•44•

24.4K 786 51
                                    

Bude to v pohodě. Miluju tě." Dodá a já se přestanu snažit. Místo toho jen hloupě stojím, brečím a sleduju jak ho vezou pryč.

Vězení

Okamžitě vytáhnu telefon a pokusím se napsat Camovi. „Beth!" Zavolají na mě mamka s taťkou, kteří stáli ve dveřích. Vypadali hodně naštvaně.
Když jsem vlezla domů uviděla jsem na gauči sedět Caru, s ubrečenýma očima.

„Můžeš nám vysvětlit co to má sakra znamenat ??" Začne mamka. „A co ?? Co se stalo ? Proč Wese odvezli." Pokusím se dělat hloupou. „Ublížil tvojí sestře. A navíc si ho sebrala Caře. Víš jak ho milovala," Jasně, milovala ho celým svým ďábelským srdcem. „Jak víš, že to byl on ?" Zeptám se jí. „A kdo jiný by to byl ? Chtěl se pomstít." Zakňučí. „Za co se pomstít ?" Zeptá se mamka a Cara se zarazí. „To je jedno."

„Jen ti chceme říct, že s Wesem už tě nechceme vidět. A omluvíš se svojí sestře." Řekne taťka a mě spadne brada. „A to proč ? Vždyť nevíte jestli to byl on." Začnu ale mamka mě zarazi. „Když tvoje sestra říká, že to byl on, tak to byl on." Naštvaně zabručím a odejdu do pokoje. V pokoji pak zavolám Camovi.

„Haló Beth ?" Ozve se jeho hlas „Čau Came. Oni před chvilkou zavezli Wese do vězení."
„Cože ? Proč ? Cara.."
„Jo Cara, ale neřekla to no víš, ale řekla, že ji nějak násilně ublížil."
„Vždyť si toho neměla moc pamatovat."
„No pamatuje si toho dost. Co budeme dělat ?"
„Řeknu to klukům a pak pro tebe přijedu ?"
„Fajn, ale zaparkuj u sousedů. Rodiče mi zakázali se s Wesem bavit."
„To vážně ? Pane Bože."
„Tak za 10 minut." Řekne já ukončim hovor.

Je už 11 hodin večer. Cam mi volal před 15 minutami a pořád tu není. Proto jsem se rozhodl, že už půjdu čekat ven. Kdyby jsem šla přes dům, tak by mě určitě nepustili, takže jsem musela jít oknem. Upřímně nechápu jak jsem to udělala.

Ale když jsem se objevila na chodníku, Cam přijel. To mi je načasování. V autě seděl i Denn, otevřela jsem dveře a nastoupila do auta. „Čau Beth." Pozdraví mě. „Pořád to nechápu. Ona neřekla to s drogama ?" Zeptá se Cam. „Ne. Tak jestli jste doopravdy zničili všechny důkazy."Odpovím.
Cestou se bavíme jak ho z tama dostat. Na nic jsme nepřišli. Když jsme se objevili před policejní stanicí, udělalo se mi hrozně špatně. Vlezli jsme dovnitř a hned k nám došel jeden ze stážníků. „Můžu vám nějal pomoct ?" Zeptá se. „Hledáme Wesleyho Tuckera." Odpovím. „A Ano, toho jsme dnes večer přivezli. Bohužel bude mít zítra ještě nějaký soud, ale můžu vám dát 5 minit se s nim vidět." Řekne a my kývneme na souhlas.

Vede nás přes různé místnosti až nám otevře dveře do věznice a my vejdeme dovnitř. Uvidím Wese jak sedí, obličej má v dlaních. „Wesi ?" Zavolá Cam a on zvedne hlavu a okamžitě vstane. „Oni vás pustili ?" Zeptá se.

„Už víš co se děje ? Co s tebou bude ?" Zeptá se Denn. „Cara řekla, že jsem ji unesl a nějak ji ubližoval. Zítra mám soud. Můžu jít až na 5 let." Odpoví a mě se zastavil srdce. „Cože ?! To to nemůžou." Dojdu ke mříží a chytnu se ji. Wes příjde ke mně a ruce položí na ty mé. „Bohužel už budete muset jít." Příjde strážník a já se koukla na Wese. „Neřekla jsem ti to zpátky...tak ti to říkám teď. Miluju tě Wesley." Uvidím jak se mu rozzáří očí. Chci mu dát pusu, ale strážník nás přeruší. „Vážně slečno. Budete muset jít." Řekne a já se nasposledy kouknu na Wese a odejdu pryč.

Když opět nastoupíme do auta. Cestou všichni mlčíme. „Chceš zavést domů ?" Zeptá se Cam a já kývnu na souhlas. Tohle napraví jedině Daniel.

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat