•30•

30.1K 898 88
                                    

No fakt...už to nevydržím. Chci být s tebou."

Začátek plánu

Zadívám se mu hluboce do očí. Přemýšlím o tom, že nic jiného bych si víc nepřála, ale co Cara ?

„Wesi neblbni." Vydám se pryč. „Už mám pokrk toho, jak si nechávám srát na hlavu." Řekne jde ke mně. „Pokud nechceš skončit ve vězení, tak ti nic jiného nezbývá." Vážně se na něj kouknu. Nic mi na to neřekne a proto odejdu pryč.
Nemůžu si nechat zkazit den, kdy uvidím medvědy. Cara mi ho prostě nezničí.

„No kde jsi ?!" Křikne Dan a vezme mě kolem ramen. „Jen jsem se zadívala do toho jelena." Zasměju se. „Už jsme se báli." Řekne Alex a zase jdeme všichni spolu.

Po půl hodinové cestě jsme došli do mého cílu. Ohrada s medvědy. Zrychlila jsem krok, aby jsem tam byla co nejdřív. „Pane Bože ! Tomu nevěřím !" Řeknu úžasle, když uvidím 5 medvědů, kteří chodí kolem. Dokonce tam měli medvíďata. Bylo to snad nejvíc cute.
„Přála bych si jednoho obejmout."
„Joo jsou fakt super, ale v přírodě by jsem se jich fakt bál." Zasměje se Corbyn.

Pak jsme se vydali zpátky. Celou tu dobu jsem byla myšlenkami jinde. Musíme rychle něco vymyslet.

„Beth ? Jsi v pohodě ? Celý výlet jsi fakt divná." Zeptá se mě Dan. „Joo jsem v pohodě." Usměju se a pokusím se myslet na něco jiného.

Když dojedeme zpátky do hotelu, učitelka nám poví novou zprávu. „Odjedeme už dnes večer. Bohužel zítřejší události se zrušily, takže pojedeme už dnes a peníze vám vrátíme v pondělí ve škole. Pojedeme kolem 5 hodiny večer, do té doby máte volno. Můžete do města, ale hlavně se nestesťte." Řekne učitelka.

Nikomu to tak moc nevadí, hlavně že si můžou dělat do chtějí. S Alex a Max se vrátíme do pokoje. Nemáme v plánu nikam jít. Všechny si lehneme na posltele a jen tak ležíme. Bavíme se o úplných blbostech, jako je konec světa a jestli je lepší Mc' Donald nebo KFC.

Pak mi ovšem případě zpráva od Camerona
Cameron: Příď do toho baru jako minule. Hlavně ať tě nikdo nevidí !

Začnu se trochu bát, ale i tak to řeknu holkám a odejdu pryč. To so dělá srandu, že to Wes zase dělá ? To se mi nechce věřit. Do města je to pravdu jen kousek. Před barem se kouknu kolem sebe. Nikde žádná Cara ani nikdo ze třídy. Hluboce se nadechnu a vejdu dovnitř. Ucitím vůni alkoholu a tabáku. Fuj. Tohle mi vážně nechybělo.

Přes dav lidí se dostanu do místosti, kde jsem tehdy viděla Wese. Tentokrat nebyl mimo, vlastně skoro nikdo nebyl. Všichni seděli u stolu. Přesněji Wes, Cameron, Denn, Brandon, Nick a další, které jsem vůbec neznala.

„Beth ?" Wes překvapeně pokročí obočí a všichni se na mě otočí. „Co tu děláš ?" Zeptá se. „Cam mi napsal." Odpovím trochu zmateně. Wes se naštvaně podívá Cama. „No co. Je to její sestra. Hodně nám pomůže." Řekne a napije se piva.

Vůbec jsem nechápala o co se jedná. Wes se na mě kouká a mlčí. „Tak fajn." Řekne nakonec a ukáže na volnou židly vedle něj.

„Takže co už víme.." začne Brandon. „Co na tebe má...fotku tebe jak podáváš drogy Egovi. Video kde se s ním bavíš...." Dojde mi, že se snaží přijít na to jak dostat Caru.

„Kdo je Ego ?" Zeptám se bez přemýšlení. „Jeden z toho Gangu. Nějakou domu s ním spolupracujeme." Řekne Wes. „Ale jestli zjistí, že je na té fotce a videu on a že má taky průšvih, tak jsme mrtví." Řekne kluk, kterého neznám.
Každopádně vypadal dost naštavě. „Diego uklidni se. Wes za to nemůže." Začne Cam bránit Wese. „Takže nemůže za to, že na svoji holku sere a začíná si něco s její sestrou ?! Mohl jsi mít jakoukoli a ty si výběrem ji." Ukáže na mě a můj  tep se zrychlí. „Beth do toho netahej !" Křikne Wes. „Není to teď jedno ? Hlavně to musíme vyřešit." Řekne Denn a všichni se uklidní.

„Ale jak to vyřešit ?" Zeptá se Nick. „Co tak se jí nabourat do telefonu ?" Navrhne Denn. „Myslím, že bude mít kopie." Řeknu. „Vždy to tak dělá." Dodám. „A co tak na ni někdy najít nějakou špínu ?" Zkusí Cameron. Upřímně nevím co tak na moji sestru najít. Je to přece jen paní dokonalá.

„A co ji unést a vyhrožovat ji ?" Řekne Diego. Najednou jsou všichni ticho. To snad nemyslí vážně ! „No co ? Určitě by se to povedlo." Zasměje se aby odlehčil danou situaci.
„No vlastně by to nebyl špatný nápad." Zasměje se Denn a nakonec se začnou smát všichni. Nevím proč, ale mě to vtipné nepřišlo.

„Wesi ? Už je půl 5..." řeknu a vstanu. Musím si jít zabalit. „Dobře. My taky za chvilku půjdeme." Vezme si cigaretu a zapálí si.

Celou cestu do hotelu přemýšlím o čem se tam ještě můžou bavit. Co když ji nakonec unesou ? Co potom ?

„Beth ?" Před hotelem uvidím Dana. „Čauuu." Pozdravím ho. „Chci s tebou mluvit. Něco se děje, tak mi to řekni." Začne a já trochu zkamením. „Musím si zabalit." Pokusím se z toho dostat. „Vždyť si říkáme úplně všechno. To už nejsme nejlepší přátelé ?" Smutně se na mě koukne a já začnu přemýšlet.

FAKE? NO !CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat