19

267 13 0
                                    

Pajaučiu kaip mane kažkas papurto, bet dar labiau susisuku ir paslepi veidą pagalvėje. Nenoriu niekur eiti ar keltis. Noriu likti namuose ir daugiau nieko nematyti. Neįsivaizduoju kaip jam galėsiu apsižiūrėti į akis. Suprantu, kad jis irgi prie to prisidėjo jei ne jo elgesys su manimi tikriausiai nebūčiau to dariusi, bet jis neatsitraukė iki tol kol draugai to nesutrukdė.

-Aš niekur neisiu,- sumurmu į pagalvę ir pajaučiu kaip mane pradeda purtyti.

-Pavėluosi į biblioteką. Kelkis arba aš tave apliesiu vandeniu ir tada galėsi miegoti ant žemės, nes čiužinys bus šlapias,- išgirstu kaip nutolsta žingsniai ir yra įjungiama muzika. Ant žemės nenoriu miegoti, po kad teta mane apipils vandeniu tai tikrai tai gali būti. Išlipu iš lovos ir pasižiūriu į veidrodį. Plaukai susivėlę, o veidas vienoje pusėje nuspaustas.

Atsistoju ir pradedu šukuotis plaukus. Nežinau koks bus oras ir nesuspėsiu pasidaryti kokios nors šukuosenos tad tiesiog juos palieku palaidus. Iš kuprinės išsiimu viską, kas po vakarykštės dienos tapo nebe reikalinga ir patraukiu pas tetą.

-Puiku žinoti, kad išlipai, nes tikrai būčiau tave apipylusi.

-Žinau ir nenorėjau nuvilti žmonių,- atsisėdu ir ištiesiu ranką link kavos. Man jos šiandien reikia labiau nei visada. Išgeriu ją greitai, nes buvo atvėsusi ir patraukiu kartu su teta link automobilio.

Pradedame važiuoti ir ji matydama, kad aš nelabai ruošiuosi kalbėti paleidžia muziką. Ją išgirdusi iš karto sugrįžtu į Arono automobilį ir prisimenu ten skambėjusia muziką. Ji man patiko ir norėčiau ją dar kartą išgirsti.

-Kas yra?- tikriausia atrodžiau labai liūdnai iš šono, kad ji nutraukė tylą.- Ar kas nors vakar atsitiko?

-Ne, nieko vakar viskas buvo tiesiog nuostabu. Tik nelabai gerai išsimiegojau,- kava man vis dar nesuveikė tikriausiai reikėjo išgerti ir antrą puoduką.

-Tikrai? Ką veikėt?- pasižiūriu į ją ir pamatau susidomėjimą. Suprantu ją visada pasipasakoju ką gero mačiau, o dabar tyliu ir nieko nekalbu, net apie muziką.

-Pamačiau paradą, buvo nuostabu. Tai prikaustė mano žvilgsnį, negalėjau atitraukti akių nuo to. Jie mane nusivežė prie vandenyno,- prisiminusi kaip ten buvo nuostabu nusišypsau.

-Tau ten patiko, tiesa?- ji žino kaip aš dievinu vandenį, manęs iš jo būdavo neįmanoma išvaryti jei įlipdavau.

-Labai, tas vienas kartas prie Atlanto vandenyno nepalyginamas su šituo. Šis vandenynas labiau užburia, pakeri akis ir pritraukia žvilgsnį. O ir jei pasistengė, kad man ten būtų linksma. Nors tik sėdėjome krante ir šnekėjomės, bet tai buvo tikriausiai vienas iš tų dalykų, kuriuos kartais geriau daryti nei linksmintis. Pagaliau jaučiausi laisva ir nevaržoma jokių apribojimų.

-Kokie jie žmonės?- smalsaudama paklausia teta.

-Na, Kayla tu jau pažįsti, bet ji yra kitokia, kai reikia ji gali būti rimta ir susikaupusi, kaip jau pastebėjai, o kai žino, kad niekas jos už tai nebaus ji atsipalaidavusi tampa vėl vaiku. Mia - miela mergina, kuri yra panaši savo pomėgiais į mane ir yra mėlynplaukė. Ji linksma ir šmaikšti bei komunikabili, jei prie jos nėra Džeimso, nes tada visas jos dėmesys skiriamas tik jam. Džeimsas ir Aidenas yra dvyniai, kurių dar nelabai perpratau, nes buvau susitikusi tik kelis kartus, o Aronas... Na, jis savotiškas su manimi elgiasi kitaip nei su visais ir jis mane kažkuo traukia.

-Tikrai? Ir kuo gi?

-Nežinau, jis atrodo malonus ir kartais parodo savo kitą pusę, kuri atstumia žmones, bet jis taip pat turi ir meniškos sielos gyslelę, kuria slepia gyliai savyje. Su manimi elgiasi labai mielai ir jei tikėčiau visais romantiniais filmais, kurie parodo, kad galima įsimylėti iš pirmo žvilgsnio. Aš pagalvočiau apie tai, bet aš tuo netikiu, tai tik filmai ir jis taip elgiasi tikriausiai tik todėl, nes... Net nežinau kodėl,- iš tiesų aš nežinau, kodėl jis taip elgiasi, kai dabar pagalvoju aš net nežinau ar įmanoma sugalvoti priežastį kodėl jis taip elgiasi.

Ilgiuosi tavęs...Where stories live. Discover now