•36•

24.4K 833 51
                                    

Najednou uslyším několik výstřelů a následný rozruch v místnosti. Tak tohle je můj konec.

Únos

Pohled Beth

Po tanci s Rossem jsme šli spolu na drink. Jestli mi to přišlo správné ? Ani ne, ale to mi nepřišlo nic. V hlavě sem pořád měla Mexiko a díky Rossovi a ostatním jsem na to tak moc nemyslela.

Najednou my začne zvonit telefon. Podívám se kdo to je a mé srdce vyskočí. Byl to Cameron. On mi volá !!! Všude byl hrozný ruch a tak jsem vyšla ven ze školy. „Haló ? Camerone ? Tak co našli jste Wese ? Jste v pořádku ??" Začnu klást otázky. „Beth, kde jsi ?" Zeptá se mě rychle. „No na školním plese. Kde jste vy ?" Zeptám se, ale on mi zase neodpoví. „Musíš okamžitě vypadnout. " řekne a já se začnu bát. Cože ? Proč ?? „Jdou po tobě. Jdi domů a nikam nechoď." Řekne a já začnu panikařit. „Co se děje Cam...." najednou mi někdo dá před pusu ruku. Začnu sebou hýbat, ale je to zbytečný. Ten chlap byl moc silný.

Druhy muž mi sebral telefon. „Už je pozdě kamarádi." Zasměje se a telefon zahodí pryč. Kurva ! Proč mi vždycky seberou telefon ! Proč sakra !

Před únosem Beth v Mexiku
Pohled Wese

V místosti se objevil Cameron s Diegem a Davem. Ego je už dávno pryč a místo něj jsou tu jeho poskoci, kteří se s nimi perou. Když už jsou všichni pryč, Cameron mě rozváže. „Jdeme pryč kámo." Řekne a vstane. „Nikam nejdu." Řeknu a zůstanu sedět. „Ses zbláznil že ?" Řekne Denn. „Beth na mě sere. Byla na plese s Rossem." Odpovím a kluci se zasmějou. Co je na tom vtipný . „Kámo ta holka je do tebe udělaná. Vždyť každému z nás píše každý den přes 10 zpráv. A dokonce chtěla jet s náma." Řekne Cam a já se zase začnu cítit líp.

„Tak padám odtud ne ?" Zvednu se, ale pak opět skončím na židly. Úplně jsem zapomněl, že jsem domlácený do krve. Takže mi kluci musí pomoct.
Když nastoupíme do auta, uvidíme Ega. „Jestli teď dojedeš, ta tvoje číča to schytá." Zařve.
„Šlápni na to." Řeknu Diegovi a on mě poslechne.

Přítomnost
Pohled Beth.

Jedu v dodávce. Ti blbci mi dali pásku přes oči i přes pusu a k tomu mě ještě svázali. Celou dobu mi tečou slzy. Tak tohle asi nepřežiju.
Začala jsem přemýšlet nad tím, jak nebezpečné je být s Wesem. A taky jsem si uvědomovala to, že je Cara pěkná mrcha. Musím s tím něco udělat, ale co ?

„Je to vůbec ona ?" Zeptá se ten jeden chlap. „Určitě. Vypadá přesně jako na fotce." Odpoví druhý. „To budou prachy navíc.Snad nám je Ego dá" Zasmějou se oba.
Ego ? Vždyť to je ten co unesl Wese. Proč by unášel i mě ? Třeba uvidím Wese. A nebo taky ne.
Protože do dodávky začne někdo střílet. Rychle se skrčim k zemi. Můj tep se zrychlí a začnu zase brečet.

Auto zastaví a ti dva vystoupí ven. Najednou slyším další výstřely a pak nastalo ticho. Někdo otevře zadní dveře. Ucitím jak se ta osoba blíží ke mně. Pokusím se odsunout pryč, ale nemá to cenu. Navíc, ta osoba mi sundá pásku z pusy i z očí. „Camerone !" Křiknu radostně. Když mě odváže celou, vstanu a obejmu ho. „Rád tě vidím." Řekne a já se od něj odtáhnu. „Proč jste mě tak dlouho ignorovali ??" Bouchnu ho do hrudi. „Promiň. Nechtěli jsme tě tahat do nebezpečí." Řekne a mi vystoupíme ven.„No moc to nepomohlo." Dodám

Vedle dodávky uvidím auto, ve kterém sedí Denn a Diego. „Kde je Wes ? Vy jste ho ještě nenašli ?" Zeptám se Camerona vyděšeně. „Našli." Řekne a mě se uleví. „Ale nejdřív jsme ho zavedli domů. Je hodně zraněný."

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat