1.

2.1K 72 16
                                    

Pravá noha, levá noha, pravá, levá. Zatáčka. Pravá, levá, pravá, levá, pravá.

Jako tělo bez duše jsem procházela bílou chodbou a za paži mě vedl jeden ze strážných.
Celé tělo mě bolelo. Noha, kam jsem byla bodnuta tomu taky moc nepomáhala. Bolesti hlavy a pískání v ní byly na denním pořádku.

Už ani nevím, jak dlouho jsem tady. Neměla jsem možnost s nikým mluvit. Vždy jen přišli doktoři, zkontrolovali mě, něco mi dali a zase odešli.

,,Stůj!" uslyším někde z dálky a přes to to bylo hned u mého ucha.
Stála jsem na místě, ale mé tělo si dělalo, co chtělo.
Vše se mi motalo, ale věděla a vnímala jsem vše. Bylo to, jak kdybych byla mimo mé tělo a přes to vnímala každý detail.

Místnost, do které jsme vešli mi byla známá. Už pár dní sem chodím na kontrolu. Možná jen den, kdo ví.

Můj hlídací pes mě posadí na nemocniční lůžko a společně s doktory mě položí.

Jako první ucítím, jak mi něco píchají do žíly a následný chladivý proud ve mně to ujistí.
O pár sekund později zavírám oči a odplouvám z tohoto světa.

xxx

Otevřu oči a zhluboka se nadechnu. Jako první cítím vůni lesa a deště. Nade mnou si hrají skoro neviditelné mráčky, které se ztrácely v červených, žlutých a oranžových barvách a mezi prsty mi prokluzují stébla trávy.

Okamžitě se posadím a rozhlédnu se kolem sebe. A to, co vidím mi vyrazí dech.
Byla jsem na začátku lesa, ale Plac to nebyl. Nebyla jsem zavřená mezi čtyřmi zdmi v bílém pokoji.
Byla jsem volná. Měla jsem plnou kontrolu nad svým tělem.

Postavila jsem se na nohy a chytla se prvního stromu. Hnědá kůra se lehce vryla do měkkého polštářku mých prstů a následně celé dlaně.
Najednou jsem v dáli před sebou uslyšela hlasy a smích.
Zvědavě jsem se odtrhla od stromu a šla kupředu.
Ztrácela jsem se v té jednoduchosti. Stromy kolem mě lehce mávaly větvemi a mé vlasy mi občas překážely ve vidění. Zpěv ptáků to tu celý ještě krásně dozdobil a čím více jsem se přibližovala, tím hlasitější jsem slyšela smích a hlasy.

A najednou jsem se zastavila. Došla jsem na konec lesa a nemohla uvěřit svým očím. Přede mnou, na mýtině, byl rozdělený oheň a kolem něj Placeři.
Zmateně jsem si je prohlížela. Byli upravení, žádné mastné vlasy, ušpiněné tváře a oblečení. A hlavně. Byli šťastní.

Svůj pohled jsem nechala na čtyřech klucích.
Chuck se ládoval marshmallowny a smál se Gallymu, který se řechtal jak malý.
Minho se jednou za čas podíval do mobilu, ale jinak se bavil s Pánvičkou naproti němu.

Thomas seděl vedle Minha, v ruce držel kytaru a s úsměvem na tváři si sám pro sebe a jeho kamaráda vedle něj brnkal.
Newt. Poslouchal Thomase vedle sebe, skoro až nečitelně se pohyboval do rytmu, koukal se na oblohu, která dával sbohem dnu a říkala ahoj noci, a usmíval se od ucha k uchu.

,,Mio! Nestůj tam tak!" vylekaně se podívám na majitele hlasu. Jeff se na mě usmívá a rukou mává na skupinku kluků.
,,Baf!" zakřičí za mnou dívčí hlas a já vykřiknu, jak nejvíce můžu. Vyděšeně se otočím na černovlásku, která se směje jak blázen. ,,Zbláznila si se?!" vykřiknu a začnu se smát.
,,Tak tohle byla pecka! Škoda, že to nemám natočený!" Teresa si utře slzy a obě se vydáme k ohni.

Já se usadím mezi Thomase a Newta, Teresa si sedne mezi bruneta a Chucka.
Šťastně se podívám na Newta, který mi podává tmavou sklenici.
,,Víno došlo, takže jsem ti vzal pivo," řekne svým medovým hlasem. Já tiše poděkuji a flašku si vezmu.
,,Jste se šly rovnou i převléknout? Že vám to zabralo tolik času!" uchechtl se a já se podívala na svoje oblečení.

Mé černé tenisky byly lehce od bahna, ve stejné barvě jsem na sobě měla i legíny, jako top bylo dlouhé tmavě vínové tričko s dlouhým rukávem a na něm ještě černý dlouhý, teplý svetr, který byl rozepnutý.

,,No, jo. Vzaly jsme to při jednom," usmála jsem se na něj. Newt mě vzal za ruku a já si na jeho rameno automaticky dala svoji hlavu.

O pár minut později jsme se smáli a bavili všichni. O zábavu se postaral Clint a Winston s Jeffem a občas i Gally.

,,Jsi šťastná?" Podívala jsem se na blonďáka vedle mě a pevně stiskla jeho ruku. ,,Jsem. Když tu jsou oni a hlavně ty, tak jsem šťastná jak nikdy," usměji se a dáme s Newtem pusu.

xxx

The Maze Runner: Time To Go To Hell ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat