Jungwoo +18 (NCT)

3.2K 85 70
                                    

Rozdział napisany dla X_Sang_X

Wyszłaś właśnie z pod prysznica. Usiadłaś na łóżku wycierając włosy ręcznikiem. Do pokoju wszedł Jungwoo. W rękach trzymał dwa ciepłe białe kubki z herbatą malinową. Odstawił je na szafkę i usiadł obok ciebie. Przyglądał się jak suszysz włosy. Jego wzrok zaczął cię skanować, co wyczułaś i spojrzałaś na niego, przerywając wykonywaną czynność.

- Co jest? - spytałaś, a jego wzrok powędrował na twoje oczy, później na usta. Przybliżył się i pocałował cię namiętnie. Pchnął cię lekko na łóżko nie przestając całować. Zszedł pocałunkami na twoją szyję, następnie na obojczyk.

- T.I., jesteś już gotowa? - nigdy przedtem nie posuneliście się dalej. Też tego chciałaś, jednak bałaś się.

- Ja n-nie wiem - odpowiedziałaś zestresowana.

- Chcesz spróbować? Będę delikatny, obiecuję. - kiwnęłaś delikatnie głową, patrząc mu prosto w oczy. Usiadł ci na biodrach i powoli rozwiązał sznurek od twojego białego szlafroku. Robił ścieżkę pocałunków. Od pępka, zatrzymując się przy piersiach. Wzdrygnęłaś się, gdy złapał za jedną z nich. Próbował znaleźć twoje usta jednocześnie dłońmi ugniatając piersi. Ciche jęki wydostawały się z twoich ust między pocałunkami, kiedy Jungwoo zaczął się bawić twoimi sutkami.

Podniósł się i zdjął całkowicie twój szlafrok, rzucając nim gdzieś w kąt pokoju. Zrobił kilka malinek na twoim brzuchu. Co jakiś czas wracał do twoich ust, uspokajając cię i mówiąc, że wszystko będzie w porządku.

Rozłożył twoje nogi i zaczął całować miejsce między udem, a wargami sromowymi. Przeszedł pocałunkami na brzuch, prostą drogą zmierzając do twoich ust.
- Nie bój się - wyszeptał ci do ucha.
Spojrzałaś na niego i uspokoiłaś się troszkę. Dobrze wiedziałaś, że nigdy nie zrobił by ci celowo krzywdy. Pogładził twoje biodro i zassał skórę na twoim podbrzuszu. Zrobił kilka malinek i całował czule, omijając miejsce docelowe. Kiedy uznał, że jesteś już gotowa, dotknął językiem twojej łechtaczki. Złapał cię za rękę, gdy podkurczyłaś odruchowo nogi. Głaskał twoją dłoń kciukiem, wsłuchując się w każdy twój jęk, za każdym razem gdy czułaś jego miękki, mokry język. Zatracając się kompletnie między twoimi nogami, sprawił że w mgnieniu oka doszłaś. Emocje jakie cię wypełniały, szarpały tobą na wszystkie strony, nie pozwalając ci się uspokoić. Twoje serce biło jakbyś właśnie przebiegła maraton i przepłynęła cały ocean.

- Mogę już wejść? - spytał twój chłopak już gotowy na finał.

- Zaczekaj chwilkę. Muszę ochłonąć. - powiedziałaś nadal dysząc. Chłopak nachylił się nad tobą i pocałował czule twoje czoło.

- Dasz sobie radę - wyszeptał patrząc ci w oczy. Odsunął się i czekał, aż dasz mu znak. Gdy go dostał, najpierw wszedł samą końcówką penisa. Zamknęłaś mocno oczy, czekając na dalszy bieg wydarzeń. Powoli wchodził głębiej i głębiej, aż w końcu wszedł całkiem.

Widząc że cię boli, zaczął cię uspokajać. Pocałował kąciki twoich oczu wypełnione łzami. Po chwili ból minął, a ty przyzwyczaiłaś się do jego wielkości. Zaczął powoli się poruszać, nadal obserwując czy wszystko z tobą w porządku. Kiedy zobaczył jak jest ci dobrze, zwiększył tempo. Poruszał się szybko, przez co twoje jęki zmieniały się w krzyki. Nigdy nie czułaś się tak dobrze. Uderzał mocno w punkt g zabierając cię do krainy rozkoszy. Doszliście razem, a Jungwoo opadł na ciebie i wtulił się w twoje nagie ciało.
- Dziękuję - wyszeptałaś gładząc dłonią jego włosy.

 - Dziękuję - wyszeptałaś gładząc dłonią jego włosy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Mam nadzieję, że się spodobało

Jeśli tak to standardowo możecie mi zostawić gwiazdkę i komentarz ❤ Dziękuję za przeczytanie

Kpop Imagine ♡One ShotyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz