•33•

30.4K 727 186
                                    

Came ?" Řeknu ospale. Beth ! Máme problém. Wesley...oni ho unesli!" Řekne a mě se zastaví srdce.

Wes je pryč

„Ccc..cože ??" Vstanu z postele a začnu chodit po pokoji sem a tam. „Byl to Ego. Nechali nám tu vzkaz.....je to venku....Cara to musela někomu říct." Řekne a mě se myšlenky zaplní nenávistí.
To neudělala ! To kurva neudělala !

„Musíme ho najít." Řeknu bez přemýšlení a začnu se oblékat. „To teda. Kluci už jsou spolu a snaží se na něco přijít. Za deset minut jsem u tebe." Řekne a já to tipnu.

Obleču si černé ryfle a velkou bílou mikinu. Kouknu na čas a zděsím se. „6 ráno ?! Taková nekřesťanská hodina !" Šeptnu a potichu výjdu z pokoje. Celý dům ještě spal. Teda to jsem si myslela. „Ahoj sestřičko." Sejdu dolů a uvidím Caru v kuchyni. Škodolibě se usmívá. „Jak jsi to mohla udělat !" Snažím se šeptat, ale jsem na ni strašně naštvaná.

„Koledoval si o to..a ty taky." Řekne a udělá naštvaný výraz. „Co ?" Zeptám se, protože mi to není jasný. „Dlouho jsem nechápala co na tobě vidí. Vždyť si tak nudná....včera večer jsem vás slyšela. Málem jsem se pozvracela z toho jak nadržená jsi byla. Fuj." Začne a mě se rozsvítí.

Já věděla, že to není dobrý nápad. „Takže co...dala jsi to na policajty ?" Zeptám se a ona se pousměje. „Ne...ještě ne, ale trochu jsem vyhrožovala gangu, se kterým Wes spolupracuje. A musím říct, že byly dost naštvaní." Zasměje se a napije se vody. Mám chuť ji zabít. Jsem normální ???

„Ale jak jsi mohla. Copak jsi ho nemilovala ?" Zeptám se „Asi jen v prváku. Pak to začala být nuda, ale musela jsem s nim být. Je jak moc dobře víš populární a to já potřebuju." Ahhhh jak já ji teď nenávidím !

Nijak jsem to nekomentovala a šla ke dveřím. „Jestli ho jdeš hledat tak to hodně štěstí." Ještě dodá, ale já už fakt nemám náladu a čas ji odpovídat.

Před domem už čekal Cameron. Vypadal dost vystredovaně a já se mu nedivím. Nastoupím do auta a zapnu si pásy. „Asi by jsem ti měl říct celou pravdu, aby jsi pochopila co se vlastně děje." Začne Cam a já ho pozorně poslouchám.

„Wes a já jsme začali ve druháku hulit. Nebylo to nic velkého jen jsme se bavili. Pak jsme ale zkoušeli horší věci. Vždy když jsme si něco koupili, tak jsme poznali víc lidí. Třeba Denna nebo Diega. Nejsme žádný gang nebo mafiáni.. ale jsme..no prostě taková parta. Většina z té party ani není z naší školy, takže je nebudeš znát....Každopádně jsme začali spolupracovat s jedním gangem...kde je Ego. Jsou no dost zlý ?? Jako určitě nemají problém někoho zabit, protože to už dostkrát udělali. Ego se od Cary dozvěděl, že na ně má nějaké důkazy a tak unesli Wese. Nejde mi to do hlavy, protože by měli unést Caru a ne Wese. Nevíme kde je, ale Ego nám dal...řekl bych tomu nápovědu." Dořekne a my se objevíme před velkou budovou.

Vystoupíme ven a já se začnu bát. Uvnitř uvidím pár známých tváří. Denna, Brandona a taky Diega. „Už jsou tu." Řekne Denn a nabídne mi, ať si sednu.

„Tohle je to co nám tu nechal." Diego mi podá papír. Tvl, on to opravdu napsal na papír ? Myslela jsem, že bude větší drama, třeba vzkaz na zdi napsaný krví, ale tak proč ne no.
Začnu ho číst. Tak s takovou kamarádi nebudeme. Wese určitě nedostanete zadarmo."

„Chce peníze ?" Zeptám se hloupě. „Taky jsme nad tím přemýšleli, šle taky to můžou být drogy." Řekne Cameron a já položím papír na stůl. „A co telefon ? Psali jste mu ?" Zeptám se. „Nebere ho a nepodepisuje." Hmmm jak nečekané.

„A co teda budeme dělat ?" Zeptám se a doufám, že mi někdo odpoví. „Budeme čekat." Řekne Diego a moje obočí doslova vystřelí nahoru. „Co prosím !!! Čekat ? Ses zblázdnil ?!" Křiknu a on se na mě Zlostně podívá. „Beth uklidni se." Řekne Cam.

„Je to moc riskantní." Dodá Denn. „Ale vždyť vám dal nápovědu. Chce peníze tak mu je dáme ne. Já nějaké peníze mám." Začnu a kluci se po sobě začnou dívat. „Tolik asi nemáš Beth.
„A kolik je třeba ? Vždyť nenapsal částku."
„No plus mínus půl melounu." Odpoví Camero. „To jako vážně ?!"

O hodinu později

Tak bezmocná jsem se už dlouho necítila. Někteří jeli hledat Wese do sídla toho gangu. Cam sice říkal, že se pořád stěhují, ale za pokus nic nedáš.
Já a Denn tu zatím čekáme a koukáme na telku.

„To mu to trvalo." Řekl Denn z ničeho nic. „Co ?" Zeptám se. „Hrozně dlouho po tobě pokukoval. Vždy když jsme se ho zeptali, jestli se mu líbiš začal nadávat a protestovat. Všichni jsme viděli, že tě chce. Každopádně nevím jestli ti slíbí lásku nebo něco takového." Začne a já se na něj udiveně kouknu. „Co tím myslíš."

„Wes není na dlouhodobé vztahy, prý nikdy nikoho pořádně nemiloval. Za celou tu dobu co byl s Carou ji neřekl, že ji miluje. Říká, že je to slovo je až moc vzácné nebo něco takového." Dokončí svůj proslov a mě se sevře žaludek. „Neposlouchej ho." Řekne kluk, kterého jsem neznala. „Sám neví co je to láska. Nikdy žádnou holku neměl. " Řekne a sedne se k nám. „Drž hubu Bene !" Zařve na něj a hodí po něm cigaretu. „Já jsem Ben." Podá mi ruku a já ji příjmu. „Beth." Usměju se.

Pokusila jsem se to ukončit normálně 😂 Snad jste rádi ❤️❤️ Další díl ještě dnes ve 21:00❤️❤️ luv u all ❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pokusila jsem se to ukončit normálně 😂 Snad jste rádi ❤️❤️ Další díl ještě dnes ve 21:00❤️❤️ luv u all ❤️

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat