•21•

30.2K 936 53
                                    

Už jen nadpisu uvidím svoje a Wesovo jméno.

Pravda

Vyděšeně přečtu celý článek. „No to snad Né."
Začnu číst na hlas a Wes se chytnu za hlavu.
„Vztah Beth a Wese Tuckera je jeden velký podvod ? Kdo na to sakra přišel ?" Otočí se na mě a já mu podám telefon,
„No...asi všem došlo, že když se muchluješ s Carou, tak už nejsme spolu." Řeknu a Wesley pokrčí obočí. „Takže za to můžu já ? Vždyť to TY jsi s Rossem."

„Víš co ? To je jedno. Hlavně, že už je konec." Řeknu nakonec.
„Nemáš náhodou být v kině ?" Zeptám de ho, když je už moc dlouho potichu. „Jo, jdeme." Řekne a sám se vydá zpátky k autu.
Celou cestu mlčíme. Dokonce mlčím když zakopávám o kořeny stromů a pádám. Je to dost nepříjemný, ale nechci aby si toho všiml.

Ale hodný Bůh mi daroval nešikovné nohy, takže když jsem zakopla, hodila jsem sebou tak moc, že jsem udělala pár kotrmelců, narazila jsem do Wese a oba jsme se kutáleli dolů.

Když se oba zastavíme, ležím pod ním. „Promiň." Omluvím se. „To je v pohodě. Už jsem si zvykl, že jsi nešikovná." Mrkne na mě a já udělám uraženou,ale pak se začneme oba hrozně moc smát. „To vypadáme." Zasměju se a kouknu na naše oblečení od bláta. Taky si všimnu, že Wes je pořád nakloněný ke mě a já mám chuť ho políbit. Je to možné ?? A nebo jsem se jen pořádně bouchla do hlavy.
„Neměl jsi jít do kina ?" Zeptám se ho, když se odtáhne. „Ajj zapomněl jsem." Vstane. „A ani se mi nechce." Podá mi ruku, příjmu ji a on mi pomůže na nohy.

Dojdeme k autu a já čekám než Wes odemkne auto. „Takhle do mého zlatíčka nemůžeš. Podívej jak špinavá jsi." Ukáže mě a já překvapeně Zvednu obočí. „Já ? Podívej se na sebe."

„Pf, nejsem na tom tak zle jako ty. Byla jsi na zemi mnohem častěji než já." Zasměje se a já protočím oči. „Takže to mám jít pěšky ?" Zeptám se ho. „Mám lepší nápad. Vezme mě za ruku a vede mě za zatáčku.
Je tam o dost menší kopec. „Wesi. Kam to zase jdeme." Zakňučím po chvilce když v tom se objevíme u jezera. Bylo opravdu krásné a nechápu, jak jsem si ho nikdy nemohla všimnout.
Začnu chápat kam tím míří. „Né Wesley zapomeň !" Křiknu na něj. Bylo asi 20 stupňů a i přes svítící slunce jsem věděla, že voda bude studená. „Chceš se dostat domů ?" Zeptá se. „To raději půjdu pěšky." Skřížím ruce na prsou.
Zničeno nic mě Wes vezme do náruče a vede mě k vodě. „Wesi prosím Né !!! Jsi blázen !!! Debile !!!" Zkouším všechno možné, ale nic nezabere a já skončím ve vodě. Celá se ponořím do vody a když se vynořím uvidím Wese bez trička jak se mi hrozně směje. Nebudu lhát,ale když jsem ho uviděla bez trička, úplně jsem zapomněla jak je to voda studená.

Elegantně skočí šipku a objeví se metr ode mě. „Tak vidíš, že to nebolelo." Začne ke mě plavat s já naopak plavala od něj. „Je ti jasný, že budeš mít mokré auto ?" Řeknu když mně rychle doplave. Mlčí a kouká se mi přímo do očí. Vlasy má rozcuchané do všech stran. „To nějak uschne." Řekne a dá mi pramínek vlasů za ucho. „A co to kino ?" Snažím se rozvést konverzaci, ale je to k ničemu, „Beth, teď mě opravdu nezajímá nějaké debilní kino." Řekne a přitáhne si mě k sobě. „Tohle by jsme neměli dělat." Šeptnu. „Ale co chceš ? ?" Zeptá se mě. Naše čela se téměř dotýkají a v jednu chvíli se naše rty dotknou.
Jak moc mi chyběly jeho rty. Jeho sladké a hebké rty. Odtáhneme se od sebe a já ho chytnu za tvář. On mě vezme za zadek a já si obmotám nohy kolem jeho těla. „Ani nevíš jak moc jsem po tom toužil." Řekne mi s znova mě políbí.
„Ale vždyť jsi s Carou." Řeknu. „S Carou se to někdy vážně nedá vydržet. Víš byl jsem na sebe naštvaný. Naštvaný, že jsem si tě nedokázal získat. Byl to pořád samý Ross a ta debilní dohoda. A tak jsem si řekl, že to nemá cenu, ale ta touha byla silnější." Řekne mi celou pravdu a já cítím jak se červenám.

No Jo, ale co bude teď ??

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat