Edwin.

Zase jsem dveře zavřela. Došla jsem ke druhým dveřím a otevřela je. Bingo. Na posteli seděl Wes.
„Proč neoslavuješ dole ?" Zeptám se ho a on zvedne hlavu a usměje se na mě. „Je tam moc hluku." Odpoví a já zavřu dveře. „Vždyť tobě nevadil hluk." Usměju se a jdu blíž k němu. „Dá se říct, že jsem objevil lepší činnosti." Šeptne, chytne mě za ruku a přitáhne si mě k sobě.

„Joo ? Jaký ?" Zeptám se ho. „Třeba být s tebou. V tichu..." odpoví a já si začnu hrát s jeho vlasy.
„Jsem rád, že jsi přišla." Řekne a já si na něj sednu. „To je samozřejmost." Kouknu na jeho rány které má na običeji. „Už je ti líp ?" Zeptám se. „Ale Jo. Ještě to není ono, takže se musím hlídat." Odpoví a já si vstoupnu. „Já tě budu hlídat." Řeknu a Usměju se. „Wes taky vstane a něco vytáhne z batohu. „Něco pro tebe mám." Usměje se když do ruky vezme růži.

Rozzáří se mi oči. „Ale budeš si pro ni muset jít." Flirtovně se usměje a klekne si na postel.

„V tom nevidím žádný problém

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„V tom nevidím žádný problém." Usměju se a jdu k němu. Vlezu na postel a pokusím se mu ji vzít rukou, ale on uhne. Tak to zkusím jinak. Nahnu se k němu a rty se otřu o ty jeho. Wes mě vezme kolem pasu a když se mi chystá dát pusu, růži mu vezmu. Vítězně se Usměju a prohlédnu si růži. „Nemusíš mi nic dávat, hlavně teď po tom všem co se ti stalo." Řeknu, pak ji položím na stůl a Wese konečně políbím. „Jsi pro mě všechno Beth. Doufám, že to víš." Pohladí mě po tváři.

Najednou se v pokoji objeví Cam. „Jej sorry nechtěl jsem rušit, ale máme problém." Řekne a naše romantická chvilka byla fuč. Super.
„Co se děje ?" Zeptá se Wes a vstane z postele. „Někdo sem pustil Caru." Řekne a já vykulím oči.
Wes se na mě podívá a vezme mě za ruku. Spolu sejdeme dolů. Uvidím ji stát v černých šatech se svýma kamarádkama.
Když nás uvidí, v očích se jí objeví zlost. „Takže Wes je v pořádku. To jsem moc ráda." Řekne a já mám chuť ji jednu vrazit.

„Jdi pryč Caro." Řekne Wes a ona udělá smutný obličej. „To opravdu vyhodíš svoji holku ?" Zeptá se a někteří se začnou smát. „S tebou už nikdy nic mít nechci. " Štěkne

„To budeš s mojí malou trapnou sestřičkou ? Nebuď směšný. Dám ti navybranou...buď budeš zase semnou a vše bude jako dřív nebo to řeknu policii a tentokrat se už nevrátíš, to mi věř." Řekne. Pořád nechápu proč to dělá. Vždyť ho ani nemiluje. To ji tak moc jde o to aby byla populární?
Wes mlčí. Vlastně všichni mlčí. Pak Wes koukne na mě. Postí mou ruku a jde ke Caře. „Tak fajn." Řekne a mě se zlomí srdce na tisíc kousků.

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat