•23 •

31.5K 924 58
                                    

Konečně další část. Snad se bude líbit. Taky jsem se chtěla zeptat, jestli ke tu někdo kdo miluje růžovou, holčičí věci a Arianu Grande stejně jako já 💕 xoxo Beth

Co to semnou jen děláš." Řeknu a začnu si hrát s jeho vlasy.

Zbytek večera usínám v jeho náručí a fetuju jeho vůni.
Ráno

Probudím se na zvuk svého budíku. Ospale se otočím na druhou stranu, otevřu oči a zjistím, že je Wes pryč. Copak se mi to jen zdálo ??

Kouknu na telefon a uvidím zprávu od něj.
Wesley: I přes to jak roztomile jsi spala, jsem musel odejít.

Trochu se pousměju nad jeho zprávou a líně vstanu. Promnu si oči a jdu do koupelny. Opláchnu si obličej a účešu si vlasy do vysokého culíku. Jemně se namaluju a převleknu se.

Nachystám si věci do školy a zajdu do kuchyně, kde je máma, která chystá snídani. „Dobré ráno." Řeknu a vytáhnu z ledničky pomerančový džus.
„Ahoj sluníčko. Doufám, že platí to naše společné odpoledne." Usměje se a já kývnu má souhlas. Vlastně se na to dost těším.

Ve škole to utíkalo hrozně pomalu. Počítala jsem každou vteřinu a to mě ještě víc užíralo. Po škole jsme šli s Danem před školu, kde jsme si sedli na lavičku. „Myslíš, že je hezká ?" Ukáže mi Dan holku z vedlejší třídy. „No určitě to není tvoje liga." Zasměju se s Dan se uraženě otočí. „Né promiň." Zasměju se a pak uvidím Caru, jak se drží s Wesem za ruce. Copak to s ní ještě je ? Já myslela, že se s ní rozejde.

Já jsem ale kráva. Jdou si sednout vedle nás a já ucitím, jak se na mě Wes kouká. Mám chuť mu jednu vrazit. Tohle by nešlo. „Promiň, musím ještě něco zařídit." Šeptnu a vstanu. „Co ?"zeptá se Dan, ale já ho ignoruju a jdu pryč.

Vlastně si nemusím nic zařazovat, jen jsem chtěla jít domů sama. „Hej Beth ?!" Otočím se a uvidím Wese. „Co chceš ??" Štěknu. „Co ti je ??" Zeptá se a jde ke mně. Trochu se zasměju. „Vážně se ptáš ?!" Řeknu, otočím se a odejdu pryč. „Počkej." Řekne a chytně mě za ruku, ale já ji odstrčím pryč. „No tak Beth!" Vezme mě silněji za ruku a přitáhne si mě k sobě. Vezme mou tváři a snaží se mi kouknou do očí, ale já uhýbám pohledem. „Nechápu jak jsem si mohla myslet, že si to myslel vážně." Mám chuť brečet. „Ale já to myslel vážně." Řekne a začne mě na tváři palcem hladit. „Tak proč jsi pořád s Carou ?" Zeptám se a odtrčím jeho dlaň.

„Není to tak jednoduchý. Jsme spolu už tak dlouho." Řekne. „Tak to se měj hezky." Mrknu na něj a odejdu pryč. Rukou si setřu zbytečné slzy a jdu domů.

Opravdu nevím jestli mám náladu na moji mámu. Ale když jsem přišla máma seděla na gauči a před sebou měla tunu jídla. „Ahoj!! Filmový den ?" Zeptá se a v ruce drží cédečka.
Ještě před tím jsem se šla převléct.

Zkoukli jsme Sex ve městě, Protivné, sprosté holky, Pravou blondýnku a nakonec jsme si dali Dámu XXL, kterou s mámou milujeme. Cara byla někde venku, nejspíš s Wesem, což mě strašně užíralo.

Po filmech jsem šla do koupelny a nepustila si vanu. Lehla jsem si do horké vody a zavřela oči. Vyrušil mě zvuk telefonu. Utřela jsem ruku do ručníku a zvedla to. „Co je Dane ?" Zeptám se. „Jen jsem se chtěl zeptat, jestli si nezapomněla na ten výlet." Řekne a já vykulím oči. „Výlet ?!!"

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat