•42•

24.8K 838 47
                                    

Vystavila jsem je nebezpečí a to jen kvůli mě. Kvůli hloupé dohodě na začátku roku.

Chudák moje zlá sestra

„Ale je to moje sestra. Není tohle už moc ?" Zeptám se nervózně. „Nemůžete ji prostě odvést domů a řekne te ji, že vše bylo v pohodě ?" Navrhnu, ale klukům se to moc nelíbilo. „Nebude vědět, že jsme to mi." Dodá Denn. „A kdo jiný by ji unášel a ptal se jí na Wese atd." Při jeho jméně se mi rozbuší srdce. Pořád jsem ho nepotkala a ráda by jsem se s ním viděla.

„Nebudeme se ji ptát na Wese. To hlavní teď máme....nemusíš u toho být, jen jsme chtěli, aby jsi to věděla." Začne Cam. „Nevím, jestli bych u toho měla být." Začnu přemýšlet. Nemůže to být hezký pohled, ale neměla jsem na vybranou. Cara se probudila. Když zjistila, že je svázaná a nic nevidí, začala panikařit. „Haló ?! Kde to jsem !! Je tu někdo ?" Křičela. „Ahoj Caro." Začne mluvit Kris. Tak nějak jsem přesvědčená, že Krise nezná a právě proto mluví on. „Kdo to je ? Tohle vážně není vtipný." Začne brečet a to už je na mě moc. Rozhodnu se odejít. Je mi ji hrozně líto, ale zároveň chápu kluky. Jsem hrozná že ?

Věsla jsem do hlavní místosti kde seděl Zion. „Tak co ?" Zeptá se a já so sednu vedle něj. „Ani se neptej. Už jsem to nedokázala vydržet."
„To úplně chápu. Taky by jsem to nezvládl." Řekne. Pak se ještě nějakou dobu bavíme. Bylo fajn si s ním povídat, ale pak jsem uviděla kluky jak berou Caru pryč. Je už zase v bezvědomí. „Kam ji berete ?!" Zeptám se.„Domů." Odpoví Cameron a mě se uleví. „No sláva." Šeptnu a Zion se Zasměje.

Naposledy se na ni kouknu. Bože jsem ta nejhořší sestra vůbec. Dám se na odchod a odejdu pryč z místnosti. Je čas jít pryč.
Zjistím, že je moje tkanička rozvázáná a když si ji zavážu narovnám se a předemnou se objeví Wes. Kouká na mě tím svým pohledem, který se mi vpijí do očí. Ale vidím v nich i provinilost. Proč jen asi ? A už vím, před všemi mě vyhodil z domu a vrátil se ke Caře. To je ono.
Mohl mi to alespoň říct dopředu.

Docela dost mě to bolelo a tak jsem kolem něj bez jakéhokoli slova prošla. „Notak Beth." Řekne a chytne mě za ruku a tím mě zastaví. „Není to tak jak si myslíš. Tohle všechno bylo jen kvůli..." přeruším ho. „Já vím. Kvůli Caře. Cameron mi to řekl." Odpovím. „Jo to mi došlo. Neměl to dělat. "
„Neměl ? Ale já jsem ráda, že to udělal." Naštvaně skřižím ruce. „Bál jsem se, že by jsi nesouhlasila."

„No to asi Jo, ale kdyby jsi mi to řekl trochu dřív tak bych to nějak zkousla." Odpovím a Wes se ironicky pousměje. „Moc dobře víš, že by jsi nesouhlasila. Jsi až moc paličatá a až moc hodná. Vždyť Cara, toho udělala moc. Všechno zkurvila."
Začne a já ho přeruším. „Já nejsem paličatá ani hodná....prostě...je to rodina. A já vím, že je špatná a udělala něco hrozného, ale...." nevěděla jsem jak to dokončit. „Já to chápu." Řekne Wes a přitáhne si mě k sobě. „To je to co na tobě tak miluju." Rozbuší se mi srdce. Právě mi Wesley Tucker řekl, že mě miluje ?
Asi by jsem z toho neměla dělat takové HALÓ. Proto se jen pousměju.

„A na mou omluvu, mám překvapení. Pojď." Vezme mě kolem pasu a vede mě pryč.„Myslíš, že to bude stačit k omluvě  ?" Tázavě se na něj podívám. „No doufám že Jo." Roztomile se pousměje a nastoupí do svého auta. Taky nastoupím a pak zjistím, že vypadám jako bezďák. „Můžu se jít převléct domů ? Nechci ti dělat ostudu." Zasměju se. Wes si mě pozorně prohlédne. „Sluší ti to. Navíc, oblečení nebude potřeba." Usměje se a já začnu být nervózní.

„Mám se bát ?" Zeptám se když auto zaparkuje před domem Denna. „Ani ne." Zasměje se a vytáhne z kapsy klíče. „Proč jsme u Denna doma ?"

„Jeho rodiče nejsou celý týden doma. Půjčil mi ho." Odpoví a my vstoupíme dovnitř.

50k přečtení a 2. místo ve fanfikci ? Ja vás miluju ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat