1. Bölüm

18.8K 778 740
                                    

İyi okumalar dilerim...

Güney: Bunu eğer ciddi olarak yazıyorsan, demek ki çevremden birisi değilsin.

Güney: Öncelikle ne yaptımda bana aşık oldun hiçbir fikrim yok, inan bana.

Güney: Öyle çok göze batırmam kendimi, tamam bazen istemsizce gözlerin odak noktası olurum ama elimde değil yani.

Güney: Neyse.

Güney: Sana şunu söyleyebilirim ki, bana duyduğun sevginin veya aşkının karşılıksız olma ihtimali çok yüksek. Ben tanımadığım birine öyle hemen ısınmam ve güvenmem.

Güney: Senden emin olana kadar duygusal bağ olarak soğuk olacağımı az çok tahmin etmişsindir.

Güney: Ki beni seviyorsan büyük ihtimalle donuma kadar biliyorsundur çünkü siz kızlar ve mükemmel stalk güçleriniz...

Güney: Ayrıca bana 'Kuzey' olabilecek birini istemiyorum ki öyle birisi de yok zaten.

Güney: Aynı üniversitede miyiz?

(görüldü.)

Bilinmeyen Numara: Allah'ım şu an ben seninle konuşuyorum... Cidden bu benim için her şeyden özel bir an.

Bilinmeyen Numara: Of, ağlamak istemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Zaten senin yerinde olsam ben de öyle hemen güvenemem sonuçta beni hiç görmedin, tanımıyorsun etmiyorsun. Haklısın aslında.

Bilinmeyen Numara: Hayır, aynı üniversitede değiliz. Aynı şehirdeyiz ve aynı lisedeydik.

Bilinmeyen Numara: Hiçbir şey için net konuşma. Ben de kimseye aşık olamam sanıyordum ama bak oldum. Sen de birini bulursun. :')

Bilinmeyen Numara: Ha bu arada evet, biz ve stalk güçlerimiz slsjfkaşlflcnwşdk

Bilinmeyen Numara: Özür dilerim ama kulağının içindeki bene kadar biliyorum ve daha fazlasını :))

Güney: Aşık olmak bir süreç ister, demek ki sen de bir süreç geçirmişsin.

Güney: Peki o süreç içinde yazmak yerine neden bana şimdi yazıyorsun?

Bilinmeyen Numara: Çünkü delikanlı üniversite sınavını atlattım, kafam rahat slfkckşakfmvnwlf

Bilinmeyen Numara: Artık rahatça her dinlediğim şarkıda aklıma gelebilir, rahatça paylaştığın fotoğraflardaki tipin ile beni ağlatabilir ve rahatça beni kendine daha çok aşık edebilirsin! <3

Bilinmeyen Numara: Ayrıca seni rahatsız ediyorsam bana söyleyebilirsin.

Güney: Demek ki 12. sınıftın. Ben varken de 11. sınıftın. Seni tanımamam normal.

Bilinmeyen Numara: Şimdi de tanımıyorsun açkfşaielgalkd

Güney: Doğru ksldjşaldk

Güney: Ayrıca iyi misin? Ruh hallerin fazla değişken. Mesajlarının bazılarında random atıyorsun ve bazılarında acıklı şeyler söylüyorsun?

Bilinmeyen Numara: Ruh hallerim çok değişkendir benim. Geçen paylaştığın fotoğrafta çok güzel gülmüşsün mesela, onun için ağlamıştım ama sonra seninde sıçtığın aklıma gelince gülmüştüm ÖQLDMDÇAŞLFLV

Güney: Yatacağım ama sana son bir şey sormak istiyorum, adın ne ve neden benim bir 'Kuzey' bulmamı umuyorsun? Burada kıskançlık yapıp ummaman gerekmiyor mu?

Bilinmeyen Numara: Öncelikle güzel yat ve güzelce dinlen. Sen 12. sınıftayken çok yoruluyordun, gözlerini öyle gördüğüm zaman içim gidiyordu ama şimdi güzel bir üniversitede güzel bir bölüm okuduğunu bilmek açıkçası gönlümü ferahlatıyor.

Bilinmeyen Numara: Adımı, soyadımı, yüzümü hiçbir şeyimi sana söylemek istemiyorum. Ama belki çooook sonra adımı söyleyebilirim.

Bilinmeyen Numara: Gelelim son soruna. Açıkçası ben de sen gibi düşünürdüm. Böyle etrafımda platonik kişileri gördüğümde ve onların, "Ne olursa olsun, o mutluysa ben de mutluyum." sözlerini duyduğumda pek samimi gelmezdi. Yanlış anlama sevgilerine karşı olan saygısızlığımdan değil, sadece... Mesajındaki gibi hiç mi kıskanmıyorlar acaba diye düşünürdüm. Ama sonra sen çıktın karşıma.

Bilinmeyen Numara: Seni inceledim, araştırdım ve gördüm. Sonra seni sevdim, sana aşık oldum. Ve o zaman anladım o çevremdekileri. O zaman anladım onların hissettiklerini. O zaman anladım görüpte dokunamamanın acısını, görüpte koklayamamanın acısını ve görüpte sarılamamanın acısını.

Bilinmeyen Numara: Aşk çok farklı bir şey ya. Mesela senin güldüğünü gördüğüm zaman ben de gülüyorum, seni mutsuz gördüğüm zaman istemsizce benim de yüzüm düşüyor. Aşk içinde olduğun zaman, hele birde tutuşmuşsan; o kimle olursa olsun mutluysa sen de mutlu oluyorsun. Yanındakini kıskanmayı düşünmüyorsun bile.

Bilinmeyen Numara: Tamam son cümle biraz yalan ama olsundu.

(görüldü.)

Güney: Kalbin güzele benziyor.

Güney: Çok içten konuştun.

Güney: Pardon yazdın.

Güney: Eğer bu kadar duyguyu hissetmene sebep olduysam ve seni yaktıysam... Üzgünüm.

Bilinmeyen Numara: Boşver. Beni yakmış olabilirsin, ama beni yine söndürecek olan da sensin. Her ne kadar farkında olmasanda.

Bilinmeyen Numara: Moralim düştü, hem sende yatacaksın zaten.

Bilinmeyen Numara: İyi geceler

Güney: Konuşmaları tekrar okudum da, sanırım çoğu soruna cevap vermemişim veya görmezden gelmişim.

Güney: Bunu ilerleyen konuşmalarımızda yapmayacağım, yapmamaya çalışacağım. Son yazdıklarına da cevap verip seni bulandırmak istemiyorum.

Güney: Ayriyeten beni böyle saf ve güzel sevdiğin için teşekkür ederim sana.

Güney: Güzel yat.

Güney: İyi geceler

-

Güney'in bu şekilde davranması bence çok normal çünkü bu devirde kimseye güvenmeyeceksin anacım aşfkalckllslfd

BELATES | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin